Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yani sanoi:Minusta on vain yksi spektaakkeli, mikä kaipaisi uutta tulemista valkokankaalle. Ja se on Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinen. Ohjat pitäisi antaa Steven Spielbergille, joka tekisi aiheesta sitten 12-osaisen minisarjan.
yani sanoi:Minusta on vain yksi spektaakkeli, mikä kaipaisi uutta tulemista valkokankaalle. Ja se on Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinen. Ohjat pitäisi antaa Steven Spielbergille, joka tekisi aiheesta sitten 12-osaisen minisarjan.
Kusimato sanoi:Tämä on tasan täysin totta, Sinuhesta on tehtävä mahtiluokan elokuva, siitähän on tehtykin joku tekeles, mutta sehän oli ihan katastrofi. Sinuhesta tulisi luultavasti todella toimiva elokuva, jos se tehtäisiin rahalla.
Francine sanoi:Mä en ainakaa jaksa kattoa enää yhtää alexander-troija-kloonia :( Olis kiva, jos juoneenkin vois vähän panostaa.
Jonny sanoi:Ei kyllä kiinnosta minuakaan. Troijan kävin katsomassa, mutta alexander, king arthur ja kumppanit eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Alicia sanoi:Troija on ihan halpis shaissea Alexanderiin verrattuna. Se on aivan loistava paketti. :5: Paras leffa mitä mä oon vuosiin katsonut.
T: Kreikkafani ;)
amf sanoi:Ben Hurista lähtien kaikki kunnon "spektaakkelit" on ollu pakko tuijottaa ja suurin osa on ollu varsin hyvää materiaalia, kuten nyt esim. Gladiaattorit, mutta ei meikäläiseen ainakaan tehny kovin suurta vaikutusta tämä Alexander kyhäelmä. Lisää vaan näitä...
yani sanoi:Tämä... vai tämä.....
:D