Sotajumala: Death Metal Finland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja darker
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs olette mieltä kyseisestä pumpusta? Levy levy iskee meikäläisen makuun lekan tavoin. Kunnon junttausta, ja uskoisin livenä toimivan vielä paremmin. Sotajumala esiintyykin ensi perjantaina Lutakossa Jyväskylässä, mukana menossa myös vanha kunnon Rotten Sound, Defleshed ruotsinmaalta ja minulle toistaiseksi tuntematon Cause for effect. Eikun sinne! :kippis1:

Soundissa oli pieni juttu joskus, kovin oli isänmaallisia kappaleen nimiä muistaakseni mm. sisu sinivalkoinen ja meidän maa. Täytynee imuroida pari näytekappaletta ja sitten harkita levynostoa...

Sotajumala rockaa! Oon joskus aikaisemminkin palstalla kyseistä bändiä kehunut. Olin eilen kattomassa bändiä Lahdessa ja hyvän keikan vetivät! Uusi levykin tuli pojilta ostettua.

Helvetin hyvä levy.Parasta suomalaista deathiä mitä olen kuullut.

Aku-A sanoi:
Soundissa oli pieni juttu joskus, kovin oli isänmaallisia kappaleen nimiä muistaakseni mm. sisu sinivalkoinen ja meidän maa. Täytynee imuroida pari näytekappaletta ja sitten harkita levynostoa...

Voi saatana että osaa olla kova biisin nimi tuo Sisu Sinivalkoinen!!

Ennen Somajumalassa soitti Arttu Romo rumpuja, mutta siirtyi sittemmin musiikillisten erimielisyyksien vuoksi muistaakseni Amon (saattoi mennä vitulleen) nimiseen bändiin. Uutta rumpalia ei ole vielä löytynyt.

Back
Ylös Bottom