Soittajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Metri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun nyt yksi musathreadi aloitettiin, jatketaan samalla linjalla. Onks pakkotoistolaisissa jonkun soittimen taitajia? Jätetään suut, ovikellot, lehmänkellot ja puhelimet huomioitta. Niitähän jokainen soittaa. Kuinka pitkä opiskeluaika on takana? Onko käyty ihan konsertti-/diskolavoilla soittamassa?

Oma soittimeni on piano. 6-vuotiaasta mukelosta 16-vuotiaaksi otin tunteja, nykyisin pimputtelen omaksi ilokseni. Riparilla opettelin remahuttelemaan kitaraa. Nykyisin on akustinen peli nurkassa, silloin tällöin rempauttelen säestykseksi itsekseni tai porukan yhteislaulussa. Kuorossa käyn kerran viikkoon.

Et sellanen tapaus. Entäs teillä? Entä onko kokemuksia pikkuveljen/-siskon korviaraastavista skaaloista tai eiku-valsseista?:lol2:

...niin ja siskon bändi tosiaan voitti äskettäin Radiomafian demokilpailun ja keikkailee jonkin verran...

...niin ja toi viikatteen Kaarlo on muuten frendin isoveli. Kotikaupungistani siis.

9-luokalta asti ensin kitaraa ja sen kanssa rinnakkain sähköbassoa, josta tulikin pääsoitin. Käyn tässä joku päivä kaverin luona nauhoittamassa jotain psykedeelistä peukkua ja laitan sitten nettiin. Soitan itse myös bändissä, mutta en halua siitä sen ihmeemmin huudella, mitä nyt vip-chatissa kerron tulevista keikoista. :)

skitta..

Kitaraa on tullut soiteltua jonkun verran omaksi huviksi... bänditouhuakin vähän nähty... :kippis:

kitaraa on tullut soitettua noin 5 vuotta mutta nyt se on tahtonut jäädä harmittavan vähälle.
välillä opettelen soittamaan jonkun biisin kitaralla ja innostun kunnes kaikki taas lopahtaa.

nokkahuilullakin osaan soittaa ostakaa makkaraa.

:cool:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Soitan sähköbassoa. Olen käynyt tunneilla erittäin satunnaisesti pari vuotta.

Molemmat pikkusiskot soittaa, toinen viulua ja toinen pianoa.

Kitaraa soitellut ala-asteelta, sekä klassista että sähköistä. Muutama vuosi sitten aloin peukuttaan bassoa. Muutama pikku projekti ollut mutta ei niistä oikein mitään tullut. Nykyään ehtii/jaksaa soittaan tosi vähän, puntti vienyt miehen.

Tyylisuunnista sen verran, että alussa rautalankaa ja rockia, sitten pikku hiljaa sankarimetallin kautta raskaampaa tavaraa. Jossain vaiheessa piti yrittää käpistellä Vaita. Luulin soittavani sitä tosikin hyvin, mutta näin jälkeen päin ajatellen taisi se olla aika karmean kuuloista :) Sitten mulle tuli sellainen klassinen vaihe, joka tyssäsi sitten inttiin. Basson myötä tuli kiinnostus funkiin ja muutenkin groovempaan musiikkiin. Jopa Primus alkoi uppoamaan... :lol1:

Piano / keybbarit.

Myös triangelin, kongon, penaalin, rytmimunan, bongojen, tamburiinin sekä marakassin soitto onnistuu.
Tarvittaessa laulan nuotilleen tai terssin sen vierestä.

Bassoo ja vähän rumpuja nuorempana.
Hevii;)

Viulua on tullut vinguteltua 7 vuotta ja sitten se loppukin kuin seinään. Myöhemmässä vaiheessa vaihdoin viuluni lumilautaan:lol2: (en ollut pahemmin innostunut koko harrastuksesta, hmm kysymys kuuluukin miksi helv. soitin sitä?!):confused:
Myös pianoa osaan pimputella, tosin en oo ottanut sitä varten mitään tunteja...opetellut ihan itsekseen.
Noista laulu- ja esiintymiskokemuksista pitää vähän ylpeillä, että olen ollut Tamara Lundin ja Alexandra Ionitzan taustalaulajana/tanssija. Samaisissa oopperaesityksissä oli myös heidän tyttärensä Maria Lund the turha julkkis, joka oli eilen äitinsä Tamaran kanssa esiintymässä Bumtsi Bumissa!

Kitaralla olen rämpytellyt jonkun verran, pari bändiprojektiakin on kokeiltu. Nykyisin soittelu on jäänyt kuitenkin vähemmälle.

Originally posted by fitnesspimu
Viulua on tullut vinguteltua 7 vuotta ja sitten se loppukin kuin seinään. Myöhemmässä vaiheessa vaihdoin viuluni lumilautaan:lol2: (en ollut pahemmin innostunut koko harrastuksesta, hmm kysymys kuuluukin miksi helv. soitin sitä?!):confused:

Mä soitin viulua yli 9 ja pianoa 10 vuotta. Kaikki soitot loppu tasan kolme vuotta sitten. Viulua en oo myyny, mutta tekis mieli myydä jousi, jonka mutsi osti MUN rahoilla ilman lupaa... Nyt nurkissa lojuu syntikka, mutta mitään elämää suurempaa en vielä ole saanut aikaan. :)

Pianoa harjoittelin pentuna pari vuotta, enkä oppinut mitään - tai niin ainakin kuvittelin. Sitten 8 vuotta myöhemmin Jenkeissä lomalla rupesin pimputtelemaan ja perhana, kun se olikin helppoa. Nuotteja en osaa lukea vieläkään, mutta esim. Michael Nymanin "The Promise" menee jo korvakuulolta, eli jotain tasoa sentään.

Back
Ylös Bottom