Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tikkewtz sanoi:Sopranos on aikansa elänyt.Mullan alla myös todella pettymys ainakin nähtyjen perusteella.Kaikki hahmojen väliset jännitteet ovat poissa.
:jahas:Tikkewtz sanoi:Tällaista rikollisten ihannointia en ole koskaan nähnyt.Sopranosissa ei ole mitään omaperäistä
o/ Minen usko, vaikka käsikirjoittajistahan se enempi on kiinni.Tikkewtz sanoi:.....ja päälle tapetaan vielä mies ja selvitään siitäkin kuin koira veräjästä.Tällaista rikollisten ihannointia en ole koskaan nähnyt.Sopranosissa ei ole mitään omaperäistä, kaikki on lainattua, kuten Tonyn suhde psykiatriinsa.Käsi ylös ne jotka eivät usko, että Tony vielä kellistää sen pirkon.
Nopea tarkistus googlella.. ja se biisi oli The Kinks - I'm Not Like Everybody Else. Saman bändin biisejä on ollut aikaisemmissakin jaksoissa.humanteri sanoi:Tunnistiko kukaan suoraltakädeltä, mikä biisi soi viime jakson lopussa ? Helvetin hyvältä kuulosti.
PETE66 sanoi:Nopea tarkistus googlella.. ja se biisi oli The Kinks - I'm Not Like Everybody Else. Saman bändin biisejä on ollut aikaisemmissakin jaksoissa.
IronMind sanoi::kippis1: Joku muukin huomasi saman. Nettioraakkeli kertoi minulle, että lopussa ei siis ollut Kinksien 60-luvun originaaliversio, vaan eri laulajan rosoisempi tulkinta "The Kinks - To The Bone" 90-luvun tuplastudioliveltä.
En tiä vielä onko juuri tuo, kun mulla on vasta imutuksessa tuo tupla. Originaali on ainakin aika munaton, se löytyy vertaisverkoista irtobiisinä...
humanteri sanoi:Kiitoksia Pete66 ja IronMind.
Ei kuulostanut Kinksiltä ei. Mulla on yksi Kinksien levy ja siinä laulaa poppari, ei rokkari.
vol sanoi:koitas ettiä tätä
the chocolate watchband