Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä odotin... priceless! :DLesnar olisi voittanut jos olisi ollut terve. Laikkaus selkeästi vaikuttanut keskikroppaan.
Vittuu, en ole jännittänyt ikinä näin paljoo UFC:n aikana.
Oon aina luottanu ettei suomen media tarjoo spoilereita, mutta väärässä olin, kiitos Lesnarin pellepainin.
Oon aina luottanu ettei suomen media tarjoo spoilereita, mutta väärässä olin, kiitos Lesnarin pellepainin.
Voi olla että overeemistä tulee mestari. Jsd on dominoinu sillä ettei sitä saa alas ja että sillä on hyvä pysty. Nyt vastaan tulee kaveri jolla parempi pysty. Veikkaan kuitenkin että jos se tittelin saa ni Carwin tai Velasques vie sen siltä
Cowboy ei tiedä miten kovaa Stocktonissa oikeasti on. Onhan mies kova ottelija mutta nyt vaan tulee turpaan joka osa-alueella.
Ihan laimeet, miksei tääl oo kauheet sotaa ku lesnar oli nii paska
Lesnar olisi voittanut jos olisi ollut terve. Laikkaus selkeästi vaikuttanut keskikroppaan.
Minähän kirjoitin tämän jo ennen matsia. Stocktonin täytyy olla maailman vaarallisin paikka, kun sieltä tulee noin saatanan kovia jätkiä!
Spoilereita?
Siis lehdissä ei saa julkaista urheilutuloksia?
Vituttaa kun spoilattiin toikin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010115025430_uu.shtml
Olisin halunnut vielä pysyä muutaman päivän jännityksessä.
Sherdoggia kun lukee niin JDS vie varmasti tittelimatsin. On kuulemma niin paljon parempi tekniikka kuin Reemillä. Tulee väkisinkin mieleen matsi ROy Nelsonii vastaan, jossa otti aika monta pommia vastaan. Joillakin on vaikea käsittää, mitä tarkoittaa voittaa K1-mestaruus. Tyylillisesti Overeem taitaa olla pahin mahdollinen vastustaja Juniorille. Enemmän annan Brockille saumoja kuin Juniorille..
Nää "mitä mä sanoin" aiheuttaa todellista myötähäpeää.