sotilasarvo ja aselaji

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja modified
  • Aloitettu Aloitettu
Oda sanoi:
Anteeksi tämä :offtopic: ,mutta kun ei ole vielä privoja käytössä niin pitää äkkiä kysyä näin tredissä Alecilta että;

Olet näköjään rajamiehiä ja vastikään ollut Immolassa. Ketkä olivat kouluttajiasi? Sanovatko nimet Riissanen, Tulokas ja Kalenius mitään? Itse olin paikalla 1/97 ja olisi kiva kuulla mitä Immolaan kuuluu.

P.S. Pitäisi aloittaa oma rajamiesten tredi jotta saisi selville kaikki Pakkiksen rajamiehet. Se olisi täysin poikkeava muista inttitredeistä sillä raja ei ole armeija ja ainaskin sata miljoonaa kertaa kovempi paikka kuin PV.:)

kyllä,tuttuja nimiä kaikki,Riissanen oli komppanian päällikkö ja Tulokas varapäällikkö.saapumiserän johtajana oli yliluutnantti Lukkari,kovimpia äijiä mitä olen ikinä kohdannut.Kalenius oli hyvä tyyppi.Muita nimiä oli ainakin Ainoa,Tiittanen ja Anttila ja Henttonen(muistaakseni,joku H-alkunen kuitenkin =) ja jo legendaarinen,nyt eläkkeelle siirtynyt luutnantti "Holkki" Hiltunen.
aika hyvin on itse asiassa nuo nimet unohtunu :D
Immolassa on ilmeisesti vaihtuvuus ollu aika kovaa meidän ressuun siirtymisen jälkeen,esim.Riissanen,Tulokas ja Lukkari eivät enää paikalla vaikuta.

toi raja-thread vois olla ihan paikallaan,vähän eri meininki kuitenkin

Se mikä kylläkin lisää väärinkäytösten riskiä on, että kyseessä pitäisi olla monivalinta gallup. Halutaan, että porukka ruksaa sekä sotilasarvon, että aselajin.

Oliko tuollainen sotilasarvogalluppi jo aikaisemmin? Onko tarkoitus, että galluppiin tulee kahdet janat eli tiedetään, kuinka suuri osa porukasta on alikersantteja ja kuinka moni pst-koulutushaarasta.

Hieman haasteelliseksi kävisi kuvata ja taulukoida, mikäli pitäisi saada selville myös, kuinka monella alikersantilla on pion.koulutus tai kuinka monella Jääkärijoukkueenjohtajalla on pst-johtajakoulutus?

T: res. Musiikkivänr (jääkJ), PSTK(sinko)-RUK :D

ToughGrip sanoi:
Oliko tuollainen sotilasarvogalluppi jo aikaisemmin? Onko tarkoitus, että galluppiin tulee kahdet janat eli tiedetään, kuinka suuri osa porukasta on alikersantteja ja kuinka moni pst-koulutushaarasta.

Kyllä.

ToughGrip sanoi:
Hieman haasteelliseksi kävisi kuvata ja taulukoida, mikäli pitäisi saada selville myös, kuinka monella alikersantilla on pion.koulutus tai kuinka monella Jääkärijoukkueenjohtajalla on pst-johtajakoulutus?

T: res. Musiikkivänr (jääkJ), PSTK(sinko)-RUK :D

Mielenkiintoista, mutta tuskin toteuttamiskelpoista:D .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom