Sotilaspenkki 1*max

Onko kellään kokemuksia tällasista kisoista joissa nostetaan sotilaspenkki tyylil ykkönen? Minkälaisia tuloksia näissä on tehty?
Mulla oma paino on 63kg ja tolla tyylil 105kg on aika tiukassa:( (norm. pena 130).

En tiedä järjestetäänkö edes sellaisia kisoja, mutta itse olen nähnyt 190kg noston super puhtaalla tyylillä.Ehkä ois saattanu vielä se 5-10kg enemmän nousta sillä tyypillä.Mielestäni erittäin kova tulos.Itse olen todella onneton kyseisessä liikkeessä suhteutettuna normaali penkkiin.

Viikinki20 sanoi:
Kuulin että Kemissä järjestettäis sellaset kisat 31.7.
190kg on jo pirun kova tulos.
Jos on joku netti sivu tiedossa missä ois tapahtuma aika ja paikka niin pistäkkö tänne sen tai jos jollain muulla on tietoo asiasta niin linkkiä tänne.

Vois melkein osallistua kun on kotipaikkakunnalla.. pistetääs korvantaakse muistiin.

Amerikan Jeesus sanoi:
Vois melkein osallistua kun on kotipaikkakunnalla.. pistetääs korvantaakse muistiin.

Tulis ny ne säännöt tonne sivul niin näkis vähän paremmin mistä on kyse

80-kiloiselle 200kg lienee aika tulos... :worship: ?Huomenna tsekataan,jos kaverilla menee.Itselläni 95-kiloisena n.165kg,ei tarvinne osallistua. :(

Darthmake sanoi:
Tulis ny ne säännöt tonne sivul niin näkis vähän paremmin mistä on kyse
No eiköhän ne ole aikalailla samat kuin normi sotilaspenkissä, tuossa vaan nostetaan yhden kerran. :rolleyes:

roni20 sanoi:
Eikös nuo ole ihan normi SP-kisat?
Ei ole.
SOTILASPENKIN MAKSIMIKILPAILUT POHJOIS – SUOMEN MESTARUUDESTA 31.7.2004 Kemissä

Kilpailupaikka: Kemin Kuntokeidas, osoite Asemakatu 9

Kilpailuaika: Ilmoittautuminen ja punnitus klo 10 – 11.30 kilpailut klo 12.00 alkaen

Kilpailuvarustus :

Sotilaspenkin maksimikilpailussa nostajalla on sama varustus kuin sotilaspenkkikilpailuissa

miehet: urheilujalkineet, urheiluhousut, ilman paitaa ja vyötä, vain rannesiteet sallitaan

naiset: kuten edellä, mutta hiaton tai t-paita.

Nostoasento kuten sotilaspenkkikilpailuissa, jalat ilmassa.

Kilpailunostot kuten penkkipunnerruksessa, kolme nostosuoritusta/yritystä.

Sarjajako miehet
· alle 80 kg

· 80 – alle 100 kg

· 100 kg +

naiset

· alle 65 kg

· 65 kg +

Lähde:http://www.sppojat.com/

Kilpailijoiden paremmuus ratkaistaan sarjoittain Wilksintaulukon perusteella

Back
Ylös Bottom