Sons of Anarchy - uusi TV-sarja *HUOM, sisältää spoilereita*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei, kun tässä nyt on viikko aikaa spekuloida, niin jos modet laittaisi spoiler-tagit threadiin. Ei tässä ole mitään järkeä kun on päivänselvää, että joka postissa keskustellaan juuri näistä vikoista jaksoista. Vai voiko noita spoikkia lukea muutenkin kuin maalaamalla tai quottaamalla?

Laitan tämän nyt vielä kun niitä spoikkavaroituksia ei ole:

Jos jatkavat tämän kauden jälkeen niin toivottavasti tehdään totaalinen overhaul koko sarjaan. Clay, Bobby ja Tig vittuun kaikki, Gemmalle ehkä maksimissaan joku kostavan höyrypään rooli.

Jos Jax tappaa Clayn, se on sen jälkeen ainoa jannu johtamaan klubia. Bobby ei pääse ikinä ulos, ja Juice ei käy johtohahmosta, vaikka porukan sympaattisin kaveri muuten onkin. Chibbs kanssa ok, mutta sekin on enemmän vaan sellainen pyssymies ja luottopakki. Tara ei kyllä tuota tule kestämään, luultavasti tappaa itsensä ja lapset tai sitten yrittää pakoa ilman Jaxia tai jotain. Aivan kuutamo-osastoahan ne "DO YOU LOVE ME"-jutut olivat.

Niin, ja se syy miksi Juice tekee yhteistyötä, on että muuten se DEA-KGB-agentti (helvetin hyvä roolihahmo muuten) olisi muuten napannut sen koko kerhon sillä jollain vanhalla rikollistoiminta-lailla. Nyt se lupasi säilyttää muun kerhon ja pidättää vain paikalla olevia diilereitä ja saaden siten kartellin isommat pomot haaviinsa. Mutta kuka sinne kokoukseen olisi enää menossa? Jax ja Opie? Siihen loppuu kyllä sarja, jos ei pohjalta aloiteta. Tietysti katsoisin silloinkin.

Hei, kun tässä nyt on viikko aikaa spekuloida, niin jos modet laittaisi spoiler-tagit threadiin. Ei tässä ole mitään järkeä kun on päivänselvää, että joka postissa keskustellaan juuri näistä vikoista jaksoista. Vai voiko noita spoikkia lukea muutenkin kuin maalaamalla tai quottaamalla?

Laitan tämän nyt vielä kun niitä spoikkavaroituksia ei ole:

Jos jatkavat tämän kauden jälkeen niin toivottavasti tehdään totaalinen overhaul koko sarjaan. Clay, Bobby ja Tig vittuun kaikki, Gemmalle ehkä maksimissaan joku kostavan höyrypään rooli.

Jos Jax tappaa Clayn, se on sen jälkeen ainoa jannu johtamaan klubia. Bobby ei pääse ikinä ulos, ja Juice ei käy johtohahmosta, vaikka porukan sympaattisin kaveri muuten onkin. Chibbs kanssa ok, mutta sekin on enemmän vaan sellainen pyssymies ja luottopakki. Tara ei kyllä tuota tule kestämään, luultavasti tappaa itsensä ja lapset tai sitten yrittää pakoa ilman Jaxia tai jotain. Aivan kuutamo-osastoahan ne "DO YOU LOVE ME"-jutut olivat.

Niin, ja se syy miksi Juice tekee yhteistyötä, on että muuten se DEA-KGB-agentti (helvetin hyvä roolihahmo muuten) olisi muuten napannut sen koko kerhon sillä jollain vanhalla rikollistoiminta-lailla. Nyt se lupasi säilyttää muun kerhon ja pidättää vain paikalla olevia diilereitä ja saaden siten kartellin isommat pomot haaviinsa. Mutta kuka sinne kokoukseen olisi enää menossa? Jax ja Opie? Siihen loppuu kyllä sarja, jos ei pohjalta aloiteta. Tietysti katsoisin silloinkin.

Joo, kyllähän tuossa tiimiä pistetään varmaan uusiks 5. kautta varten. En tiedä tapahtuuko se sit tässä 4.kauden lopussa, vai selitelläänkö 5. kauden alussa mihin kukakin on kadonnut ja ketäs vittuja uudet ukot taas on. Luulisin että Clay kylmätään tämän kauden loppuun, ja eihän sitä kukaan muu voi tehdä kuin Jax. Bobbyn luulis saavan vähän arvokkaamman poistumisen kuin että pistetään vaan häkkiin, jos se nyt lähtee sarjasta. Juice varmaan pysyy remmissä, tai sitten sen vasikoinnit selviää mutta sille annetaan Suzuki PV ja feikkipassi että se saa ajaa isänsä luo Nigeriaan. Tigistä on hankala sanoo, harmi jos se höyrypää lähtee, se oli kuitenkin viihdyttävä pölvästi. Tig kuitenkin lähtee jalat edellä, luulen ma.

Tara sekoilee kevyesti, se oiskin jännä jos Tara ei enää jaksais sitä Jaxin shufflailua vaan laittas pisteen koko touhulle. Luulen vaan että nähdään vielä catfightia kolmikon Tara-Gemma-Wendy taholta. Gemma on niin äree haahka että varmasti vielä alkaa riehumaan jossain vaiheessa kunhan Clay saadaan kylmäksi. Sen verran tiukka oli se palopuhe Jaxille että Teller pitää Samcron johtoon saada. Tää viimesimmän jakson beeffi One-Ninersien kanssa pitäs kyllä tuoda aikamoista toimintaa klubille. Ei enää kohta riitä Unserin selitykset ja siivoustaidot kun alkaa olemaan SOA kusessa vähän joka suuntaan.

Mun mielestä Tara oli kans siks sekasin, kun sil oli kipulääkitys käden takia. Tai muistaakseni Jax heitti jotain "that's the H talking"

tällä kaudella tehty varmaan päällekäisten purkamattomien metatarinoiden maailmanennätys

paha kyttä, pahempi kyttä, kartellit, irkut, mustat, latinot, romanit, marsilaiset, kerjäläisjengi, muutetaan ei muuteta, ai lav juu klei, ai heit klei hii niidsto dai...snitsiisnitsii, we have to liivi this STINKIN town, DO YOU LOVE ME?? SIIS NIINGU AIKUISTEN OIKEESTI?

"those letters".

No onhan tässä nyt kai vähän liian monta rautaa tulessa. Mutta joo, toivoisin ettei ensi kaudella puhuta enää sanaakaan niistä matafakin kirjeistä.

Winsu laittoi spoilerit otsikkoon, en ainakaan itse aio jatkossa käyttää tageja enää. Be warned.

No onhan tässä nyt kai vähän liian monta rautaa tulessa. Mutta joo, toivoisin ettei ensi kaudella puhuta enää sanaakaan niistä matafakin kirjeistä.

Winsu laittoi spoilerit otsikkoon, en ainakaan itse aio jatkossa käyttää tageja enää. Be warned.
126709698625.gif

Enkös mä jo joskus aikaisemmin arvellut, että kaikki seuraa jenkkiaikaan tätä? No eniveis... rupes jo ne jatkuvat spoileritagit vähän vituttamaan :) Ja mitä itse jaksoon tulee, niin ihan yhtä dramaattista menoa ei ollut kuin viime jaksossa, ja meikän mielestä Jaxin reaktio tuohon Gemman paljastukseen oli vähän lame. Ihan kuitenkin innolla odotan kauden finaalia ja odotan kans sitä vitoskauttakin.

Löytyykö jostain Season 4 torrenttina, mis olis kaikki jaksot ?

126709698625.gif

Enkös mä jo joskus aikaisemmin arvellut, että kaikki seuraa jenkkiaikaan tätä? No eniveis... rupes jo ne jatkuvat spoileritagit vähän vituttamaan :) Ja mitä itse jaksoon tulee, niin ihan yhtä dramaattista menoa ei ollut kuin viime jaksossa, ja meikän mielestä Jaxin reaktio tuohon Gemman paljastukseen oli vähän lame. Ihan kuitenkin innolla odotan kauden finaalia ja odotan kans sitä vitoskauttakin.

No oletin että on ok kun kukaan ei aikaisemmin viitsinyt sanoa mitään. Sen lisäksi, keitä ne spoilerit oikein auttoivat, suomiaikaan seuraavia? Mistä ne olivat varmoja ettei joku laittanut niitäkin juonipaljastuksia spoilereihin? Varsinkin kun viimeiset kaksi sivua oli pelkkiä spoileritageja, mitä järkeä on edes olettaa että keskustellaan jostain muusta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No oli joo. Jäi kyllä taas sellaiseen kohtaan että kiinnostus ensi kautta ajatellen vaan kasvoi. Olisin toivonut että oltaisiin näytetty vielä vähän pidemmälle aikaa, mutta kai sitten olisi tarvinnut keksiä joku toinen jännä lopetus niin tähän on tyytyminen.

Olipa paska lopetus muuten niin täydelliselle tuotantokaudelle... :(

Komppaan sillä tarkennuksella että vikat kaks jaksoa oli paskoja. En pysty tavoittamaan miten tätä lopetusta voidaan tuuletella. En jaksa enempää länkyttää mutta perus dramaturgian laki on että kauden aikana esiteellyt metajuonet closataan lopussa ja tässä ei yhtäkään.

Paha sadistikyttä onkin yhtäkkiä hyvis - MÄTÄ KANANMUNA PASKAA!
Juicen neekeritausta vaan unohdetaan - MELKO PAHANHAJUISTA PASKAA!
Clay ei kuole - ISOA LIISTERIPASKAA!
"we don´t move out of charming after all" - RIPULIPASKAA!
Kartellikaverit onko CIA:n kyttiä??? VITTU HÄH???? - PUKAMAT REPIVÄÄ PASKAA!
"those letters" pannaan vetolaatikkoon pistoolin alle - "RÄJÄHDYSKAKKA"

- mut ei siinä mitään, jos tykkäsitte lopetuksesta niin eihän se ole multa pois.

No, Juice oli niin kovaksikeitetty kundi, että se koko niggaskitsoilu vaikutti mun mielestä jotenkin niin yliampuvalta, kaveri oli kuitenkin todistanut lojaalisuutensa moneen kertaan.

Mutta samaa mieltä muuten Simban kanssa, totaalisen perseestä raahata Clayta enää mukana punomassa jotain kostoa, ja totaalisen paskaa ettei kartellikauppa saavuttanut minkäänlaista ratkaisua, pojat ovat vaan entistä enemmän syvällä paskakasassa. Sinällään mielenkiintoinen tuo kartellin CIA-yhteys, mutta se vain tuli aivan väärään aikaan kun sarja jää tauolle. Muutenkin jengiä olisi nyt edes vähän pitänyt tapattaa, että olisi saatu uutta tuulta purjeisiin.

Edit: Jee, "palauta tallennettu vastaus."

Sutter varmaan halusi tuoda mukaan tuon CIA kytköksen koska jenkeissä on oikeasti vastaava tapaus tällä hetkellä tapetilla, että jonkun kartellin pomo on CIA tiedottaja tms.. Vaikka niin hullulta kuulostaakin.

Olipahan niin hemmetin laimea lopetus. Ei jumalauta... ainoana yllätyksenä tuli niiden kartellikundien CIA-yhteys, mutta muuten jakso oli yhtä surkea kuin edeltäjänsäkin. Sitä puolikuollutta Clayta on enää turha roudata mukana, sehän nyt on sanomattakin selvää ettei se tule tyytymään osaansa - ei varsinkaan nyt, kun Gemma hävitti osan kirjeistä. Olen myös vähän pettynyt siihen, että Clay pääsi käytännössä pälkähästä. Mä toisaalta ymmärrän jollakin tavalla sen Lincoln Potterin toiminnan. Koska siltä vietiin nyt mahdollisuus RICO:on, niin kaipa se jollakin tavalla halusi hyvittää tähän saakka tehdyt juttunsa - osoitus siitä, että silläkin kundilla on omatunto ja taju siitä, kuinka häikäilemättömästi voi toimia. Who knows mikä se lopullinen syy on, mutta tuollasia mä pohdiskelin näin parin minuutin aikana :)

Olen myös äärimmäisen pettynyt, että Jaxin suunnitelma kusi tuolla tavalla. Kyllähän sen arvasi heti, kun sain tiedon vitoskaudesta, ettei Jaxia voida noin vaan sarjasta poistaa. Siltikin tuo tapa, miten se pakotettiin jäämään Charmingiin aiheutti meikäläiselle sellaisen myötätuntosympatian. Niinhän siinä kävi, että loppupeleissä Gemma sai kuin saikin haluamansa: kykenee edelleen taustalla pyörittämään kerhoa ja olemaan se manipulative bitch. Sekin vähän ottaa päähän, että Happyn rooli on vaan tuollainen sivuosa. Saisi olla enemmän valokeilassa :D

Oli kyllä laimea kausi ja vielä laimeampi lopetus, ei mitääään jakoa 3lopulle joka menee ihan kyl top10 kaikkien sarjojen season's final episodee. Olis jättäny siihe ni olis jääny varmasti monelle ikuisesti hyvä kuva sarjasta. No ei toto voi kokonaan lykätä, ainahan sitä mielellään katteli mut parantamisen varaa jätti paljon.

Mahtaaks eri jaksoissa olla eri ohjaajat niinku monessa muussa sarjassa, aivan älytön taso ero eri episodeis varsinki toimintakohtauksissa. Vittu mitä amatööripaskaa.

Se täytyy viel nostaa ylös ku Juice reijjitti sen kaverin pään ihan totaalisesti siinä samasa ku se bustas juice douppivarkauksista. :rock:

Oli kyllä laimea kausi ja vielä laimeampi lopetus, ei mitääään jakoa 3lopulle joka menee ihan kyl top10 kaikkien sarjojen season's final episodee.

Varmaan tämän takia tässä ihmisillä paha mieli onkin. Toi kolmannen lopetus oli yksi kurkoimmista endingeistä ever. On vähän perseeseen pantu fiilis kun vertaa sitä tähän neljännen lopetukseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom