Sopranos jatkuu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perus sopranosta, tarjoilija tulee valittamaan tipistä ja paul hoitaa homman ampumalla tämän hemmon:D. Ensimmäinen jakso kyllä lunasti kaikki odotukseni.

Sopranos

Täytyy vain todeta, että kyllä eilinen 14.9 jakso oli syvältä.Sitä ainaista rikollisperheen elämän ihanointia. Syödään kalliissa ravintolassa 10 000 mummon markan illallisia ja sitten riidellään kuka maksaa laskun.....ja päälle tapetaan vielä mies ja selvitään siitäkin kuin koira veräjästä.Tällaista rikollisten ihannointia en ole koskaan nähnyt.Sopranosissa ei ole mitään omaperäistä, kaikki on lainattua, kuten Tonyn suhde psykiatriinsa.Käsi ylös ne jotka eivät usko, että Tony vielä kellistää sen pirkon.

Sopranos on aikansa elänyt.Mullan alla myös todella pettymys ainakin nähtyjen perusteella.Kaikki hahmojen väliset jännitteet ovat poissa.

Tikkewtz sanoi:
Sopranos on aikansa elänyt.Mullan alla myös todella pettymys ainakin nähtyjen perusteella.Kaikki hahmojen väliset jännitteet ovat poissa.

:offtopic:

Mullan Alla ei todellakaan ole ollut pettymys, ainakaan mulle. Oon katsonut kaikki jaksot siihen asti, missä Jenkeissä mennään nyt (neljännen tuotantokauden loppupuoli). Voin kertoa, että varsinkin toi kolmas tuotantokausi jota Suomessa näytetään nyt, oli ainakin mun mielestä rankkaa katsottavaa. Paljon erikoisia käänteitä ja ihmissuhdekiemuroita. Taisinpas olla nenäliina kourassa melkein joka jaksoa katsoessa. Neljännen tuotantokauden jaksoista kans muutamat on olleet tosissaan tunteita herättäviä. Six Feet Under = paras tv-sarja ikinä.

Niin, ja voisin mainita, että en ole mikään tv:n suurkuluttaja, tuo on ehkä ainoa sarja jota voisin ylistää loputtomiin. :)

Tikkewtz sanoi:
Tällaista rikollisten ihannointia en ole koskaan nähnyt.Sopranosissa ei ole mitään omaperäistä
:confused: :jahas:

Tikkewtz sanoi:
.....ja päälle tapetaan vielä mies ja selvitään siitäkin kuin koira veräjästä.Tällaista rikollisten ihannointia en ole koskaan nähnyt.Sopranosissa ei ole mitään omaperäistä, kaikki on lainattua, kuten Tonyn suhde psykiatriinsa.Käsi ylös ne jotka eivät usko, että Tony vielä kellistää sen pirkon.
o/ Minen usko, vaikka käsikirjoittajistahan se enempi on kiinni.
Käsi ylös kaikki peruskoulusta kunnialla selvinneet, ketkä ymmärsivät rikolliselon ihanuuden tai ehkä jopa päättivät lähteä alalle, kun poijaat kivitti ja ampui sen tippiä kinunneen tarjoilijan katuun.

Hähää, kyllä minulla ainakin pärskähti chiantit sohvalle, kun Christopher ja Paulie niisti sen tarjoilijahinurin. Pakko oli kaivaa hevosenpää kaapista ja tehdä päätös, että tänä viikonloppuna pilkon valkosipulit partakoneenterällä niin ohuiksi, että ne liukenevat kuin itsestään kuumaan oliiviöljyyn.

Tunnistiko kukaan suoraltakädeltä, mikä biisi soi viime jakson lopussa ? Helvetin hyvältä kuulosti.

humanteri sanoi:
Tunnistiko kukaan suoraltakädeltä, mikä biisi soi viime jakson lopussa ? Helvetin hyvältä kuulosti.
Nopea tarkistus googlella.. ja se biisi oli The Kinks - I'm Not Like Everybody Else. Saman bändin biisejä on ollut aikaisemmissakin jaksoissa.

PETE66 sanoi:
Nopea tarkistus googlella.. ja se biisi oli The Kinks - I'm Not Like Everybody Else. Saman bändin biisejä on ollut aikaisemmissakin jaksoissa.

:kippis1: Joku muukin huomasi saman. Nettioraakkeli kertoi minulle, että lopussa ei siis ollut Kinksien 60-luvun originaaliversio, vaan eri laulajan rosoisempi tulkinta "The Kinks - To The Bone" 90-luvun tuplastudioliveltä.

En tiä vielä onko juuri tuo, kun mulla on vasta imutuksessa tuo tupla. Originaali on ainakin aika munaton, se löytyy vertaisverkoista irtobiisinä...

IronMind sanoi:
:kippis1: Joku muukin huomasi saman. Nettioraakkeli kertoi minulle, että lopussa ei siis ollut Kinksien 60-luvun originaaliversio, vaan eri laulajan rosoisempi tulkinta "The Kinks - To The Bone" 90-luvun tuplastudioliveltä.

En tiä vielä onko juuri tuo, kun mulla on vasta imutuksessa tuo tupla. Originaali on ainakin aika munaton, se löytyy vertaisverkoista irtobiisinä...

Kiitoksia Pete66 ja IronMind.

Ei kuulostanut Kinksiltä ei. Mulla on yksi Kinksien levy ja siinä laulaa poppari, ei rokkari.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
humanteri sanoi:
Kiitoksia Pete66 ja IronMind.

Ei kuulostanut Kinksiltä ei. Mulla on yksi Kinksien levy ja siinä laulaa poppari, ei rokkari.

Korjaus: ei siinä lopussa kyllä täysin sama versio ole kuin Kinksien "To The Bone":lla, mutta aika lähelle. 99% varmuudella ainakin sama ukko (Ray Davies, joka ei siis normaalisti lauleskele Kinksissä vaan Dave Davies) ja bändi kuitenkin.

Tuossa livelevyllä vain on ängetty biisiin pari harmittavan tylsää kitarasooloa viemään parasta vauhtia biisiltä. Joko Sopranosin loppuun on saksittu soolot v**tuun tai sitten siinä lopussa on joku muu versio. En jaksa enää jäljittää, tosta tuli jo jonkinlainen pakkomielle meikäläiselle, mutta kun 1:1 versiota ei löydy niin ei löydy.

vol sanoi:
koitas ettiä tätä

the chocolate watchband

Kiitti vinkistä, mutta ei ole tuo. Eikä myöskään:
-Boss Hog
-Camper Van Beethoven
-Chesterfield Kings

Melkolailla olen kutakuinkin varma, että kyseessä oli To The Bone -versio, mutta joku HBO:n nappulanvääntäjä on saksinut siitä Sopranosin lopputeksteihin sekunnilleen sopivan tynkäversion (joka oli parempi, koska tylsät junnaukset puuttuivat).

Sopranos jatkuu... Jenkeissä nimittäin. :thumbs:

Sunnuntaina esitettiin 6. kauden 1. jakso, jota meksikolaiset ystävämme lähettävät kaikille halukkaille.

EDIT: Nelosen sivujen mukaan syksyllä aletaan näyttää suomessa noita uusia jaksoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom