Sopranosin taso laskenut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pexxi

Mode
Tiedän, että foorumilla on paljon sarjan ystäviä, joten saanemme keskustelua aikaan?

Olen sitä mieltä, että sarjan taso on hieman laskenut. Tai siis se on jotenkin mielenkiinnoton, ainoa valopilkku oli tämän viikon jakso, joka oli tosi hyvä. Sarjan fani olen ja se kuuluu ehdottomasti parhaitten sarjojen joukkoon, mutta hieman mielenkiinto on laskenut?

Oletteko muut samaa mieltä?

Tiedoksi, että Nelonen esitti sarjan ensimmäisistä jaksoista Suomessa sensuroidut versiot, mutta viime viikkoina ollaan onneksi palattu sensuroimattomiin. Tää on tosi, liekö tuollakin ollut jotain vaikutusta fiiliksiini..?

Originally posted by pexxi
Tiedoksi, että Nelonen esitti sarjan ensimmäisistä jaksoista Suomessa sensuroidut versiot, mutta viime viikkoina ollaan onneksi palattu sensuroimattomiin. Tää on tosi, liekö tuollakin ollut jotain vaikutusta fiiliksiini..?

Onko sarja vaihdettu pysyvästi nyt tuohon parempaan versioon?

Miksiköhän Suomeen muuten oli alkujaan edes ostettu se sensuroitu versio? Eihän täällä pitäisi olla ongelmia tuohon aikaan tulevan TV-sarjan kanssa vaikka siinä alastomuutta ja kiroilua olisikin + jokunen väkivaltaisempi kohtaus. Kuvittelin että tuo torsoversio pyöri vain jenkeissä, tuolla tekopyhyyden mekassa.

Ensimmäinen jakso oli hieman lasu, ehkä semmoista kertailua/esittelyä, sen jälkeen ollut mun makuun hyvää kamaa. FBI:n painostus Adrianan suhteen tuo lisää jännitystä kuten myös Tonyn luottamus Chrisiin (toistaiseksi) ja Chrisin heroiiniriippuvuus. Ja mitä tapahtuu Paulien suhteen? Jätkä juonitteli täysillä vankilassa ollessaan. Saako Tony tietää asiasta ja jos kyllä, niin mitä sitten tapahtuu? Entä kenestä tulee Ralphin seuraaja? Kuinka Tony kertoo muille (jos kertoo), mitä Ralphin suhteen tapahtui? Tuleeko totuus ilmi ja jos kyllä, niin mitä siitä seuraa? Mielelläni katson edelleen ja ei ole tarvetta muuttaa aiempaa linjaani: Sopranos on edelleen ainoa sarja, jota seuraan. Laadukasta TV-viihdettä mun makuuni. :)

Mielestäni taso ei ole laskenut. Edelleenkin olen vakuuttunut joka jakson jälkeen, että Sopranos on paras sarja ikinä! Viime tiistaina oli kyllä todella realistinen väkivaltakohtaus. Suorastaan pahaa teki, kun Ralphin naama rusahteli Tonyn nyrkin iskusta. Kyllähän Sopranosin taso varmaan jossain vaiheessa laskee, mutta toivottavasti sarjan teko lopetetaan sitten heti eikä pitkitetä, kuten esim. X-Filesiä.

Re: Re: Sopranosin taso laskenut?

Originally posted by IronMind
Onko sarja vaihdettu pysyvästi nyt tuohon parempaan versioon?

Miksiköhän Suomeen muuten oli alkujaan edes ostettu se sensuroitu versio? Eihän täällä pitäisi olla ongelmia tuohon aikaan tulevan TV-sarjan kanssa vaikka siinä alastomuutta ja kiroilua olisikin + jokunen väkivaltaisempi kohtaus. Kuvittelin että tuo torsoversio pyöri vain jenkeissä, tuolla tekopyhyyden mekassa.

On vaihdettu joo. Nelosen saitilla on jotain infoa asiasta...
Käsittämätöntä meininkiä silti!:david:

Se siistitty iltapäiväversio tuli nelosen mukaan vahingossa suomeen, muistaakseni 2 ensimmäistä tämän pyörivän seasonin jaksoa oli siitä. Niissä oli mm fuck sanat ja paljas pinta karsittu pois, myös tappelut oli siistimpiä, mm se rakennustyömaakohtaus jommassakummassa ekassa jaksossa.

Mielenkiinto ei ole lopahtanut, viime jakso oli mun mielestä aika raaka, se kohtaus jossa Ralphille tuli nenään.
Hyvä season guide: www.the-sopranos.com

Ei ole munkaan mielestä laskenut taso. Juoni on syventynyt, ja keskittyy nyt enemmän Tonyn ympärille, lasten pysyessä pois ruudusta enemmän.

Tosiaan, jännä nähdä mitä tapahtuu kun Furio tulee Italiasta takaisin. Muistatteko mitä se vanha patu sanoi Furiolle, mikä oli ainoa keino saada pomon (=Tonyn) vaimo Carmela? Tappaa pomo... ;)
Siitä ei hyvä seuraa.

Samoin kun Adriana on FBIn kynsissä, mielenkiintoista nähdä miten se kehittyy ja meneekö ne naimisiin kohtapuoliin.

Ralphin poismeno oli kyllä aika nopea, hevonen, poika ja Ralph lähti kaikki samassa jaksossa. Aika huitaisemalla mun mielestä, ja vielä yhdestä hevosesta?!

Paras sarja EVER! Toivottavasti jatkuu yhtä kauan yhtä hyvänä kuin Friends, jonka taso ei tosiaan ole laskenut vuosien varrella.

kyllä sopraanos on mun mielestä parantunut se on tullut tonyn ympärille enemmän. kun´han tony ei rupeis vaan menee sen narkkarin kanssa yhteistyöhön

(naapuritkin aina kuittailee keskiviikkoisin et oliko jännä jakso kun niin rymisteli :) )

Originally posted by lepex
Ei ole munkaan mielestä laskenut taso. Juoni on syventynyt, ja keskittyy nyt enemmän Tonyn ympärille, lasten pysyessä pois ruudusta enemmän.

Tosiaan, jännä nähdä mitä tapahtuu kun Furio tulee Italiasta takaisin. Muistatteko mitä se vanha patu sanoi Furiolle, mikä oli ainoa keino saada pomon (=Tonyn) vaimo Carmela? Tappaa pomo... ;)
Siitä ei hyvä seuraa.

Ralphin poismeno oli kyllä aika nopea, hevonen, poika ja Ralph lähti kaikki samassa jaksossa. Aika huitaisemalla mun mielestä, ja vielä yhdestä hevosesta?!

True! Ei todellakaan ole taso laskenut, mutta jos tänne on tullut jotain siistittyjä jaksoja niin se on kyllä todella perse toimintaa Neloselta!! Sopranos on ainoita sarjoja jotka säilyttävät mielenkiintonsa jatkuvasti.

Ralphin hoitaminen pois tapahtui kyllä todella nopeasti, ketäköhän tulee Ralphin tilalle kapteeniksi? Tuli mieleen tuosta nopeasta poismenosta Richie Aprile jonka Tonyn sisko hoiti pois päiviltä myös melko yllättäen??;)

Toivottavasti taso vain nousee tuosta. :thumbs:

Originally posted by lepex

Samoin kun Adriana on FBIn kynsissä, mielenkiintoista nähdä miten se kehittyy ja meneekö ne naimisiin kohtapuoliin.

Jossain oli juttua, että Adriana ei ole mukana seuraavalla kaudella. Hauska nähä, miten kirjotetaan ulos. Lähtee varmaan todistajansuojeluohjelmaan;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jännää, ettei kukaan muu ole sitä mieltä, että sarjasta tullut jotenkin vaisu? Mun mielestä "Tonykeskeisyys" on sellaista, että seurataan Tonyn tekemisiä, mutta dramatiikka ja väkivalta on ollut kadoksissa. Viime jaksoon saakka...
Kadoksissa siihen verrattuna, mitä sarjassa aiemmilla kausilla oli.

Nimimerkillä kaikki jaksot nauhalla;)

Originally posted by leoko
Jossain oli juttua, että Adriana ei ole mukana seuraavalla kaudella. Hauska nähä, miten kirjotetaan ulos. Lähtee varmaan todistajansuojeluohjelmaan;)

No voi mulkku. This is baaaaaddd.....

Adriana on melkoinen kissa, sitä katselee ihan mielellään, harmi jos näin käy....

Sopranos on ehdottomasti paras telkkarisarja ikinä! Simpsonit on ainoa ohjelma, joka pääsee edes lähelle. Silti sarjasta on hävinnyt se uutuudenviehätys, joka sillä oli ensimmäisellä ja toisella kaudella. Sen takia uudet jaksot tuntuvat joskus hiukan laimeilta.

Kuinka paljon erilaisia tarinoita mafiaperheen elämästä voidaan edes kertoa? Eikö pakostakin jossain vaiheessa palata kiertämään samaa kehää?

viime tiistain jakso oli mun mielestä paras jakso kautta sopranoksien historyn:kippis1:

Back
Ylös Bottom