Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerroppa millaiset säädöt sulla on!!! Ja muutkin jos teillä on vastaavanlainen töllötin. Mulla on muuten sama töllö, mutta s-sarjaa. S- ja V-sarjalla ei paljoa ole eroa.
Kerroppa millaiset säädöt sulla on!!! Ja muutkin jos teillä on vastaavanlainen töllötin. Mulla on muuten sama töllö, mutta s-sarjaa. S- ja V-sarjalla ei paljoa ole eroa.
Eli millaiset säädöt??
-Kuvatila
-Taustavalo
-Kirkkaus
-Värikylläisyys
-Värilämpötila
-Terävyys
-Kohinavaimennus
Millaista kuvasuhdetta käytätte?
Kertokaa siis konkreettisesti arvoja, joita olette laittaneet saadaksenne mahdollisimman hyvän kuvan.
Itse en ole vielä pahemmin kerinnyt muuttopuuhien takia töllöö säätelee ja tällä hetkellä kuva vielä hiukan "pikselöityy". :wall:
" On kuitenkin jo päätetty helpottaa kuluttajien valintoja luomalla "HD READY"-logo joka takaa HDTV:n minimivaatimukset. Nämä vaatimukset ovat 720-fyysistä juovaa 16:9 sivusuhteella, analogiset YCrCb-liitännät, DVI tai HDMI HDCP:llä ja se, että HD-sisäänmeno hyväksyy sekä progressiivisen 1280x720 @ 50 ja 60hz (720p) että lomitellun 1920x1080 @ 50 ja 60hz (1080i) formaatin.
Lähde yle.
" HD Ready vaatimukset
* DVI or HDMI HD capable inputs accept the following HD video formats:
o 1280x720 @ 50 and 60Hz progressive scan (“720p”)
o 1920x1080 @ 50 and 60Hz interlaced (“1080i”)
* The DVI or HDMI input supports copy protection (HDCP)
Lähde wikipedia
Mitä eroa noissa Sonyn S ja V malleissa on. Esimmerkiksi Tm testivoittajan verioissa.
Jos nyt kuitenkaan ei kannattais edes ostaa LCD tai plasma telkkua, Miksi? No siksi, kun ens vuonna pitäis olla tulossa SED tekniikalla telkkareita, jotka jättää auttamatta LCD:t ja plasmat varjoonsa. SED= Surface-conduction electron-emitter display. Repikää siitä te kaikki jotka menitte ostamaan kalliit plasmat ja nestekidetöllöt ettekä jaksaneet odottaa...hih!
PS. Laitan tästä oman tredin niin voitte tutustua tekniikkaan.