Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori nyt kun vielä vähän jankkaan, mut omiin silmiin Brock näytti ponnettomalta ja varovaiselta itse matsissa, sekä muutenkin vaikutti ettei ollut motivaatiota läheskään voittoon asti. Eli toisinsanoen oli kuin varjo aikaisimmista matseistaan. Mut siis joo ei mitään pois Overeemilta kuuluu varmasti kärkiukkoihin, piti vaan sanomani etten itse ainakaan menis kruunaamaan samantien mestariksi tän voiton jälkeen.Sitähän se tavallaan olikin, mutta täytyy ottaa huomioon että Reem on ainut joka on pystynyt torjumaan Lesnarin alasviennit tähän mennessä kokonaan, edes painijat ei ole siinä onnistuneet.
Harvemmin raskaassa tyrmätään vartalopotkuilla ketään tuolla tasolla.
Sori nyt kun vielä vähän jankkaan, mut omiin silmiin Brock näytti ponnettomalta ja varovaiselta itse matsissa, sekä muutenkin vaikutti ettei ollut motivaatiota läheskään voittoon asti. Eli toisinsanoen oli kuin varjo aikaisimmista matseistaan. Mut siis joo ei mitään pois Overeemilta kuuluu varmasti kärkiukkoihin, piti vaan sanomani etten itse ainakaan menis kruunaamaan samantien mestariksi tän voiton jälkeen.
http://www.fightmates.com/2011/12/brock-lesnar-vs-alistair-overeem-fight.html
Matsi uudelleen ok laadulla.
Rematch Maynardia vastaan vois olla aika kova. Ai että, vetää iloiseksi Diazin voitto. Molemmat puhu paskaa ennen matsia ja kehässä näyteltiin keskareita, mutta matsin jälkeen kättä päälle. Sotureita.Jokos pikku-Diazille on hahmoteltu seuraavaa vastusta?
Nyt haluan nähdä Santosin, jonka pysty on muka hyvää, ottamassa Reemiä vastaan jonka pysty on oikeesti hyvää.
Nyt haluan nähdä Santosin, jonka pysty on muka hyvää, ottamassa Reemiä vastaan jonka pysty on oikeesti hyvää.
No joo kyllähän se varmaa kovaa potkasee, mut kai tolla tasolla pitäs kestää potkuja vartaloon. Ite olisin kyllä noista toivonut Lesnarin voittoa, mutta eipä varsinaisesti tule kummemmin seurattua, nii ei kyllä harmita että hävis. Olis vaan odottanu pikkusen parempaa matsia.
Anna kun arvaan. Et ole ottanut koskaan kunnollista potkua maksaan etkä käsitä kuinka vaarallisia ne ovat?