Soittajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Metri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Metri
Entä onko kokemuksia pikkuveljen/-siskon korviaraastavista skaaloista tai eiku-valsseista?:lol2:

Itse olen kitaraa rimputellut noin 13 vuotta.. yhteen aikaan oikein tosissaan (8 tuntia/päivä), mutta nykypäivinä vähemmän ja enemmän omaksi huviksi. Tosin vois taas piiitkästä aikaa kehitellä jotain bändi-rojektia.. Hei! Kuningas-iidea! Perustetaan Pakkis-bändi?!?!?

Ja tuosta Metrin mainitsemasta asiasta on kokemusta.. pikkusiskoni soittaa vieläkin pianoa ja sen tangon-hapuilut alkuun kävi ärsyttään. MUtta siihenkin löytyi lääke kun pistin vahvistimestani nupit kaakkoon ja aloin vetään semmoista 30 minuutin arpeggio-soolo-hässäkkää.. :D

Originally posted by makorkal
Samoilla linjoilla itsekin :D Nyt on taas innostunut soittelemaan lähes päivittäin just jotain malmsteenin sooloja yms. ja sweepit kulkee nykysellään aivan helevetin hyvin vaik itse sen sanonkin! :kippis1:

Myöskin samoilla linjoilla...vasta reilu 5v tosin skulailtu skebaa.
Ootkos tutustunut Jason Beckerin tuotantoon, vaikka biisi perpetual burn... siin on kyllä sweeppiä kerrakseen. Olis kyllä ihan mukava osata soittaa se, mutta tekniikka takkuilee...

Aikas julma kohtalo kitaristilla, ALS (Amyotrofinen Lateraali Skleroosi) lihassairaus....

Vähän yli viisi vuotta sitten aloitin sähkökitaran soittamisen, aluksi opetuksessa ja sittemmin itsekseen. Klassista kitaraa soitin vuoden musaopistolla, mutta se ei oikein innostanut ja kun en saanut vaihdettua sähkökitaraan niin lopetin koko opiston. Rumpuja on tullut soitettua satunnaisesti kohta kymmenen vuotta. Ala-asteella soitin aina koulun juhlissa rumpuja. Bändi on ollut mukana tuosta sähkökitaran soiton alkamisesta asti, lähes alkuperäisellä kokoonpanolla, mitä nyt rumpali vaihtui samalla kun siirryttiin punkista heviin. Treenikämppäkin on ollut koko viisi vuotta sama, eli meidän rupunen autotalli mikä on aina talvisin niin täynnä tavaraa ettei sekaan mahdu. No kohta on taas kevät ja saadaan tallikin taas soittokuntoon. Vaikka kyllä me siellä toisen kitaristin kanssa tänäänkin väännettiin rojun seassa. :) Kunnollista treenikämppää tuntuu olevan mahdoton löytää, tai sitten vuokra on liian tyyris.

Tossa takana on rummut..Oiskohan siittä 5 vuotta ku sain ne..Joskus niitä tulee soiteltua..Tai nykyään soittelen enää sillon niitä ku on bänditreenit ja nekin jassan pitää vaan ehkä kerran kahessa viikossa jos sitäkään...Ois rahaa uusiin rumpuihin,niin vois kiinnostaa soitellakin vähän enemmän ja harjotella kaikkee ku ei oo oikeen tullu harjoteltua mitään noita tärkeitä jutuuja..Esim..kaikenlaisia trioleja ym...

Olen täysi rumpali, tässä mietin jopa että hakisin erääseen bändiin johon rumpalia siis tarvittaisiin. Bassoa osaan myöskin jonkun verran. Kitaraa hieman rämpytellyt.

Rummut täytyisi ostaa, mieluiten käytettynä. Otan jopa myyntiehdotuksia vastaan.. ;)

Soittanut kitaraa aikoinaan jotakin 14 vuotta, nyt ollut n. 5 vuoden tauko ja alkanut kiinnostamaan uudelleen. Soitin kirkonpoltto-orkesterissa ja tehtiin myöskin levy Necropolis Recordsin kanssa ja keikkailtiin ahkerasti. :rock:

Koskettimia on tullut kosketeltua jotain seitsemän vuotta kai. Tällä hetkellä soittimena toimii Roland XP-30. Myös Jackson PS-4 -hevikeppi löytyypi mutta ei oikein vielä taivu sormet muihuin kuin vitossointuihin. Ehkä vielä joskus. :)

Rumpuja aloin soitteleen n.10 vuotta sitten ja nyt innostuin taas enemmän kun tossa kuukausi sitten perustettiin kavereiden kans uus bändi.. Vähä hiotaan settiä ja ei muutaku keikalle ja joskus demoa kehiin..

Ikinä en oo ollu niin jäissä kun edellisen bändin keikoilla, jännitin siis ihan hampaat huurussa, mutta kun lavalle pääs ja ekat iskut virveliin niin rentoutu koko mies kuin salaman iskusta :hyper:

Sähkökitaraa tulee kans soiteltua päivittäin.. Soittelen tuossa meidän uudessa bändissä välillä kitaraa, mut pääasiassa siis rumpuja.. Biisejäkin tulee tehtyä bändille sillon kun ehtii ja soittaminen on melkein yhtä kivaa ku salilla treenaaminen, onneks ei tuu aika pitkäks ku on kaks helvetin kivaa harrastusta

:rock:

Kitaraa on tullu soitettua noin 8 vuotta. Klassista hieman enemmän, mutta kyllä kaikkea näpertelyä on sähkökitarallakin tullu soitettua. Sähkökitaratunteja tuli otettuu nuorempana enemmän, mutta nykyään ei juuri ollenkaan.

Eiköhän tehdä pakkotoisto bändi. Ja Hulkki laulaa... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rumpuja hakkaan 2 bändissä.

Viulua tuli joskus soitettua aika vakavasti about 8 vuotta konservatoriossa - sitten loppui innostus siitä vingutuksesta. Pianoa osaan soittaa jonkun verran, kolmisen vuotta pimputtelin ja kitaraa olen kokeillut. Lisäksi olen laulanut sekakuorossa 10 vuotta. Kävimme aikoinaan esiintymässä Saksassa, Itävallassa ja unkarissa saakka.

Ehkä eniten tekisi jälleen mieli aloittaa lauluharrastus vaikka koulun kuorossa mutta en oikein tiedä miten aika mahtaisi riittää.

Rummuille löytyisi myös mielenkiintoa :)

Kitaraa oon soittanu joku päälle 11 vuotta, ja tosta 7 vuotta oon soittanu bändissä. Ollaan tässä alettu nauhottelee pikkuhiljaa ja jälki alkaa vaan paranee. Kipaskaa kuuntelemassa tuolla www.mikseri.net/stane. Tuo taitaa ollakin jo mun allekirjoituksessa...

Aloitin kitaran / basson rääkkäyksen about 12v... eli noin 20 (hui!) vuotta on tullut soitettua, joskin vähän vakavammin soitto alkoi soida siinä 15 vuotiaana kun alkoi bänditoiminnat vähän enemmän tosissaan. Tässä sivussa on tullut myös rumpuja soiteltuja. Takana on lukuisia bändejä, keikkoja ja taltiointeja demoista kokopitkään. Ja soitto soi kunnes kynsi kylmenee.

rummuilla tuli penskana alotettua, mutta kannujen mätkiminen vaihtui sittemmin saksofoniin ja sitä tuli sitten sen verran opiskeltua, että siitä on instrumenttiopettajan paperit taskussa. Tosin noita hommia ei ole vielä varsinaisesti tullut tehtyä ja näyttää siltä, että jää tekemättäkin.

Pianoa oon soittanut (=tunneilla käyty on) kuusvuotiaasta lähtien, eikä loppua näy. Musiikkiopiston oppimäärät on suoritettu ja vielä yks "ammattitutkinto" siihen päälle, mutta ihan harrastuksena soittelen silti. Systeri puhaltaa klarinettia ja yhessä ollaankin soiteltu ja esiinnytty, myös yksin oon esiintynyt virallisissa ja epävirallisimmassa tilaisuuksissa. Soitan siis klassista ja vapaata säestystä, tosin jälkimmäisestä oon kaikki tutkinnot jo tehny, eli siihen en ota enää tunteja.
Bänditouhut kiinnostais ja vuos sitte melkein jo liityinki kiipparistiks, mutta aika ei antanu periks, kun olis pitänyt treenata ihan tosissaan (siis sen bändin kanssa). Ehkä vielä joskus..

Kitaraa on tullut pimputeltua kymppikesäisestä asti ja joskus teininä ihan bändissäkin jopa muutaman keikankin verran. nykyään lähinnä naapureiden iloksi soittelen kun naapurin mummut tykkää metalli mätöstä... toivottavasti.

Musiikkiopistolla ja Helsingin Konservatoriossa klassista kitaransoitonopiskelua yhteensä joku kuutisen vuotta. Loppui into ja harrastaminen pari vuotta sitten kun alko tympimään se jokapäiväinen julmaton reenaamisen määrä, mikä olisi ollut edellytys sille että kehitys olisi tuosta vielä jatkunut ja soittotekniikat kohentuneet, ja koko homma oli yhtä suorittamista ja puurtamista vailla sitä samaa hohtoa mikä siinä vielä alussa oli mukana. Nyttemmin 3 kitaraa pölyttymässä varastossa ja soittotaidoista enää tietoakaan.

Syntikoita on tullut pimputeltua n.7v. Aloitin soittamisen kansallisopiston soittotunneilta, jossa tuli käytyä n.3v. Sen jälkeen on tullut soiteltua bändeissä ja sävelleltyä omia kappaleita. Jonkun näköistä pillä olisi mukava opetella soittamaan.

Back
Ylös Bottom