Sormen nivel taipu yli...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Benu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Eli multa taipu pikkusormen keskimmäinen nivel yli tossa aiemmin illalla. Nyt sitte mietin vaan että onko tohon turvotukseen mitään muuta parannuskeinoa kun kylmä? Mä olen tohon kylmä spraytä laittanu vähä väliä ja pitänyt kylmässä. Mutta toi pitäis saada lauantaihin mennessä kisakuntoon (painia), joten nyt ois poppaskonstejen paikka :D Löytyykö semmosia?

Benu: -Onko se kohdillaan nyt? Mikäli se tuntuu olevan ok, anna jäätä sille parin tunnin välein (+5min) ohkasen kankaan läpi ja anna sen levätä. Mikäli tuntuu, ettei kaikki ole vieläkään kohdillaan, käy terveyskeskuksessa laitattamassa kohilleen ja lastakin voi olla oikea vaihtoehto.

Lauantaihin mennessä ei oikein voi muuta tehdä kun antaa välissä kylmää ja mahdollisesti Buranakaan ei pahaa tee. Kisoja varten se pitää teipata hyvin nimettömään kiinni.

Eikö lukkopaini olekkin kivaa? :)

Kyllä se on paikalla, sattu niin maar perkeleesti alle sekunnin, nousin ylös ja katoin sormea joka ikään kun hymyili mulle :) En heti tajunnu että mitä tapahtu ja yritin vähä taivuttaa sormea ja se meni paikoilleen kun pikkusen avitin (ei se kauheen paljoa mennyt yli). Kyllä se liikkuu sen verran kun toi turvonnu sormi antaa periksi, joten olettaisin sen olevan paikalla. Kylmää annan sille nyt mitä kerkeän, oli vaan niin perkeleen vähän jäitä pakkasessa joten nyt odottelen että uudet palat jäätyy ennen kun menen nukkumaan.

Ohan se lukkopaini kivaa :D Kuhan olis nyt kuosissa SummerFightiä varten... Ja teippiä taitaa mennä aika reippaasti kisa päivänä, vituttaa vaan että viimeset pyörimiset taitaa jäädä väliin to-pe :(

Nonii, nyt mietin vaan että tietääkö joku että kuin kauan siinä menee että tämmönen sormi toipuu täysin tosta? Siitä on jok 9 päivää kun toi tapahtu ja se on edelleen hellänä, ei todellakaan niin pahasti ku sillon ku se tapahtu mutta kumminski. Kättä en saa vieläkään kunnolla nyrkkiin... hmm...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nonii, nyt mietin vaan että tietääkö joku että kuin kauan siinä menee että tämmönen sormi toipuu täysin tosta? Siitä on jok 9 päivää kun toi tapahtu ja se on edelleen hellänä, ei todellakaan niin pahasti ku sillon ku se tapahtu mutta kumminski. Kättä en saa vieläkään kunnolla nyrkkiin... hmm...

Jos oletamme, että sormi kävi pois paikaltaan, eikä mitään murtumia tullut, niin varmaan parista viikosta eteenpäin on toipumisaika.

Jos taas oletamme että jossain on siisti murtuma, niin kuukaudesta eteenpäin. Jos epäsiisti murtuma, niin kuukaudesta loppuelämään.

Kiitos vastauksesta! Pitänee pidellä peukkuja ettei murtumia tullut. Voiko sen testata jotenkin ilman että tarvii käydä lääkärissä? Olen kokeillut kevyesti painaa niveltä ja sen ymäriltä ja se kyllä sattuu hieman, ei nyt kauheasti mutta kumminski. Ku yritän vetää kättä nyrkkiin ni se nivel tuntuu ihan pirun jäykältä ja taas hieman särkyä.

Back
Ylös Bottom