Sopranos pelastaa päiväsi (Spoiler-warning)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika loistava sarja on. 2 viikkoa sitten vasta ensimmäisen kerran otin kosketusta sarjaan ja nyt on ostettu 3 kautta ja kaikki katottu. Huomenna nelonen ja vitonen ostoon. Kutonen rehellisesti waretellaan, ei siitä viitti maksella 90 eskoa.

Toi 6 kausi löytyy 37€, tai ainakin itse sen ostin siihen hintaan ja 1-5 kaudet oli 27€ kipale.

Pakko nostaa aihe taas ylös... oon nyt jenkkien tahtiin seurannut Sopranosia ja täytyy sanoa, että taso paranee kohisten loppua kohden! :rock:

Muttamutta. Yksi asia vituttaa niin saatanasti, nimittäin Ilta-Sanomat on ottanut näemmä tehtäväkseen spoilata sarjan käännekohdat. Lähetin aikaisemmin palautetta, että voisko tällainen touhu loppua (tekevät nimittäin samaa mm. Lostin kanssa), mitään vastausta en saanut, tosin uutisiakaan ei enää näkynyt. Ja nyt on pienen hiljaiselon jälkeen tullut uusi tollanen kiva spoileri tuonne. Kuka vittu hyötyy tollasista jutuista? Vois tietysti samalla kysyä, että kuka hyötyy aika monesta muustakin paskantärkeästä viihdeuutisesta, mutta just nyt tää syö miestä oikeen kunnolla.

Siis perkele. Mä haluan että ne juonenkäänteet tulee puskista eikä tolleen että tietää etukäteen mitä tuleman pitää. Kyseessä on kuitenkin jumalauta SOPRANOS, ehkä kaikkien aikojen paras sarja, ja sen viimeisimmät jaksot joita on paljon odoteltu ja mietitty. Ettäku vituttaa!

10.6.07 tulee sitten sarjan viimeinen jakso, jakson nimi on " Made in America"
Edellinen jakso oli kyllä tosiaan paras aikoihin ja alkoi tapahtumaan, harmi että kyseinen sarja päättyy mutta ehkä on jo aika.

Meni kyllä tosiaan jännäksi, en jotenkin itse osannut odottaa näin jännää jaksoa. Tavallaan toivon synkkää ja erilaista loppua tälle sarjalle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se oli sit siina, ihan jees jakso toi vika. Odotin ehka vahan enemman, loppu oli aika omituinen. Nyt vois alotella sarjan tsekkaamisen alusta:D

Siinä se sitten oli. Aika haikeet fiilikset jäi, onhan tota sarjaa tullut melkein vuosikymmen. En tietysti itse aivan alusta seurannut kun olin ehkä kymmenen vanha, mutta silti :)

Lukuisat fanisaitit ja IMDB on ihan tukossa tosta melko omituisesta lopusta, joka jakaa katsojat aika hyvin kahtia... osa on ihan raivoissaan ja osa pitää lopetusta TV-historian parhaimpana. Mä en vielä ihan tarkkaan tiedä mitä mieltä tosta nyt pitäis olla, mutta hyvä se ainakin oli. Kai se on jätetty jokasen itsensä mietittäväks...

Upea sarja. Tosin tältä finalelta odotin jotain muuta eikä tällaista iloista loppua

Jep, se oli siinä :( Kiitos upeasta sarjasta jota tuli seurattua tappi pystyssä alusta asti. Loppu oli omasta mielestä ihan ok, se että kaikki tapetaan ois ollut liian mielikuvituksetonta, nyt katsojat saa itte kelailla miten hahmojen elämät jatkuu ja lopetus jätti varaa mahdolliselle elokuvalle jota suunniteltu, toivottavasti ei kuitenkaa lähivuosina tule vaan pienellä viiveellä

Odotin kyl itekkin että olis tapahtunu enemmän jotain dramaattisempaa tos vikas jaksos, mut kyl toi loppu oli aika hyvin keksitty tohon. Parempi toi kun se, että kaikki päähahmot kuolee.

... lopetus jätti varaa mahdolliselle elokuvalle jota suunniteltu, toivottavasti ei kuitenkaa lähivuosina tule vaan pienellä viiveellä
Toivottavasti ei tule ollenkaan. Mun mielestä aika keljua että koko paketti pilaantuu sillä, että toikin loppu on tehty dollarinkuvat silmissä. Niinhän se tietty on, että raha ratkasee, mutta silti. Just tohon haluaisin Sopranosin loppuvankin.

Mun mielestä:

Kukaan ei kuollut. Sarja vain loppui, piste. Se oli jonkunlainen muistutus siitä että vajaat 8 vuotta ollaan nyt seurattu Tonyn kahden eri perheen elämää ja nyt verhot suljetaan meidän silmien eteen. Kaikki jatkuu siis ihan kuin aina ennenkin, päättyihän sarja siihen mihin moni muukin season eli ruokailuun. Eikä ennenkään oo mitään ihmeellistä tapahtunut.

Vituttaa lukea jotain IMDB:n forumeita kun fanaatikot kiistelee teorioistaan :jahas: "OMG, can't u retard see it? The answers are right there, Meadow gets killed!!1"

"AP) Sopranos Creator: Movie No Sure Thing"
NEWARK, N.J.

"Sopranos" fans who thought the series' open-ended conclusion was a setup for a movie may be in for disappointment: creator David Chase says it isn't so.

Chase went to France before the airing of the much-debated finale of the HBO series because he wanted to avoid what he called "all the Monday morning quarterbacking." But like a true New Jersey loyalist, he granted one interview to The Star-Ledger of Newark, which posted his comment early Tuesday on its Web site.

"I don't think about (a movie) much," he told the paper. "I never say never. An idea could pop into my head where I would go, `Wow, that would make a great movie,' but I doubt it.

"I'm not being coy," he added. "If something appeared that really made a good `Sopranos' movie and you could invest in it and everybody else wanted to do it, I would do it. But I think we've kind of said it and done it."

Chase said he would leave it to fans to interpret the show's last scene for themselves. It featured the members of the Soprano family arriving for dinner as Journey's "Don't Stop Believin'" plays. Others in the restaurant include a man in a Member's Only jacket who goes to the bathroom, which some fans have interpreted as a nod to the scene in "The Godfather" in which Michael Corleone retrieves a gun from thebathroom before a shooting.

As the music and tension build, the screen suddenly goes silent and dark.

"I have no interest in explaining, defending, reinterpreting, or adding to what is there," said Chase, 61, who grew up in North Caldwell.

"People get the impression that you're trying to (mess) with them, and it's not true. You're trying to entertain them," he said. "Anybody who wants to watch it, it's all there."

Another problem with a movie is that so many characters died in the last season. Chase said he has considered "going back to a day in 2006 that you didn't see, but then (Tony's children) would be older than they were then andyou would know that Tony doesn't get killed. It's got problems."

Chase also elaborated on how he decided to make the Journey classic the last music played on the series.

"It didn't take much time at all to pick it, but there was a lot of conversation after the fact. I did something I'd never done before: In the location van, with the crew, I was saying, `What do you think?' When I said, `Don't Stop Believin',' people went, `What? Oh my God!'

"I said, `I know, I know, just give a listen,' and little by little, people started coming around."
___
HBO is owned by Time Warner Inc.
___
http://www.hbo.com
Copyright 2007 by the Associated Press. All Rights Reserved.

Kenet ne italialaiset tappo siinä ennen mainoksia? Missasin sen lehtiartikkelin mikä tuli heti mainosten jälkeen. Jotain ihan perus dallaajia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom