Sony PSP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tollanen olis kyllä pirun mukava jossain pitkillä junamatkoilla yms. Taitaa vaan olla ainakin täällä Suomessa varsin tyyris laite. Eikä ne pelit ja leffatkaan ihan halpoja ole. Katellaan sitten kun tänne rantautuu ja ehkä vielä vähän ajan kanssa halventuu.

Mun eka kokemus PSP:stä:
(Kaveri siis kävi Kiinassa ja otti itelleen semmosen)
Istuttiin jossain rantsussa olusella. Kysyin että olit vissiin sitten sen PSP:n hommannu. No sepä oli tietysti mukana kun pitää nyt esitellä.
Kaveri paina virta-nappia ja kuuluu vaan suhinaa.
WTF?
Ai, akku loppu jo. :D

Ei kovin pitkäkestonen vissiin toi akku, koska ei kovin montaa tuntia ollut sillä ehtinyt sählätä.

Mä pelasin kaveria vastaan lentokoneessa n.5h NeedForSpeediä wlanissa ennekuin akku loppu. Pitää hankkia toinen akku varalle. Laitteella pystyy kohta pelaan mexikon serkulta ladattuja pelejä ;). PSP:lle on tulossa paljon pelejä ja leffoja lähiaikoina, esim. Gran Turismo 4 :rock:

Eiköhän tuo tule ostettua. Ihan jo senkin takia, että uusi GTA-sarjan peli, Liberty City stories julkastaan pelkästään tällä formaatilla.

Eikä toi kannettavuuskaan ole mikään huono homma...voi pelailla landella, lentokonessa, ulkona kauniina päivänä...ihan jees.

Onko kellään mitään hajua, paljonko toi tulee maksamaan ?

Hinta on kuulemma jossain 300é korvilla. Joissain kaupoissa on ennakkotilattavana em.laite.

Testasin kanssa tuota vekotinta ja kyllä sitä ihmettelee miten tekniikka etenee. Itse kun tuli kakarana vielä pelattua niitä taitettavia Donkey kong pelejä ja jo ne oli ihan uber siistejä.

JR-55_Front1.jpg

ME0000523889_2.jpg

Mike sanoi:
Testasin kanssa tuota vekotinta ja kyllä sitä ihmettelee miten tekniikka etenee. Itse kun tuli kakarana vielä pelattua niitä taitettavia Donkey kong pelejä ja jo ne oli ihan uber siistejä.

[

Meilläpäin noita kutsuttiin ainakin "elektroniikka-peleiksi". Eka tuli yksruutuiset, sitten kaksruutuiset jne. Aika hauskoja vehkeitä, mutta pitikö nekin rikkoa ja heittää vekka ?

Nyt tuollainen mokoma tarttui itsellänikin Bangkokista mukaan. Pelejä tuolle ei tunnu olevan vielä hirveästi tarjolla, toivottavasti tilannetta voi korjata vielä Suomesta käsin... Mitäs pelejä tuolle nyt kannattais ehdottomasti hankkia näin aluksi? Mielellään jotakin minkä parissa saa menemään tarvittaessa vähän kauemminkin aikaa.

Hehe, vanha kunnon Donkey Kong! Minäs vuonna noita oli? `83? Tota pelattiin yötä päivää kunnes ilkeä isoveli nappas sen käsistä ja otti selvää mitä se oli syönyt.

Tanko sanoi:
Eiköhän tuo tule ostettua. Ihan jo senkin takia, että uusi GTA-sarjan peli, Liberty City stories julkastaan pelkästään tällä formaatilla.

Tuon takia minäkin olen harkinnut laitteen hankkimista ja lisäksi kun muistikortille voi ripata dvd elokuvat niin kätevä laitehan tuo on.

Nyt on jonkin verran tullut leikittyä tuolla ja ei voi muuta kuin suositella vehjettä! Sen lisäksi että laite pyörittää todella kaunista grafiikkaa sujuvasti, niin harrastajat ovat löytäneet aukkoja jotka mahdollistavat emulaattorien ja kotitekoisten ohjelmien ajamisen laitteella. Reissun päällä voi pelata vaihteen vuoksi vaikka Super Mario Worldia (SNES) jos haluaa vaihtelua PSP:n omasta pelitarjonnasta. Luonnollisesti myös monesta muusta hieman vanhemmasta Nintendon, Segan, jne. laitteesta on tehty emulaattori joka mahdollistaa niiden pelien pelaamisen PSP:llä. Kotitekoisista ohjelmista pelien lisäksi kehitetään ohjelmia jotka tuovat koneeseen lisää ominaisuuksia, mm. tuki eri tyyppisille ääni/videotallenteille. :thumbs:

Ja tuo Miken postaama kuva ei anna oikeutta PSP:n näytölle. Toisin kuin se antaa ymmärtää, LCD on kristallinkirkas ja toistaa värit uskomattoman hyvin. En ole missään kannettavassa laitteessa koskaan nähnyt yhtä täydellistä kuvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom