Stacker-2 Black Burn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun blackburn kokeilut päättyy tähän noi cofeiini vapinat ja pään jumiutuminen ei ole sen arvoista. Yhteenveto kokemuksista on että jos ei helvetinmoinen määrä kofeiiniä ja muita myrkkyjä kehoon pumpattuna haittaa ni siitä vaan nyt ku tätä saa vielä halvalla mutta muuten en ehdottomasti suosittele. Itse en huomannut mitään vaikutusta laihdutus nopeuteen kaikista termogeenisistä vaikutuksista huolimatta.

Vaikuttais aika paskalta tuotteelta näin muutaman viikon kokemuksella. Piristävä vaikutus yllättävän laimea vaikka 2 tabussa on 300mg kofua. Ja näitä pitäs sitten vetää 6kpl päivässä eli 900mg kofeiinia!!?! WTF? en todellakaan oo vetämässä moista määrää, mitähän evira sanois tollasista suosistusmääristä :D

No imetään ny naamaan, mutta en todellakaan suosittele tätä. Itse ostin huvikseen vanhojen meriittien perusteella, koska stacker-2 oli aikoinaan LOISTAVA tuote. Tokihan nyt oli selvä ettei samanlaisesta aineesta ole kyse koske efeä, mutta silti aika pettymys tää on. Sen kaupan oman merkin tuotekin on parempi.

Vaikuttais aika paskalta tuotteelta näin muutaman viikon kokemuksella. Piristävä vaikutus yllättävän laimea vaikka 2 tabussa on 300mg kofua. Ja näitä pitäs sitten vetää 6kpl päivässä eli 900mg kofeiinia!!?! WTF? en todellakaan oo vetämässä moista määrää, mitähän evira sanois tollasista suosistusmääristä :D

No imetään ny naamaan, mutta en todellakaan suosittele tätä. Itse ostin huvikseen vanhojen meriittien perusteella, koska stacker-2 oli aikoinaan LOISTAVA tuote. Tokihan nyt oli selvä ettei samanlaisesta aineesta ole kyse koske efeä, mutta silti aika pettymys tää on. Sen kaupan oman merkin tuotekin on parempi.

haha, just vedin ite tossa kappaleen naamaan ja vielä 4 kuppia kahvia päälle :D Ite en huomaa mitään piristäviä vaikutuksia tällä tuotteella=) Oon niin addiktoitunu tohon kahviin että juon sitäki vaan muuten vaan :D monesti menee se 10kuppia päivässä

haha, just vedin ite tossa kappaleen naamaan ja vielä 4 kuppia kahvia päälle :D Ite en huomaa mitään piristäviä vaikutuksia tällä tuotteella=) Oon niin addiktoitunu tohon kahviin että juon sitäki vaan muuten vaan :D monesti menee se 10kuppia päivässä

Mä oon hivenen kofeiini herkkä ilmeisesti sitten kun en tota kahviakaan yleisesti ottaen juo. Mulla meni eilinen jotenkin oudon olosena ku ei enää saanukkaa kofeiinia.

Mä oon hivenen kofeiini herkkä ilmeisesti sitten kun en tota kahviakaan yleisesti ottaen juo. Mulla meni eilinen jotenkin oudon olosena ku ei enää saanukkaa kofeiinia.

Kyllä se kahviki melkein huumetta on.. Itellä alkaa vituttaan ja tulee pää kipeäksi monesti jos ei saa pitkään aikaan kahvia

Joopajoo. Kolmisen viikkoo ny tulllu naposteltua tuota Stackeria. Eipä ny mitään suurempaa vaikutusta ole ollut. Ei niin painossa eikä muussakaan. Eli omasta mieestä pelkkää mainospuhetta. Saa ny nähä josko jotain tapahtuis. Ja alotin suoraan sillä maksimiannostuksella.

Olen itse naispuolinen ja parhaillaan eräässä Fitfarmin valmennuksessa mukana, jossa suositellaan rasvanpolttajien käyttöä ohjelman aikana. Tilasin näitä pöntöllisen ja otin eilen ensimmäiset. Ihan hirveät sivarit tuli, silmät seisoi päässä, hiki valui, huimasi ja oli muutenkin aivan pörrö olo. Kroppani ei ole mitenkään erityisen herkkä, joten aikamoiset sivuvaikutukset noista tuli! Täytyy kokeilla pienemmällä annoksella..

Yrittänyt lukea ton valmisteen etikettiä ja onko siinä nyt kuudessa kapselissa 300 mg vai 900 mg kofeiinia yhteensä? Jotenki ristiriitaisesti merkitty pakkaukseen, kun enkun ja suomenkielisessä etiketissä vähän eri juttuja...

Yrittänyt lukea ton valmisteen etikettiä ja onko siinä nyt kuudessa kapselissa 300 mg vai 900 mg kofeiinia yhteensä? Jotenki ristiriitaisesti merkitty pakkaukseen, kun enkun ja suomenkielisessä etiketissä vähän eri juttuja...

Tämä lainaus on otettu erään kaupan sivuilta:
Sisältää kofeiinia (50 mg/kapseli, 300 mg/6 kapselia).

Tämä lainaus on otettu erään kaupan sivuilta:
Sisältää kofeiinia (50 mg/kapseli, 300 mg/6 kapselia).

Enpä juuri tuohon tekstiin luota, eri sivuilta sain niin erilaista tietoa ja jos vertaa etikettiin...

Suositut

Back
Ylös Bottom