Sotshin olympialaiset 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sft
  • Aloitettu Aloitettu
^ Meinasin lähteä koiran kanssa metsälenkille, mutta ei kyllä pääse kun meni jännäämiseksi.

Olipa jännä!!

Kalla tuli kyllä helvetin hyvin noinkin kaukaa takaa. Olin jo varma että pronssille tipahti, mutta hienosti Krista repi ittensä vielä hopealle. Tippa linssissä tsemppasin että hiihä hiihä ny! :D

Kalla tuli kyllä helvetin hyvin noinkin kaukaa takaa. Olin jo varma että pronssille tipahti, mutta hienosti Krista repi ittensä vielä hopealle. Tippa linssissä tsemppasin että hiihä hiihä ny! :D

Lähteenmäki otti yhteislähdön 7,5km vapaalla Kallalta 1min20s turpaan. Tässä valossa Krista hiihti viestissä hlvetin hyvin.

Jännä viesti todellakin. Kallalta niin kova hiihto, että ei Suomen hopeassa ole mitään harmiteltavaa. Tai noh, ehkä vähän kaivelee, että taas ruotsalainen meni alle sekunnilla ohi. Eilenhän Niskanen hävisi pronssimitalin 0,2 sekunnilla ruotsalaiselle.

Kyllä taas huomaa tästä hopeamitalin hehkutuksesta että Suomessa ei ns. voittamisen kulttuuria löydy pätkääkään. Missä tahansa muualla kyseisessä tilanteessa (puoli minuuttia ennen pahinta kilpailijaa päätösosuudelle) vaadittaisiin päitä vadille joko ankkurin suorituksesta tai joukkueen rakennuksesta; eikö lähdetty edes hakemaan voittoa, jos tiedetään että ankkurille ei riitä edes puolen minuutin karkumatka?

Fwiw en ole hiihtoa ehtinyt pariin vuoteen seuraamaan, mutta otti päähän tänään tuon loppusuoran nähdessä että selostajat huutaen kehuvat suomalaisia ylisanoilla samalla kun ruotsalainen ohittaa sisäkautta.

Kuka on tuo selostaja joka selostaa noita hiihtoja? Osaa kyllä hyvin eläytyä tuohon ja fiilistelyt yms on hienoa kuunneltavaa, hiihtoselostuksen Mertaranta. :D

- - - Updated - - -

Skeletonia se on. Ohjaskelkkailussa ollaan sitten jalat edellä. Hurjaa touhua, tekisi mieli kokeilla joskus.

Mä en varmaan mistään hinnasta, oli se Nokitarisvilin kuolema Vancouverissa karua katsottavaa.

Back
Ylös Bottom