Spinning-pyörän ostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AR33
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Niin tarkoitus olisi ostaa jonkilainen spinning-pyörä lähinnä aerobiseen treeniin ja silloin kun ei voi ulkona käydä esim. lenkillä tai vastaavaa. Tietysti tuollaiset kunnolliset pyörät maksavat mahdottomia summia opiskelija budjetilla, mutta tuossa olisi tuollainen melko halpa pyörä, mutta onko jollain kokemuksia tuollaisista pyöristä. Eli tuollainen pyörä olisi kyseessä.

http://www.webmarket.fi/index.php?page=2&c=61&id=64&pid=857

Kaikki vinkit muista mahdollisesti kohtuu hintaisista pyöristä otetaan vastaan ja kaikki muut kokemukset. Kiitos vastauksista. Ja en ole ihan varma tuliko oikealle alueelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannatta kysellä kuntosalilaitteita myyviltä firmoilta. Voi olla, että niillä on jäänyt varaston perukoille yksittäiskappaleita lojumaan jostain syystä. Voi silti olla, että pyytävät niistä hirveitä hintoja....

Saattaa jäädä käyttö aika vähälle. Kuntopyörän polkeminen kotona on ihan hanurista...

Saattaa jäädä vähälle missä vain. Kuntopyörä on yksi helvetillisimmistä keksinnöistä. Vuokraa/ osta suotulaite.

Olen harkinnut spinning pyörän ostamista kotiin, mutta kaipaisin vähän apua pyörän hankinnassa. Täällä on varmaan spinning ohjaajia ja muutenkin noiden pyörien kanssa enemmän tekemisissä olevia.

1. Mikä merkki on hyvä ja tunnettu?
2. Missä hinnoissa pyörii laadukkaat pyörät?
3. Mitä pitää huomioida ylipäätään ostamisen yhteydessä?

Kiito-s.

Olen harkinnut spinning pyörän ostamista kotiin, mutta kaipaisin vähän apua pyörän hankinnassa. Täällä on varmaan spinning ohjaajia ja muutenkin noiden pyörien kanssa enemmän tekemisissä olevia.

1. Mikä merkki on hyvä ja tunnettu?
2. Missä hinnoissa pyörii laadukkaat pyörät?
3. Mitä pitää huomioida ylipäätään ostamisen yhteydessä?

Kiito-s.

Tomahawkit on laadukkaita, näitä liikkuu paljon myös käytettyinä. Salit kun uusii kamojaan niin usein esim fillari lehden torilta löytyy. Tälläisen uskaltaa ostaa käytettynä vielä vuosienkin käytön jälkeen kun noissa on niin vähän liikkuvia osia. Ja ne vähätkin on normi kone laakereita jotka voi aina uusia standardi varaosilla.

Se erohan on hyvässä spinning pyörässä että vauhtipyörä on painava eikä niissä ole vapaaratasta vaan pyörä vetää koko ajan. Halvoissa kopioissa on vapaaratasta, remmivetoa jne. Mutta ei nekään välttis huonoja ole, käytön ja tarpeen mukaan.

Mun frendillä voisi olla Tomahawk jouten, voin kysäistä? Käytetyt maksaa 150+ ja uusi tonnin huiteilla.

Yksi vaihtoehto on Wattbike, ton toi myös vuokrata. Itse treenaan tolla talvet ja en voi kuin kehua. Tulosta voi mittaroida ihan eri tavalla. Mutta tossa on pari huonoa puolta, toki hinta. Maksaa karvan alle 3ke mutta tän voi myös vuokrata. Toinen on meteli, laitteessa on ilmavastus joka kovaa ajaessa koettelee kyllä naapurisopua. Ei ehkä sovellut kerrostaloon/rivariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom