*SPOILERS* UFC 141: Overeem VS Lesnar *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja Monsonkin on todellinen pystyvelho. Ei tainnu osua Fedoriinkaan KERTAAKAAN.. Overeemilla on hieman kovemmat näytöt, joten jättäkää se Cormierilla meuhkaaminen vähemmälle. Vaikka onhan se lupaava ukko, ei siinä mittään..

Mutta Fedorhan hävisi nimenomaan Bigfootille jonka sitten Cormier voitti näytöstyyliin.

JDS vs Overeem,perhana kun tähän on pahimmillaan puol vuotta aikaa :D
tulee olemaan huikea matsi (tosin cain vs jds matsissakin ootin millon galaksit räjähtää mut se olikin ohi ennen kuin ehti alkaakkaan) ja kaks mun suosikkiottelijaa kohtaa.
jos valinta pitää tehdä niin vaaka kallistuu Hollannin Hevosen puolellle,mutta toisaalta JDS on niiin paljon nopeampi...tätä nopeuden esille tulemista vielä edesauttaa Overeemin tyyli jossa lyödään säästeliäästi mutta silloin kun lyödään niin koko kroppa on takana.JDS voi omalla aktiivisuudellaan viedä matsin,stick and move.
en tosiaan yllättyisi yhtään jos Overeem päättäisi viedä matsin mattoon.Jos ei mattoon niin Reemiin pitää saada ainakin runtattua JDS häkkiä vasten ja siinä tehdä tuhoa.kehän keskellä otellessa etu on nopeammalla Dos Santosilla.

olen puhunut

Jontte on evoluutio vanhasta kunnon Mikat2:sta, ehkä vielä pidemmälle viety versio. Hirvee meuhkaaminen Lesnarin ylivoimasta ja Overeemin dissaaminen ennen matsia. Oli matsin jälkee pari päivää turpa kiinni ja nyt moottoriturpa taas voideltu. Lesnarista ei puhuta enää sanallakaan vaan se on vaihdettu JDS:ään, ja kristallipallot ja tietotoimistot kertoo taas yllättäen, ettei Overeemilla oo taaskaan mitään saumoja...

Mutta Fedorhan hävisi nimenomaan Bigfootille jonka sitten Cormier voitti näytöstyyliin.

Pointtini oli se että kun Alistairin vastustajia pidetään monella taholla pelkkinä mätisäkkeinä, niin mitäs ne Cormierin vastustajat ovat olleet? Silkkaa paskaa sanoisin, ja ainut vertailukelpoinen tyyppi on BF jonka pystyosaaminen ja kokonaisuus muutenkin ottelijana ei ole mitään Alistairiin verrattuna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän täällä olisi edes mitään keskustelua jos ei olisi erilaisia näkökulmia. :D

Näkökulmat ja mielipiteet on hyvä, mutta silkka turha trollaaminen ei johda kuin siihen yhteen asiaan..Mike vois antaa vaikka hieman noottia näille muutamille nimimerkeille niin pysyy meno asiallisena.

Jontte on evoluutio vanhasta kunnon Mikat2:sta, ehkä vielä pidemmälle viety versio. Hirvee meuhkaaminen Lesnarin ylivoimasta ja Overeemin dissaaminen ennen matsia. Oli matsin jälkee pari päivää turpa kiinni ja nyt moottoriturpa taas voideltu. Lesnarista ei puhuta enää sanallakaan vaan se on vaihdettu JDS:ään, ja kristallipallot ja tietotoimistot kertoo taas yllättäen, ettei Overeemilla oo taaskaan mitään saumoja...

Tarpeeksi kauan ku tuota huutaa niin joskus sitä pääsee sanomaan "mitä minä sanoin"

Ray Mercer, James Toney on varmaan myös vapaaottelussa parhaimpia pystyottelijoita kun heillä on niin hyvä nyrkkeilytausta? Pitääkö paikkaansa?
Vastaus: Ei. Vapaaottelu ei ole pelkkää nyrkkeilyä eikä kickboxingia. Jos ne on voittanut nyrkkeilyssä hyviä niin onko ne sitten vapaaottelussa yhtä hyviä?
Mun mielestä pitäisi itse vapaaottelussa voittaa kunnon pystymiehiä ennen kun voidaan rankata raskaan sarjan parhaaksi pystyottelijaksi. Overeem ei ole aivan tälläisiä huippuja vastaan otellut.
Ja samalla perjaatteella, onko Jeff Monson raskaan sarjan paras lukottaja vaparissa kun on lukkopainin maailmanmestari?

Hyvä yritys Soxu, mutta vituiksi meni. Overeem on ihan helkkarin kokenut vapaaottelija, joka on käynyt sivulajissa voittamassa isoimman mahdollisen tittelin. Miehellä on iso liuta subeja vyöllään, ihan kovista nimistäkin.

Mukavaa,että Mika olet palannut pakkikselle :)

Ray Mercer, James Toney on varmaan myös vapaaottelussa parhaimpia pystyottelijoita kun heillä on niin hyvä nyrkkeilytausta? Pitääkö paikkaansa?
Vastaus: Ei. Vapaaottelu ei ole pelkkää nyrkkeilyä eikä kickboxingia. Jos ne on voittanut nyrkkeilyssä hyviä niin onko ne sitten vapaaottelussa yhtä hyviä?
Mun mielestä pitäisi itse vapaaottelussa voittaa kunnon pystymiehiä ennen kun voidaan rankata raskaan sarjan parhaaksi pystyottelijaksi. Overeem ei ole aivan tälläisiä huippuja vastaan otellut.
Ja samalla perjaatteella, onko Jeff Monson raskaan sarjan paras lukottaja vaparissa kun on lukkopainin maailmanmestari?

Ei, Werdum

On väännetty toki ja siihin en mitään kantaa ota, enkä tässä yritäkkään sanoa, että mikä laji on kovempi kuin toinen tjms. Mutta lajien yleistä tasoa voi kuitenkin vertailla jonkin verran. Ihan samalla tavalla, mielestäni jalkapalljon mm on vähän helvetisti kovempi juttu kuin jääkiekon mm, perustuen lajien yleiseen tasoon.

Tämä ei tietysti liity Overeemin ja JDS:n väliseen mittelöön mitenkään, ihmetyttää vain kun ihmiset ovat niin vakuuttuneita, että Overeem perseraiskaa JDS:n pystyssä, koska on voittanut K-1:sen.
Nyrkkeilyyn ja painiin verrattuna kuitenkin K-1 on pääasiassa hollantilaispoikien sisäsiittoista toimintaa jossa n. kymmenkunta äijää ottaa vuodesta toiseen vuorotellen toisiaan vastaan. Todella kovia äijiä, en sitä sano, mutta jos vaikka potkunyrkkeilystäkin joku päivä tulisi olympialaji, niin kyllä tasonnousu olisi aivan älytön ja siellä ei enää nelikymppiset äijät vuosikymmeniä ottelisi toisiaan vastaan turnausvoitoista.

10 Current Boxers Who Could Also Compete into Their Late 40s (http://bleacherreport.com/articles/843728-bernard-hopkins-10-current-boxers-who-could-also-compete-into-their-late-40s):

- Bernard Hopkins 1965

- Vitali Klitschko 1971

Eikö Monsonin sitten ole nro 2. HW maailmassa kun se kerran on voittanut Kharitonovin joka on voittanut Overeemin joka on voittanut Werdumin joka on voittanut Fedorin??? Monson hävis Fedorille vaan siks että jalka oli pipi??? Tämä laji ei ole mitään nyrkkeilyä missä yksi tappio heittää sut romukoppaan...

Sanokaa mun sanoneen niin alistair tulee olemaan aivan samanlainen tähdenlento UFCssä kuin Lesnar. Noh saapi nähdä tuleeko olemaan edes sen veroinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom