Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komp. Kerrankin olen samaa mieltä JP Fuxin kanssa katselukokemuksista. Mun mielestä South Park on parantanut 1. ja 2. kaudesta melko paljon. Nykyinen taso saavutettiin n. neljännen kauden kohdalla ja on pysynyt siitä lähtien yhtä korkealla. Ei ole tapahtunut samanlaista rytisevää tipahdusta kuin esim. Simpsoneilla, joka on mennyt todella paljon alaspäin, IMO. Mä en ole vielä South Parkkiin kyllästynyt ja tuskin kyllästyn. Parasta viihdettä. :thumbs:Helvetin hyvä jakso. Kyllä nuo jutut on vielä sitä tasoa, että ei missään nimessä saisi lopettaa.
Ei jumalauta tätä uusinta jaksoa :D Varmasti yksi parhaista koskaan.
... mutta kyllä joskus tulee myös semmosia tosi paskoja jaksoja esim. "Eat, Pray, Queef", "Dead Celebrities" ja "MAJOR BOOBAGE". Cartmani on kyllä sarjan hahmoista ainutlaatuisin
Uusin oli kyllä muuten kova, mutta kertooko joku mulle mikä tää " He took his job! hi tok hi too"
"he lost his dog, hi doppi doo ja sit se kukon kiekaisu" Oli IMO ihan paska läppä ja tuli vielä moneen kertaan.
Uusin oli kyllä muuten kova, mutta kertooko joku mulle mikä tää " He took his job! hi tok hi too"
"he lost his dog, hi doppi doo ja sit se kukon kiekaisu" Oli IMO ihan paska läppä ja tuli vielä moneen kertaan.