Solariumien hinnoista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin Motivuksessa solessa ja 10 min maksoi 7 euroa! Suu loksahti auki, hinta oli noussut 2 egee siitä, kun viimeksi kävin. Hinnat vertailuun, missä on halvimmat solet? Olen valmis boikotoimaan Motivusta heti, kun löytyy halvempi vaihtoehto...

10 min makoilua maksaa yli 40 mummoa! :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Blue Fitness myllypurossa 5krt/27e.

Mutta millai noissa solariumeissa on eroja? Mä kävin ennen vaasan sports gymillä solkussa ja tuntui heti silmissä että iho oli ruskettunut. Nyt ku oon käynyt tuolla BF:n solkussa niin oikeasti tuntuu ettei eroa huomaa. Esimerkkinä kotona ei oo kukaan sanonut että olis väriä tullut lisää.

Suppo78 sanoi:
Blue Fitness myllypurossa 5krt/27e.

Mutta millai noissa solariumeissa on eroja? Mä kävin ennen vaasan sports gymillä solkussa ja tuntui heti silmissä että iho oli ruskettunut. Nyt ku oon käynyt tuolla BF:n solkussa niin oikeasti tuntuu ettei eroa huomaa. Esimerkkinä kotona ei oo kukaan sanonut että olis väriä tullut lisää.

Lamppujen iästäkin se on kiinni.

Mun henkilökohtaisen kokemuksen mukaan 20min solkusta tulee paremmat tulokset kuin 10min, vaikka ne väittäs mitä muualla :)

Lampuista ne on tosiaan kiinni. Noi isommat ketjut ovat yleensä siitä parempia, että ne vaihtavat lamput säännöllisesti. Itse käyn mielummin jonkun isomman ketjun solkuissa, kuin menen esimerkiksi jonkun kosmetologin, kampaamon tai jonkun muun pienen paikan solkkuun.

Toi vertailu lyhyiden ja pitkien solkkujen eroista on sellainen kait makuasia. Itse olen käynyt molemmissa. Solkut ovat olleet kahdeksasta minuutista kahteenkymmeneen. Itse en ole kauheasti huomannut eroja. Usein teen kuitenkin niin, että kysyn etukäteen henkilökunnalta, että kumpoaa solariumuia on käytetty enemmän lampunvaihdon jälkeen ja valitsen sitten sen vähämmänkäytetyn. Motivuksessa voi olla solkussa eri aikoja. Eilen Sörnäisissä olin 20 minuuttia, kun taas Kampissa on niitä lyhytaikaisempia.

Tottakain solarium on kalliimpi, jos maksaa ainoastaan kertamaksun, eikä ole esimerkiksi jäsen. Itse ostan Motivukseen aina 10x solariumkortin ja se maksaa jäsenille 44 euroa ja ei-jäsenille 54 euroa. En pidä tuota maksamaani 44 euroa pahana, mutta sehän on ihan ihmisestä kiinni. Ja sen ostaminen Motivuksesta on luontevaa, koska käyn siellä jumpassa.

kuinka paljon tuolla solariumissa pitäis käydä, että sais mukavan pohjan kesää varten?
En tarkoita, että pitäisi olla ihan papu, mutta kuitenkin jotai sävyä iholle. Ajatellen, että kerta on toi 10min.

Vaikea sitä on ennustaa, kun en tiedä minkälainen iho sulla on. Itse käyn aika säännöllisesti solkussa ympäri vuoden, mutta jos itse ottaisin pohjan kesää varten, ottaisin 10x solkkua. Olen sitä kaliiperia, joka ruskettuu aika helposti eikä pala. Tämä on kuitenkin yksilöllistä.

Kannattaa etukäteen ottaa selville se ohjeistus solariumin käytöstä. Terveellistähän se ei ole, vaikka se pitääkin mielestäni talviaikaan hiukan atooppisen ihoni paremmassa kunnossa, vaikka ei parannakaan.

Nuo 20 minuutin solariumit ovat melkein sama juttu kuin esim. 10 minuutin solkut. Noissa lyhyemmissä mainostetaan vaan lamppujen olevan tehokkaammat, mutta nämä ovat niitä väittelyiden aiheita.

http://www.stuk.fi -- > hakusanaksi solarium

paras grilli missä olen ollut on manskun free sun. Laitteet on vanhoja, mutta tosi hyvä rusketus tulee!Hinta 4 euroa 20 min. :thumbs:

kävin M&M:llä 2 euroo kerta (sillä logolla) mut tääl missä nyt asun on vähän toinen hinnoittelu.. eipä tuu enää käytyä solkussa!! :(

Järkyttäviä noi hinnat kyl. Ite maksoin 10 euroa panttia avaimesta, ja käyttö oli rajatonta. Asukastoimikunta kun on aktiivinen, niin kaikenlaisia palveluja saa ilmaiseksi.

Harmi kun muutin vähän muualle palveluiden luota.

Sumu sanoi:
Töölö Gymillä taitaa olla 15min 6e, 10x kortti 45e.

Samoissa hinnoissa ainakin Jyväskylän Elixiassa. Siis noin suurinpiirtein, aika on 17 min. ja kymppirkotin on saanut tarjouksessa (joita on kohtuu usein) 40 eurolla, normaali hinta taisi olla tuon 45 euroa. Kertamaksu toi sama 6 euroa.

10 kertaa ajattelin tässä itse käydä ennen kesäkuun ulkomaanreissua. Pari kertaa jo takana. Eiköhän siitä riittävät pohjat jo saa.

Solarium Studio Sunlight Mariankadulla Krunikassa. Ainakin koko kesän ollu 4€ kerta, 10 kerran kortti 35€ ja laitteet on upo uusia. Enpä oo ennen nähny vastaavia, tuuletustakin tarvittaessa niin että tukka lähtee. Itsepalvelulla toimii ja auki aamusta iltaan. Makee mesta.

Missäs kannattaa käydä stadissa nyt solkussa? Mayorsin 10-kertaa maksaa 50 euroa, joka on jo aika suolanen.

edit tuo studio sunlight on aika huokea. Kokemuksia sieltä nykyisin?

Sunlite toimii edelleen. Myyvät 60€ kortteja hintaan 50€. 18min sessio maksaa 5€ ja päivällä klo 10-14 4€/kerta

Suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom