South Park Season 13 & 14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helvetin hyvä jakso. Kyllä nuo jutut on vielä sitä tasoa, että ei missään nimessä saisi lopettaa.
Komp. Kerrankin olen samaa mieltä JP Fuxin kanssa katselukokemuksista. Mun mielestä South Park on parantanut 1. ja 2. kaudesta melko paljon. Nykyinen taso saavutettiin n. neljännen kauden kohdalla ja on pysynyt siitä lähtien yhtä korkealla. Ei ole tapahtunut samanlaista rytisevää tipahdusta kuin esim. Simpsoneilla, joka on mennyt todella paljon alaspäin, IMO. Mä en ole vielä South Parkkiin kyllästynyt ja tuskin kyllästyn. Parasta viihdettä. :thumbs:

No alkuun ei keskitytty niin paljon jenkkien mollaamiseen, ja sarja pyöri aikalailla vain Stanin, kylen, kennyn ja cartmanin ympärillä.. South park on just parasta viihdettä, kaikki ei vaan ehkä käsitä noita juttuja.

Kyllä nuo uudet jutut käsittää, mutta mun mielestä south park oli paras just sillon ku se pyöri stanin, kylen, cartmanin ja kennyn ympärillä. Nyt se vaan tommosta, että otetaan nykyhetken uutinen ja tehdään siitä piirretty. LAME!

Minun mielestä tärkeintä South Parkissa on juuri viittaukset ajankohtaisuuksiin ja tietty kantaaottavuus. Tietysti parhaimmillaanhan nämä toimivat yhdistettynä poikien keskinäisiin suhteisiin = Cartman piinaa Kylea juutalaisuudesta yms.

Omasta mielestä uusimman jakson lähtökohdilla olisi voinut saada aikaan paljon paremmankin jakson. No ei sillä, kyllä tälleekin ihan viihdyttävä oli :) Buttersin episodet on kuitenkii parhaita :D

Say what what ? In the butt.

1310 - W.T.F.
21.10.2009

dxk310.jpg

The boys have found their new calling in life and they hurry to sign up for the wrestling club. They soon find out the kind of wrestling they teach at school is not the same thing they saw at the WWE. The boy’s wrestling coach has the same problem. He’s been struggling for years to get people to see the difference.

Onhan southpark yks kovimmista sarjoista, mutta kyllä joskus tulee myös semmosia tosi paskoja jaksoja esim. "Eat, Pray, Queef", "Dead Celebrities" ja "Major boobage". Cartmani on kyllä sarjan hahmoista ainutlaatuisin ja monet jaksot, jotka pyörivät aika paljon Cartmanin ja Kylen ympärillä hieman, ovat monesti parhaita. Tämä 13 tuotantokausi on omasta mielestäni aika paska ja luin, että Southparkin tekijöillä olisi sopimus tehdä 15 tuotantokautta tällä hetkellä. Toivottavasti nämä jaksot nyt ei ole, että tehdään ihan pakko pullalla ja tulee täyttä :kakka:. Olihan silti tässä 13 tuotantokaudessaki ainaki yks helmi jakso tää "Fish Sticks" :dance:...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei jumalauta tätä uusinta jaksoa :D Varmasti yksi parhaista koskaan.

No ei nyt sentää, mut ihan helmi kuiteski :D

... mutta kyllä joskus tulee myös semmosia tosi paskoja jaksoja esim. "Eat, Pray, Queef", "Dead Celebrities" ja "MAJOR BOOBAGE". Cartmani on kyllä sarjan hahmoista ainutlaatuisin

Tuo major boobagehan oli just kova jakso :hyper:

Uusin oli kyllä muuten kova, mutta kertooko joku mulle mikä tää " He took his job! hi tok hi too"
"he lost his dog, hi doppi doo ja sit se kukon kiekaisu" Oli IMO ihan paska läppä ja tuli vielä moneen kertaan.

Omasta mielestä Cartman ja Butters kyllä parhaita sarjassa. Kyleen samaistun useasti, mutta ei vedä hauskuudessa vertoja noille muille.

Uusin oli kyllä muuten kova, mutta kertooko joku mulle mikä tää " He took his job! hi tok hi too"
"he lost his dog, hi doppi doo ja sit se kukon kiekaisu" Oli IMO ihan paska läppä ja tuli vielä moneen kertaan.

Viittasi jaksoon Goobacks, S8E6. Samoja naamoja näyttäs wrasslin-fanien joukossa olevan kuin em. jaksossa.

Tuohan on just hyvä läppä :D

http://www.youtube.com/watch?v=KLni3wbndls

Ei helvetti, kun naurattaa näin aamutuímaan :D Tuo jakso kannattaa kyllä katsoa jos on jäänyt välistä.

Nää kolme viimeisintä jaksoa on kyl ollu loistavia! Toivottavasti taso pysyy samana kauden loppuun asti, välillä on tullu heikompaakin matskua.

Uutta jaksoa tarjolla!
Stan and his family are spending his birthday at the Denver Aquarium where they will get to swim with the dolphins. Things turn bloody when the Japanese attack, kill all the dolphins and ruin Stan's big day. There seems to be no end to the senseless killing. Stan takes on the cause to save the dolphins from the Japanese.

Fuck you dolphin!
:hyvä:

Hahahhah :D Tuli mieleen taas toi Jewfin jakso :D

Ehkä paras jakso koskaan :hyvä:

FAK JUUUU DOLFIN :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom