Sonera Koti-tv

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janijj
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta Sonera Koti-tv palvelusta? Nyt meillä on vielä Elisa viihde mutta kiinnostais vaihtaa se Soneraan..

Onko Soneralla jotain typeriä rajoja siinä että paljonko saa ladata kuukaudessa? Eikös niillä ainakin mobiililiittymissä ollut jotain tällaista?
Jos jollain teillä on tämä niin toimiiko tuo Katsomo-palvelu täydellisesti tätä kautta? Eli kaikki samat sarjat näkyy boxin kautta kuin nettiselaimellakin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tädillä on toi mobiililaajakaista liittymä jossa on rajoitus.Älkäähän dissatko Soneraa, rajoituksenkin jälkeen saat ladata nopeudella jolla 3 minuutin VEVO biisi tulee alle puolessa tunnissa, eikä nopeuden nostaminen takasin maksa kuin mitättömät 4,99€ per giga.Ja siis toi raja riittää jopa muutaman jpg kuvan kattomiseen päivässä :)

Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta Sonera Koti-tv palvelusta? Nyt meillä on vielä Elisa viihde mutta kiinnostais vaihtaa se Soneraan..

Onko Soneralla jotain typeriä rajoja siinä että paljonko saa ladata kuukaudessa? Eikös niillä ainakin mobiililiittymissä ollut jotain tällaista?
Jos jollain teillä on tämä niin toimiiko tuo Katsomo-palvelu täydellisesti tätä kautta? Eli kaikki samat sarjat näkyy boxin kautta kuin nettiselaimellakin?

Ei ole rajoituksia. Mobiililiittymät on asia erikseen. Paremmin ainakin toimii tuo viihde puoli eli digiboxi + modeemi kombinaatio kanavien suhteen kuin Elisa.

Boksi bugittaa aika usein, pari kerta viikossa pitää bootata. Soneran ohjelmaopas netissä aika kankea ja hidas.
Muuten ihan OK.

Joo, tuota boottailua joutuu tekeen ärsyttävän usein, mulla kuva vaan jumittaa eikä lähde eteneen ennen boottausta. En kyllä käyttäis pelkästään tuota telkkarin katselussa, tulee katseltua vaan oman joukkueen pelit urhon totalilta ja sen takia ainoastaan pidänkin koko koti tv:tä. Muut sitten telkkarin omalla boksilla.

Itsellä myös Koti-TV, mutta lähinnä vain siksi että oli saman hintaista ottaa se ja netti kuin pelkkä netti.

Netti toiminut moitteetta, mun tilanteessa 24/2 ADSL. 100/10 VDSL2:sta odotellessa, päivittävät talon kun kerkiävät. Sonera ollut laajakaistan tarjoajana jo n. 6 vuotta, ja muutaman kerran pätkässy.

Itse Koti-TV palvelusta voin vain sanoa sen, että elokuvien vuokraus on kyllä mielettömän vaivatonta ja todella todella toimivaa. Itse kanavien katsomisesta on vain vähän kokemusta sen pari kertaa kun jaksanut tietokoneen näyttöön sen nykästä. Boksi kun ei vakiona ole varsinaisessa telkkarissa kiinni. Hieman kankeitahan nuo on aina kunnon digibokseihin verrattuna.

Plussaa myös se, että Sonera kehittää hommaa aktiivisesti. Tiedän myös kaveripiiristä tapauksia jotka on vaihtanut Elisa Viihteesä Koti-TV:hen ja ovat nyt tyytyväisempiä.

Kerran viikossa ku boottaa, ni toimii ihan jees. Tosi vittumaisia bugeja, eikä boxi ole täysin yhteensopiva harman kardonini kaa. Joutuu sitäkin boottailee. Muuten ihan jees. Leffoja tulee vuokrattavaks aika hyvin, mut ne on kalliita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom