Sonisphere 2011 - Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Eka keikka alkanu Moskovassa vajaa tunti sitten.

Biisejä soitettu tähän mennessä...:

Doctor Doctor
Satellite 15...
El Dorado
2 Minutes To Midnight
Coming Home
Dance Of Death
The Trooper
The Wickerman

älkää painako jos ette halua tietää settiä.

Sonispheren Suomen keikan päivämäärä ja artistit ilmoitetaan torstaina 17.2. n. klo 10.

Siihen asti odotellaan kiltisti. :)

Eka keikka alkanu Moskovassa vajaa tunti sitten.

Biisejä soitettu tähän mennessä...:

Doctor Doctor
Satellite 15...
El Dorado
2 Minutes To Midnight
Coming Home
Dance Of Death
The Trooper
The Wickerman

älkää painako jos ette halua tietää settiä.

Niin siis Iron Maidenin. Onnistuin laittamaan väärään ketjuun tämänkin... :D

modet halp plz

Sonisphere Festival - Finland Lauantai 2.7. - Kalasatama, Helsinki

Aivan vitun perseestä mielestäni siirto stadiin ja seki vielä että karsittu yks päivä pois.
Kuulostais vähä Big 4 keikalta jälleen..

Noh 12 tunnin kuluttua tulee lisäinffoa facebookissa varmaa bändejä julkasevat.

Artistit julkistettu!

SLIPKNOT :haart:
IN FLAMES
MASTODON
OPETH
SONATA ARCTICA
STAM1NA

Ja kukaan ei sitten vie mun lippua, okei?

More info...

Eurooppaa kesällä kiertävän Sonisphere Festivalin pysähdyspaikaksi on jälleen valikoitunut Suomi! Sonisphere rantautuu tänä kesänä Helsingin Kalasatamaan yksipäiväisenä festivaalina lauantaiksi 2. heinäkuuta ja luvassa on täysi laidallinen metallimusiikkia koko päiväksi. Helsingin Sonisphere huipentuu yhdysvaltalaisen metallibändin Slipknotin keikkaan. Muita vahvistuneita esiintyjiä ovat In Flames, Mastodon, Opeth, Sonata Arctica ja Stam1na. Lisää esiintyjiä vahvistetaan myöhemmin. Sonisphere Festivalin liput tulevat myyntiin keskiviikkona 23. helmikuuta Lippupalvelussa ja Tiketissä.

LIPUT:
Myyntiin ke 23.2.2011 klo 9
85 euroa + mahd. toimituskulut

Artistit julkistettu!

IN FLAMES
MASTODON
OPETH
SONATA ARCTICA
STAM1NA

Meikä ei kyllä pelkästä Opethista 85 eskoa maksa. Böördi saa mun puolesta pitää vaikka kaikki liput :D

Meikä ei kyllä pelkästä Opethista 85 eskoa maksa. Böördi saa mun puolesta pitää vaikka kaikki liput :D

Muah :D

Artistit julkistettu!

IN FLAMES
MASTODON
OPETH
SONATA ARCTICA
STAM1NA

Toivottavasti olisi Slipknot & In Flames samana päivänä :)

Kyllä täytyy avautuu vielä ja sanoo et voi vittu mitä skeidaa suomen sonis on missä on esim Mötikkä joka lupasi tulla tänä vuonna..
The Big 4 on ilmesesti Briteissä sekä Ranskassa varmaa pitänee lähtee Ranskalaisten maahan sonissiin sitten..

Taitaa reissu olla pakollinen kun kerta Opeth ilmestyi listaan. Onkohan samana päivän Slipknot? Onko toi edes kaksipäiväinen? Nettisivut aika karseat näin infon puolesta.

Tapahtuma on yksipäiväinen, eli tuo lauantai 2.7.2011, joten kaikki esiintyjät samana päivänä. :)

finland600.png

Dodi. Eli Opeth ja Slipknot saman iltana. :rock:

Tuon ansiosta vois tietty läpällä katsoa myös muut kaljan tahdittamana.

Just! Opeth, Mastodon ja noh, In Flames. Toivottavasti onnistuu reissu, mutta ei tullut Mötley Crüe niinkun luvattiin.

e. Eikun joo, eli odotellaan vielä lisää. My bad.

No paska. In Flames on ainoa ns. pakollinen tyypattava tuolta, koska oon viime vuodet onnistunut aina missaamaan bändin nykyisen livekunnon. Ongelma on vaan se, etten todellakaan maksa 85€ euroa sen tarkistamisesta :( Jääpähän trokaleille yksi lippu enemmän.

Back
Ylös Bottom