Spartacus - Blood and Sand

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noh, itse en kyllä lue minkään sarjan ketjua millään foorumilla, jos ne ole kaikkia jaksoja katsonut ja sarja kiinnostaa. Hyvin olen vieläkin pystynyt välttämään esim. Soprano-spoilerit sun muut.
Niin, mutta ehkä joku lukee. Miettii viel kun on ketjuja missä lukee "spoilers" tms otsikossa, ja niitä missä ei lue mutta on spoilereita...

Paras ois varmaan käyttää tägejä jos otsikossa ei varoiteta.

http://www.facebook.com/#!/notes/sp...-whitfield-dies-of-lymphoma/10150376267099104

Starz Network Comment on Andy Whitfield:

“We are deeply saddened by the loss of our dear friend and colleague, Andy Whitfield. We were fortunate to have worked with Andy in 'Spartacus' and came to know that the man who played a champion on-screen was also a champion in his own life. Andy was an inspiration to all of us as he faced this very personal battle with courage, strength and grace. Our thoughts and prayers are with his family during this difficult time. He will live on in the hearts of his family, friends and fans.”

RIP Andy :(

Se meni näyttää taivaan merkit Juppiterille.

Loistava sarja, ja Whitfieldin näyttely. Kyllä se lehtihaastattelujen mukaan vaikutti rehdiltä ihmiseltä eikä huomiohuora-julkkikselta, ja syöpää vastaakin taisteli eikä luovuttanut heti.. mädäntykööt rauhassa paloiksi. B&S on oma suosikkisarja, nimenomaan tämä eka kausi. Ihan tajun loistava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu 3 seasoni katsottu, samperi oli hyvä sarja, 3seasonissa oli jo eri spartacus. edit. Ilmeisesti puhuttaan toisesta kaudesta vaikka käytännössä on kolmas, eli yksi vielä tulee mitä wikipediaa uskominen. jee!!!

crixus on kyllä äijempi kuin Spartacus

Juu niin on. Mutta kyllä mä niinku pidätn tota jo season 4. vai millä nimellä sitä 6 jakson juttua pitäs sanoa jos ei season2?

2 jaksoa on tullu s03 ulos.
Niin on. War of the Damned on toistaiseksi ollut selkeästi Vengeancea parempi, hyvä juttu! :)

Juu niin on. Mutta kyllä mä niinku pidätn tota jo season 4. vai millä nimellä sitä 6 jakson juttua pitäs sanoa jos ei season2?

Season 0 Spartacus: Gods of the Arena
Season 1 Spartacus: Blood and Sand
Season 2 Spartacus: Vengeance
Season 3 Spartacus: War of the Damned

Näin ainakin Spartacus Wikiassa.

Onkohan Crixus yhä yhtä pehmeä naamasta?
On se. Vähän harmittaa kun ekan tuotantokauden rockstar Crixus lakkasi käyttämästä tehokkaita lisäravinteita.

Koneella kaikki kaudet ja nyt katsoin ekasta kaudesta ensimmäisen, vaikuttaa iha hyvältä! Tissejä,perseitä,lesboilua,verta jne. ! nannaaa :D

Tämä on varsin häiriintynyt sarja...silti oli pakko katsoa maratoonina 1 season :jahas:

Caesar ei näytä yhtään Caesarilta. Crassus näyttää enemmän. Caesarilta siis. Mutta voi jee sitä persettä. Oon sanaton.

Back
Ylös Bottom