Solttupenan SE 240kg...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisi hienoa saada Illikainen mukaan myös Tampereen avoimiin (sotilaspenkki.com).
Kyselinkin asiaa vähän tuolla Illikaisen omassa ketjussa, mutta ei tainnut tulla mitään vastausta.
Sivuilta löytyy myös linkki Järven 240kg nostoon.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jussi76 sanoi:
Voi vittu mikä kommentti! Jätkähän on idiootti :lol2:

ei nyt niinkään idiootti.. todennäköisesti keskittymällä hetkeksi ko. lajiin.. ja toisekseen luulen että Mikko myös tulee näyttämään kyntensä kyllä myöskin, jos malttaa vähäsen solttua treenailla. :) Mikko voi pilata onnistuessaa monen raw:in nimeen vannovan päivän.. eihän nyt välineillä nostavat voi vahvoja olla ;)

-H0

Kuka vaan voi mahdollisesti tehdä mitä vaan. On kuitenkin typerää vähätellä ME nostoa sanomalla et joku toinen nostais saman jos ja jos ja jos... Onnea Järvelle todella hienosta nostosta!

Jussi76 sanoi:
Kuka vaan voi mahdollisesti tehdä mitä vaan. On kuitenkin typerää vähätellä ME nostoa sanomalla et joku toinen nostais saman jos ja jos ja jos... Onnea Järvelle todella hienosta nostosta!

Onko joku vähätelly kyseistä nostoa???! Hemmetin kova rauta tuo on ja iso oli nostajakin! Mutta potentiaalisia nostajia tuohon samaan rautaan löytyy..
Niitä on mm. juuri Illikainen ja Hämäläinen. Illikaisen RAW-penkki on 270 kilon luokkaa.. hyvät pohjat ainakin olis pukata 240 solttuna. :)

mxu sanoi:
Hemmetin kova rauta tuo on ja iso oli nostajakin!
JEP! Porin vahva mies kilpilutkin viikonloppuna voittanut Järvi on kyllä aika kunnioitusta herättävän näkönen vaikke pitkä mies ookkaan. Harmi että tukkipunnerrus ei kulkenu ihan suunnitelmien mukaan. Tavotteena on kuulemma olla joskus vielä suomen vahvinmies. Minä ainakaan en uskalla väittää vastaan;)

mxu sanoi:
Onko joku vähätelly kyseistä nostoa???! Hemmetin kova rauta tuo on ja iso oli nostajakin! Mutta potentiaalisia nostajia tuohon samaan rautaan löytyy..
Niitä on mm. juuri Illikainen ja Hämäläinen. Illikaisen RAW-penkki on 270 kilon luokkaa.. hyvät pohjat ainakin olis pukata 240 solttuna. :)

:eek:

Totta helvetissä potentiaalisia nostajia löytyy. Järvi on nyt vaan ainoa joka on
NOSTANUT tuon 240.

Illikainen on tietysti todella vahva ukko ja hyvä tyyppi, mutta olen samaa mieltä Jussi76 kanssa siitä, että täysin typerä kommentti tuo "Illikainen nostais 240 jos haluais" tähän threadiin.

Hieno suoritus Järveltä :rock:

Oli tuo Järvi luonnossa metrin päästä IHAN VITUN MÖRKÖ! Mielestäni myös aika pitkä (ainakin 190cm), päinvastoin kuin joku aiemmin totesi..Tai sitten painuin puoli metriä kasaan silkasta pelosta..Olisi mielenkiintoista kuulla miehen oikea pituus, jos joku TIETÄÄ. Myös minun mielestäni on hölmöä spekuloida kuinka moni muu tuon raudan olisi tuupannut/tuuppaisi jos haluaisi. Kisanosto on kisanosto, kisatilanne on kisatilanne jne. Eli vaikka joku tuon olisi salilla nostanut tai vaikka yli 300kg paidalla normaalipenkkikisoissa, ei se 240kg sp-kisassa välttämättä nouse..Silti: Eiköhän se Hämäläinen sen 250kg riko sitten kun sp-kisassa nostaa. Siihen saakka Järven ennätys on voimassa, vaikka se näyttää monia hiertävän. Loppuprovo: Menkää itse nostamaan vaikka se 245kg, jos rauta kerran on kevyttä!;)

EDIT: Ja 270 RAW-penkki ei todellakaan välttämättä korreloi 240 sp-kisanoston kanssa..

hiemer sanoi:
järvi taitaa olla 182cm.

Hahaa, niin vähän arvailinkin! Näytti niin valtavalta, että koin hänet pitkäksikin (muun koon lisäksi). Ihmettelinkin Järven "alhaista" painoa, ei oikein täsmännyt yhteen yli 190 cm:n pituus, valtava massa ja vain n. 125 kg paino. Tuon 182cm:n pituuden kanssa alkaa täsmäämään. Huomautus niille, jotka eivät ole kaveria livenä nähneet: Järvi ei siis ole lainkaan lihava, vaan suorastaan tiukahko (ei tietenkään mikään revityn kireä):eek: .

Athlete sanoi:
Huomautus niille, jotka eivät ole kaveria livenä nähneet: Järvi ei siis ole lainkaan lihava, vaan suorastaan tiukahko (ei tietenkään mikään revityn kireä):eek: .
jokainen täyspäinen näkee sen jo kyllä tuosta hänen klipistäänkin ilman huomautuksiakin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
jokainen täyspäinen näkee sen jo kyllä tuosta hänen klipistäänkin ilman huomautuksiakin :)

Juu, mutta livenä näytti paljon tiukemmalta. No, kyllähän noista voimistakin ymmärtää, että mies on kuin kiveä. Ei valkoisella vauvalihalla tuollaista rautaa nosteta!

Athlete sanoi:
Loppuprovo: Menkää itse nostamaan vaikka se 245kg, jos rauta kerran on kevyttä!;)

Puolet tuosta voisin nostaa. Kelpaako? :hyper:

Ei, mutta Järvi on nyt mun uusi penkki-idoli! :)
Hävettää sanoa, mutta näin kerran unta, missä olin katsomassa solttukisoja ja siellä oli myös Järvi ja Hämäläinen :lol2:

Athlete sanoi:
Juu, mutta livenä näytti paljon tiukemmalta. No, kyllähän noista voimistakin ymmärtää, että mies on kuin kiveä. Ei valkoisella vauvalihalla tuollaista rautaa nosteta!
On mies joskus samalla salilla käynyt ja onhan se aika valtavan kokoinen ukkeli mutta tietääkseni mies ei edes oikein penkkiä kovasti tykkää nostella.

Heikko06 sanoi:
Kova on nosto!Mikähän mahtaa olla miehen norm.pena???

260 on kisaennätys joulukuun Rauman penkkikunkkukisoista, "vanhalla ritsalla" paidalla, eikä sen enempää ole koskaan tainnut edes kokeilla.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom