Sparrivastustajat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yritin päästä editoimaan tekstiäni, mutta forumilla on 20min aikaraja. Olen aamukiukuttelija. Noi on varmasti kovin henkilökohtaisia juttuja, miten kukin tykkää treenata. Kun sparraan, toivon, että vastustaja ottaa sen hyvällä asenteella - ei liian löysästi, ei tietenkään tappamaankaan tarvitse ryhtyä. Kun niitä osumia sitten tulee, ne muistaa vielä illallakin, jolloin kirjoittelen ne ylös. Seuraavaa sparria varten yritän sitten hioa näitä puutteita. Esimerkiksi tällä hetkellä suorat potkut aiheuttavat päänvaivaa, jostain syystä se käsi ei vaan koukkaa millään. Sen opettelemiseen sitten tällaiset "roolitetut" matsit sitten sopii hienosti.

Otan todella mielelläni palautetta ja vinkkejä vastaan, otti vaan päähän noi "pikkutyttö"-jutut. Ei ota enää. Asiat täällä riitelee, ei ihmiset - eikö vaan?

..Ja hyvää joulua kaikille :piis:

Indra sanoi:
"Toisaalta, ilmeisesti kärsit siitä yleisestä naisten ongelmasta, että sparrivastustajat vetävät ihan liian hiljaa."

Mä en jaksa ymmärtää, mitä irtoaa siitä, että vittuilee jollain anonyymillä foorumilla? Ihan taitavasti kyllä muotoiltu, että pisteet siitä :worship:

On sulla ainakin ego kunnossa. Joutuuko se treenaamaan eri päivinä?

:D

En todellakaan tarkoittanut vittuilla. Olen vaan oikeasti kuullut muidenkin naisten kommentteja, joita oikeasti pännii se ettei paremmat ja isommat miehet sparraa kunnolla, vaikka kuinka pyytäisi että RRKELE LYÖ KOVEMPAA. Aina niiden ei kuulemma tarvitse olla edes parempia, tai kauheasti isompia, että sparrista häviää kaikki veto, kun mielessä on ajatus että ei nyt tyttöä voi mäiskiä.

Mulle on ihan sama miten vastustaja sparraa, kunhan se ei telo mua. Jos vaikka sitten ei tee yhtään mitään, niin pääsenpähän reenaamaan löysään vastustajaan jotain hassumpia juttuja. Ei oo kyllä näin koskaan käynyt.

""12. Juoksia

Tämä kaveri on kymmenen metrin päässä sen jälkeen kun oot esim. tehnyt etukädellä pienen hämäyksen. Tämän jälkeen kävelet kaverin kiinni, teet taas hämäyksen ja kaveri on metrien päässä kilpikonna-suojauksessa. Erän loputtua ainuttakaan tekniikkaa ei ole tehty. Tilannetta pahentaa huomattavasti se jos ei ole kehää. Erän loputtua sali on juostu ympäri seitsemän kierrosta, mikä on saavutus sinäänsä.""

Mielestäni toi juoksija tapaus kertoo sparripelosta tai jännityksestä. tässä vaiheessa jos on niinki fiksu että tämän huomaa että kaveri juoksee ni pitää rohkasta vähän että en mä sua tapa. tän jälkee luulis homman aukeavan. pääsis kunnolla sparrailemaan.

kehonrakentaja sanoi:
Mielestäni toi juoksija tapaus kertoo sparripelosta tai jännityksestä. tässä vaiheessa jos on niinki fiksu että tämän huomaa että kaveri juoksee ni pitää rohkasta vähän että en mä sua tapa. tän jälkee luulis homman aukeavan. pääsis kunnolla sparrailemaan.

Ja sitten kun kaveri uskaltautuu antamaan paikan niin lataa täysillä sitä päähän... Tai sitten ei.

taisto sanoi:
Ja sitten kun kaveri uskaltautuu antamaan paikan niin lataa täysillä sitä päähän... Tai sitten ei.

Ei jumalavita että repesin täysin tälle!!!:hyper: :rock:

Hassuja kuvauksia. Hitto 90 luvun alkupuolella ku menin nuorena poikana kickboxiin ekaa kertaa ni alkeiskurssi kesti 2kk ja sen jälkeen alkoi täysisparri, välillä joutu sparraa/olemaan nyrkkeilysäkki aikuista sm-tason ottelijaa vastaan ja kaikilla ei ollut edes nyrkkeilyhanskoja, jotkuut veteli säkkihanskoilla:) Valmentaja näytti/opetti jonkun tekniikan niin kovin että välillä joutu nuoremmat lähtee harjoituksista pois.

2. Jyrä

Tämä henkilö ei tunne kevyttä sparria. Vetää aina täysillä ja luonnollisesti päähän. Ei myöskään anna pientäkään hengähdystaukoa, vaan painaa koko ajan päälle. Voimaakin löytyy todennäköisesti paljon. Tekniikka on yleensä onneksi huitomista, jolloin tästä selviää suhteellisen helposti. Jos tekniikkakin on kunnossa, niin kusessa ollaan. Erityisen ärsyttävä sparrikaveri silloin kun tarkoitus olisi kiinnittää huomiota johonkin tekniikkaan.
Tuntuu että tämä henkilö on todella usein suhteellisen nuori miespuolinen henkilö. Liekö sitten sparrijännitystä vaiko iskujen vastaanottamisen pelkoa kun vedetään tuulimyllyä ja tapellaan kun snägärillä.

11. Aloittelijoiden höykyttäjä
Kaveri pieksee surutta aloittelijoita. Ja ei tajua vaikka vetäjät sille asiasta sanovat. Tähän kaveriin toimii vain se että joku häntä parempi käy palauttamassa kaverin ruotuun ja sekin yleensä riittää vain sen päivän reenejen loppuun. Seuraavissa reeneissä sama tahti jatkuu taas... "

Tuli elävästi mieleen thainyrkkeilytreeneissä tapaamani "kaveri." Oltiin veljen kanssa päästy juuri alkeiskurssilta, ja sparreja oli alla varmaan vähemmän kuin kymmenen kertaa. Kunnolla osatut tekniikat olivat tässä vaiheessa snägäriheijarien heitto silmät kiinni ja kilpikonnapuolustus. Mentiin sitten aloittelijoiden sparriryhmään, jossa sattui olemaan yksi kilparyhmästä tuttu kaveri. Ei tainnut tyypillä olla kaikki inkkarit kanootissa, kun treenien päättyessä itse makasin kehän lattialla yrittäen saada henkeä vastaanotettuani täysillä vedetyn takakiertopotkun palleaan. Itsehän pääsin kuitenkin helpolla, veljeni sai hiusmurtuman kylkeensä ja treenitaukoa tuli pari viikkoa. Eipä hirveästi tehnyt mieli sparrailla kyseisen kaverin kanssa enään tämän jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haistan sarkasmia, ei ole ollut rankkaa vaa vitun tyhmää! Ei ole ollut yhtään valmentajalla järkeä eikä taitoa!

Mä uskon (toivon) että janne tarkotti ton siinämielessä että nykypäivänä tuppaa internet olla täynnä vitun nössöjä jotka reenaa puolillatehoilla ja itkee jokaikistä mustelmaa tai HIUSMURTUMAA :)..

Mä uskon (toivon) että janne tarkotti ton siinämielessä että nykypäivänä tuppaa internet olla täynnä vitun nössöjä jotka reenaa puolillatehoilla ja itkee jokaikistä mustelmaa tai HIUSMURTUMAA :)..

Netti täynnä noita nössöjä, treenipaikat täynnä niitä hulluja, jotka taas tuntuu keräilevän mahdollisimman näkyvää vauriota, jolla sitten boustailla.
Edit. prkl itsekin sorruin mustelmien näyttelemiseen viime viikon treenien jälkeen. Mut ne oli melko päheet:rock:

""12. Juoksia

Tämä kaveri on kymmenen metrin päässä sen jälkeen kun oot esim. tehnyt etukädellä pienen hämäyksen. Tämän jälkeen kävelet kaverin kiinni, teet taas hämäyksen ja kaveri on metrien päässä kilpikonna-suojauksessa. Erän loputtua ainuttakaan tekniikkaa ei ole tehty. Tilannetta pahentaa huomattavasti se jos ei ole kehää. Erän loputtua sali on juostu ympäri seitsemän kierrosta, mikä on saavutus sinäänsä.""

Kerro tämä Dominick Cruzille! :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom