Sormenpäiden puutuminen ja puristusvoiman katoaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oikeastaan luulenpa et siinä odenplaanilla missä olin lekurissa niin kävelin naprapaatin ohi, kun ihmettelin sitä kummallista nimeä.

Miten on japadahoella ja muilla homma edenny?

Itse kävin tänään (eilen) sairaalalla testissä. Diagnoosina vasemmasta kyynärpäästä on hermo kulunu sen verran, että signaalista kulkee enää reilu puolet.

Onneks kuluma on vasta kuorikerroksessa eli pitäs parantua itestään kuhan syö b-vitamiinia ja välttää käden koukistusta, varsinkaan pieneen kulmaan. Eli ei nojaile poskea kämmeneen, nuku käsi kaksin kerroin, mutta mikä kurjinta, välttää käsien koukistusta vaativia liikkeitä.

Eli joutuu jättämään käytännössä salilla kaikki hyvät liikkeet pois: leuat, kulmasoutu, penkki, dippi, ojentaja, hauis, kaikki missä käsi koukussa. Jalkoja sentää voi veivata aika lailla entiseen malliin kuten myös mavea, vatsoja jne. Rinnalle ja selälle pitää yrittää keksiä jotain vipunostoja, peckdeckkiä, pulloveria yms. Käsiä käytännössä mahoton treenata mitenkään.

Lupaili, että muutaman kuukauden päästä pitäs olla entisellään, jos vaan malttaa olla rasittamatta ja lähtee parantumaan odotetusti.

Mulla oli kanssa vasemman käden pikkurilli ja nimetön puuduksissa useamman kuukauden ja puristusvoimasta oli ehkä noin kolmasosa tallella. Lähti pois jonkun kuukauden kuluessa, kun lopetin kyynerpäänojailun.

Mulla oli kanssa vasemman käden pikkurilli ja nimetön puuduksissa useamman kuukauden ja puristusvoimasta oli ehkä noin kolmasosa tallella. Lähti pois jonkun kuukauden kuluessa, kun lopetin kyynerpäänojailun.
Et mitään radikaalimpaa tehnyt, kuten muuttanut salitreenejä tai viritellyt yöksi käden suorassa pitävää pyyhettä jne.?

Tutkimuksen tehnyt suositteli meikäläiselle, että jätän toistaiseksi tauolle kaikki liikkeet, mitkä vaatii käden voimakasta koukistusta ja treenailen vaan jalkoja, vatsoja yms. sen aikaa.

Voi tietysti olla, että nainen näki jo päältä, että tänä keväänä on penkki, dippi, leuat yms. kulkenu ennätysrautoihin asti, mutta kyykky ottanu jopa takapakkia. Tämä oli siis vain hänen tapansa sanoa, että penkkihauispelleily saa riittää ja kova kyykkykuuri on retaleelle tarpeen.

Et mitään radikaalimpaa tehnyt, kuten muuttanut salitreenejä tai viritellyt yöksi käden suorassa pitävää pyyhettä jne.?

Tutkimuksen tehnyt suositteli meikäläiselle, että jätän toistaiseksi tauolle kaikki liikkeet, mitkä vaatii käden voimakasta koukistusta ja treenailen vaan jalkoja, vatsoja yms. sen aikaa.

Voi tietysti olla, että nainen näki jo päältä, että tänä keväänä on penkki, dippi, leuat yms. kulkenu ennätysrautoihin asti, mutta kyykky ottanu jopa takapakkia. Tämä oli siis vain hänen tapansa sanoa, että penkkihauispelleily saa riittää ja kova kyykkykuuri on retaleelle tarpeen.
En tehnyt mitään radikaalimpia muutoksia mihinkään. Jätin vain nojailut vähemmälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom