Sonisphere 2011 - Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Helsinkiin on siis siirtynyt ko. festari. Tarkemmasta paikasta (ja ajankohdasta?) neuvotellaan vielä.

Brittilän Sonisphereen on jo vahvistettu esiintyjiä, liekö näistä joku taas Suomessakin:

Perjantaina:
METALLICA, SLAYER, MEGADETH, ANTHRAX

Lauantaina:
BIFFY CLYRO

Sunnuntaina:
SLIPKNOT

Sonisphere2011KnebworthPoster.jpg

Pitäskö käydä heittää moshit Slipknotin keikalla... jos ne nyt Suomeenkin tulevat. Aika todennäköistä, ovat kuitenkin käyneet jokusen kertaa.

Taidan skipata, vaikka tuli tänne Stadiin... Oisin toivonu Judas Priesti:ä tohon Metallican tilalle, kun ovat viimeisellä maailmankiertuellaan. Tai mistä sitä vielä tietää, jos toi oli Britten listausta? Slayer ja Megadeth ois kiva, mutta en halua maksaa Metallicasta.

Oon kans liian wanha ja nu-metal kielteinen, että ostaisin liput tohon Slipknot päivälle, toivottavasti siihen ei ilmaannu mitään, mitä haluaisi väkisin nähdä...

Ois ihan kiva mennä kun noin lähelle tulee, mutta en usko että Metallican tai muiden takia maksan itseäni kipeäksi tuosta. Maidenin jos tuovat niin sitten menen kyllä :D

Kannattaako avata ketju tälle ja laittaa sitten Knebworthin festaripostari tänne? :rolleyes: Mulla meinas jo aamuteet lentää näppikselle kun oikeasti luulin että homma varmistunut Slipknotin kohdalla.

Taidan skipata, vaikka tuli tänne Stadiin... Oisin toivonu Judas Priesti:ä tohon Metallican tilalle, kun ovat viimeisellä maailmankiertuellaan. Tai mistä sitä vielä tietää, jos toi oli Britten listausta? Slayer ja Megadeth ois kiva, mutta en halua maksaa Metallicasta.

Oon kans liian wanha ja nu-metal kielteinen, että ostaisin liput tohon Slipknot päivälle, toivottavasti siihen ei ilmaannu mitään, mitä haluaisi väkisin nähdä...

Ei kukaan voi toivoo pappi Juudasta Metallican tilalle? Ok, Metallica on nähty, mutta onhan se silti aivan vitun kova livebändi. Ja toissavuoden Sonisphere oli metallican ehdotonta eliittiä sitten 80luvun keikkojen..

Maidenin jos tuovat niin sitten menen kyllä :D

Puolan Sonispheressä Iron Maiden.
Tuskinpa nähdään Maidenia Stadin Sonispheressä, kun eikös tää Sonisphere ole alustavien tietojen mukaan viikon tai kaksi ennen Stadikan keikkaa? Mutta olishan se oikeasti siistiä jos Maiden vetäisi ensi kesänä kaksi keikkaa Suomessa, mä olisin varmasti myös Sonispheren keikalla.

Paha sanoa vielä mitään kun Sonin ajankohta ei ole varmistunut. Maidenhan aloittaa kiertueensa Moskovasta ja palaa samaan suuntaan vielä uudemman kerran kun pohjoismaiden ja Euroopan kiertue alkaa. Hyvinkin mahdollista, että Maiden saataisiin Sonisphereenkin esiintymään. Ei todennäköistä, mutta mahdollista.

Ei kukaan voi toivoo pappi Juudasta Metallican tilalle? Ok, Metallica on nähty, mutta onhan se silti aivan vitun kova livebändi. Ja toissavuoden Sonisphere oli metallican ehdotonta eliittiä sitten 80luvun keikkojen..

Tottakai toivon, enkä nää siinä mitään ihmeellistä. Metallica tosiaankin on nähty ja toista kertaa en halua nähdä tai kuulla, saati sitten maksaa siitä. Mutta ei tästä enempää, Tuska on kuitenkin mulle se tärkeempi festari, eli mua haittaa vaikka omalta jäis Sonispheret välistäkin.

Tottakai toivon, enkä nää siinä mitään ihmeellistä. Metallica tosiaankin on nähty ja toista kertaa en halua nähdä tai kuulla, saati sitten maksaa siitä. Mutta ei tästä enempää, Tuska on kuitenkin mulle se tärkeempi festari, eli mua haittaa vaikka omalta jäis Sonispheret välistäkin.

Oliko kenties 08 jäähallissa näkemäsi metallican keikka? Ihan vaan mielenkiinnosta...

2004 stadikalla, ei kuulostanu hyvältä, vaikka olin muljuttanu puolen litran salmarinkin sisään. Mua nyt ei vaan oo reiluun 10 vuoteen Metallica liiemmin innostanu ja täts it.

Viimeeksi menin Metallican keikalle katsomaan Slipknottia, mutta Slipknotin keikan aikana oli äänet päin helvettiä ja sekin reissu kusi siihen.

Toki Metallicalla legendaarisia ja todella hyviä biisejä, mutta en kuuntele ja ei livenä kovin sytytä.

Viimeeksi menin Metallican keikalle katsomaan Slipknottia, mutta Slipknotin keikan aikana oli äänet päin helvettiä ja sekin reissu kusi siihen.

Toki Metallicalla legendaarisia ja todella hyviä biisejä, mutta en kuuntele ja ei livenä kovin sytytä.

Metallicalla muutenkin vittumainen tapa tuo, että lämppärien pitää soittaa huomattavasti hiljempaa. Sonispheressäkin linkin park sai jtn 80db ja metallica täräytti 102db.

Metallicalla muutenkin vittumainen tapa tuo, että lämppärien pitää soittaa huomattavasti hiljempaa. Sonispheressäkin linkin park sai jtn 80db ja metallica täräytti 102db.

Puhumattakaan tuosta Big Four keikasta, Anthrax joskus keskellä päivää suunnilleen akustisesti ja sitten Metallica sen verran lujaa että pää räjähtää. Metallica muutenkin kiertänyt liikaa nyt viime vuosina, koko tapahtuma olisi paljon mielenkiintoisempi ilman sitä. Slayeria, Megadethia ja Anthraxia olisi helvetin hieno päästä taas katsomaan. Samoin Slipknotti vois jäädä tulematta ja vaikka lamb of god tms. tilalle.

Toi Big Four olis tosi kova juttu, kun Metallican tilalle laitettaisiin Testament. Tietty se tai Anthrax soittaisi ekana.

Back
Ylös Bottom