Somalinuoret vauhdissa töölössä

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaupunki
Helsinki
Noh aloitetaanpa tämä tarina ihan alusta. Olin siis lähdössä Töölö Gymille kotoani siinä yhdeksän maissa ja tulin sitten bussilla hesperiankadun puiston kohdalle noin kymmentä yli. Kävelin sitten puiston läpi päästäkseni Töölö Gymille. Siinä rauhassa kävellessäni havahduin siihen kun vieressä olleesta saatanan somalipaviaanineekerinpoikabanaaninmussuttajasossupimittäjä joukosta eräs heppu harppasi hyvin vaarallisen näköisesti luokseni, tarttui olkapäästäni ja huusi jotain epämääräistä. Tässä tilanteessa jalkani sanoivat "RUN!", siinä sitten jalat ponnahtivat liikkeeseen varmaan samalla nopeudella kuin olympiasprinteissä, siinä samassa toinen näistä neekereistä lähti juoksemaan perääni, hyvin nopeasti se muuten juoksi. Siinä noin 15-20m juoksi perässä ja muistaakseni ne muut neekeripaskat huutelivat jotain somppukieltä perään. Se sitten ei jaksanut tai viittinyt juosta perässä, joten selvisin siitäkin.

Itseasiassa ne näyttivät tekevän jotain epämääräistä kun tulin paikalle, mutta siinä tilanteessa kun se äijä nappas olkapäästä, niin aloin jo pelätä pahinta. Helvetin pelottava tilanne ja ne äijät oli muutenkin aika vitun vaarallisen näköisiä.

Sitten soitinkin kytät paikalle ja menin Töölö Gymille treenaamaan. Ilmeisesti poliisi oli jotenkin hajauttanut tämän lauman.

Ja nyt se pointti. Itse olen pitänyt itseäni suhteellisen suvaitsevana henkilönä, kunnes tämä tapahtui. Ymmärrän täysin ihmisiä jotka haluaisivat lähettää tämäntyyppiset somalit banaanilaivalla takaisin. Itse ainakin aion liikkua hyvin paljon varovaisemmin tästä lähtien, mikä on aika perseestä, NE OVAT SENTÄÄN SAATANA MINUN MAASSANI!

Seuraavan kerran jos näen tämän porukan vaikkapa siinä puistossa taas, niin koitan hakea jonkinlaisen porukan Töölö Gymiltä. Mietin vaan, että onko tämä apinalauma ehtinyt aiheuttaa muuta pahennusta Töölössä?

En kuitenkaan edelleen tarkoita, että KAIKKI somalit ovat neekeripaviaaneja. En aio leimata koko porukkaa tuon perusteellä. Useimmiten juuri nämä nuoret ovat niitä jotka aieheuttavat tällaista vittuuntumista.

Muuta en voi sanoa kuin, että toivon näiden apinoiden saavan joskus opetuksen, mieluiten sellaisen, jonka seurauksena he joutuvat pyörätuoliin.

Ja PERKELE!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa saunan takana olla jo ahdasta...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom