Aina kun teen jotain aerobista, (spinning, kävely, luistelu, juoksu tai lentopallo) sormet tulee ihan nakkimakkaroiksi. (ollut jo vuosikausia sama probleemi) Spinningissä tuntuu että jalat on tulessa. (nilkasta alaspäin. Lähinnä varpaat). Tilanne vaihtelee sen mukaan onko treeni jaloille vai käsille vai kenties molemmille. Treenin jälkeen ei mene kauaa kun sormet ja varpaat ovat normaalit ja ärsyttävä polttava/paineen oloinen tunne on poissa. Salilla tätä ongelmaa en ole huomannut... Mistä moinen voisi johtua?
Kyllähän sen kanssa toimeen tulee, mutta olis kiva jos voisi treenata esim. spinningintunnilla että saisi keskittyä täysin itse olennaiseen.
Verenpaine on ainakin jossain vaiheessa ollut aika alhaalla. 100/60 tai jotain. Lääkäri sanoi että syö suolaa, lakua ja enemmän rasvaa niin verenpaine nousee. Toisin sanoa viesti oli että syö epäterveellisemmin. Kuulostaa kyllä vaihtoehdolta johon en ihan heti ole valmis. Se pitäisi kyllä saada perusteltua todella hyvin...
Olen miettinyt että juonko tarpeeksi. Ja kyllä juon. Pitkin päivää... Myös treenin aikana...
Olisiko teillä neuvoja...
Kyllähän sen kanssa toimeen tulee, mutta olis kiva jos voisi treenata esim. spinningintunnilla että saisi keskittyä täysin itse olennaiseen.
Verenpaine on ainakin jossain vaiheessa ollut aika alhaalla. 100/60 tai jotain. Lääkäri sanoi että syö suolaa, lakua ja enemmän rasvaa niin verenpaine nousee. Toisin sanoa viesti oli että syö epäterveellisemmin. Kuulostaa kyllä vaihtoehdolta johon en ihan heti ole valmis. Se pitäisi kyllä saada perusteltua todella hyvin...
Olen miettinyt että juonko tarpeeksi. Ja kyllä juon. Pitkin päivää... Myös treenin aikana...
Olisiko teillä neuvoja...