South Park - Season 8

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Karpaasi85 sanoi:
Sehän oli Klassikko 618 Red Hot Catholic love

IMO paras tuotantokausi on toinen. Paljon loistovia episodeja, kuten Gnomes, Clubhouses, Chickenlover, Chickenpox, Merry Christmas Charlie Manson...

Kiitos.
Itse olen sitä mieltä että kaksi ekaa tuotantokautta olivat aika heikkoja. Siitä on kyllä parantunut roimasti.

Siis dodii, millä/miten mä nyt voin kattoo nuita vitun jaksoja ku imutin torrentilla 7 kauden rm tiedostona mikä vittu ees on rm vittu ku vituttaa.

Juu selvisi jo thx anyways... On kyl paska laatusia, mutta eihän tuo hidasta :)

Saahan noita uusia ja vanhoja jaksoja aveinakin. Ensin tuntuu ilmestyvän nuo .rm filut ja sitte vähän ajan päästä perään .avi versiot, joissa on sitten parempi laatu, mutta isompi koko.

Ron Moss sanoi:
ihan jees jakso toi 903, ei mikään tajunnan räjäyttäjä, mutta SLY oli kyl kewl..
Jotenkin tää ei vaan enää kolahda Family Guyn jälkeen. Syltty oli tosiaan ainoa hauska juttu koko jaksossa. :(

Ootteko käyny kattomassa siinä 903 jaksossa lopussa mainostettavaa nettisivua, www.wingmusic.co.nz jos oikeen ton muistan. Siel on ihan oikeesti noi kappaleet mitä se Kinukkimuija laulelee, naroin itteni kipeeksi, kun kuuntelin siellä sivuilla niitä kappaleita ja luiskelin tekstejä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä haette Family guyn jaksoja, se on kyllä aivan loistava. Ei oo tullu pitkään aikaan katottua...

olipa ajankohtainen jakso toi 904, ei mikään yber lol jakso, mut ihan jees - taas.

Siinäkin mielessä, että Terri Schiavo kuoli tänään

"The Sony PSP was built by God, to determine who on Earth had the best skills to defeat the armies of Satan."

Juuh, perus shittiä. Pitää vissin kattoo Konstantine...

Jälleen kerran hyvä jakso. Yhdeksäs kausi taitaa nousta kärkeen. :)

Ron Moss sanoi:
olipa ajankohtainen jakso toi 904

Minusta South Parkin yksi kantavia juttuja on juuri tuo ajan hermolla pysyminen. Varsinkin kun jotain "suurta" tapahtuu mikä on amerikan medioissa esillä niin SP ottaa myös asiaan kantaa. Taitaa todellakin ysi kausi lähteä paranemaan jakso jaksolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom