Sokerista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zam
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo Fed Upia voi suositella lämpimästi. Täytyy vaan ihmetellä miten VITUILLAAN voi Jenkeissä olla kouluruokailu kun vertaa Suomeen.

Tänään katoin ton that sugar film. En tiijä.. oliko propagandaa vai mitä jeesustelua. Jätkä väitti syövänsä samat kalorit kuin aikasemminkin, mutta lihoi tuon 60pv aikana 8.5kg. Sehän tarkottaisi melkein tonnin plussaa per päivä. Ja jos tämä oli vain saatu vaihtamalla sokerit rasvoihin -_-''

Oli siinä hyvääkin juttua. Mutta urheilijalle tuossa nyt ei paljon mitään annettavaa ollut. Jos jotain yllätti että sokerimurojen syöminen jugurtin kanssa ja päälle 4dl mehua ei välttämättä ole paras aamupala, niin ehkä sitten.

Vanha lanka mutta nostetaan: Onko kukaan katsonut dokumenttielokuvaa That Sugar Film? http://thatsugarfilm.com/

View: https://www.youtube.com/watch?v=6uaWekLrilY

Juuri eilen katsoin, ja mielestäni hyvä filmi. Filmin päähenkilö on itse kokeilunsa jälkeen hylännyt sokerin käytännössä kokonaan. Itse en ihan noin ääripäähän menisi, mutta itselleni ainakin tuli yllätyksenä, miten nopeasti ja radikaalisti suuren yleisön terveellisenä (joka siis piilosokerin takia ei sitä tosiaan ole) ravintona pitävän ruoan syöminen pistää kehon aikalailla sekaisin.

Filmissä sivuttiin myös muutamaa asiaa, joista puhutaan myös kirjoissa, joita olen lukenut, joten siinäkin mielessä olin positiivisesti ilahtunut.

Tänään katoin ton that sugar film. En tiijä.. oliko propagandaa vai mitä jeesustelua. Jätkä väitti syövänsä samat kalorit kuin aikasemminkin, mutta lihoi tuon 60pv aikana 8.5kg. Sehän tarkottaisi melkein tonnin plussaa per päivä. Ja jos tämä oli vain saatu vaihtamalla sokerit rasvoihin -_-''

Oli siinä hyvääkin juttua. Mutta urheilijalle tuossa nyt ei paljon mitään annettavaa ollut. Jos jotain yllätti että sokerimurojen syöminen jugurtin kanssa ja päälle 4dl mehua ei välttämättä ole paras aamupala, niin ehkä sitten.

Oletko itse kokeillut vastaavanlaista dieettiä kun sanot ettei oo mahollista. Kaveri kuitenkin oli muutaman alan ammattilaisen valvonnassa. Tuohan vain lähinnä todistaa pakkiksellakin rakastetun mantran, että kalorin lähteellä on suuri merkitys lopputulokseen.

En tarkoittanut etteikö olisi mahdollista. Tuo painon nousu vaa kuullostaa todella hurjalta siihen jos energiamäärä todella on pysynyt samassa. kaveri ei vissiin urheillut hirveemmin ennen eikä jälkeenpäin testiä. Olisi ollut kiva vielä joku jälkiseuranta. Kyllähän se sälli lihoi dokkarissa ihan selvästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom