soijarouhe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nikess
  • Aloitettu Aloitettu
Kato saatana, onnea vaan Aville sian massoista!

Keskiverto vegeboudari on kuitenkin hyyyyvin erinäköinen. Ja niistä minä olen kiinnostunut vertailuissani. Saatan jopa epäillä Avin rojuttavan.

Kannattaa tuc välillä kokeilla kunnon irtasta ja rasvaista sian kylkeä syödä. Ja voita. Kova rasva teston rasva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta soija yleensä ihan stna.. hyvä lisä silloin tällöin. Liika on liikaa mitä tahansa.. vai?

Mutta soija yleensä ihan stna.. hyvä lisä silloin tällöin. Liika on liikaa mitä tahansa.. vai?
Nimenomaan. Itse vedän yhden soijaprotskudrinkin päivässä ja silloin tällöin soijamaitoa. Ei tuu isoja pitoisuuksia eikä kasva tissit. Kohtuus on kaikessa tärkeintä.

Ne jotka vastustaa mikroaaltouuneja -> suosittelen että opettelette fysiikan alkeet lämpöopin osalta. Se että ruoan dipoleja (vesimolekyylejä) värisytetään ei tasan aiheuta mitään vaarallista ruoassa (paitsi jos polttaa suunsa liian kuumaan safkaan).

Soija on loistavaa ravintoa. Itse ripottelen rouhetta salaattiin, soijajugurttiin, mehukeittoon etc..päivän protskudrinkit koostuu myös soijasta (poislukien palkkari). Kaikki maitotuotteet olen myös korvannut soijalla, pakki toimii paljon paremmin ja suksi luistaa.

..ja mitään huolestuttavia naisellisia piirteitä en itsessäni ole löytänyt vaikka ko. tuotteita runsaasti nautinkin (jos itsestään ruskettavaa badiloussonia ja puuhelmiä ei lasketa)

Soija on loistavaa ravintoa. Itse ripottelen rouhetta salaattiin, soijajugurttiin, mehukeittoon etc..päivän protskudrinkit koostuu myös soijasta (poislukien palkkari). Kaikki maitotuotteet olen myös korvannut soijalla, pakki toimii paljon paremmin ja suksi luistaa.

..ja mitään huolestuttavia naisellisia piirteitä en itsessäni ole löytänyt vaikka ko. tuotteita runsaasti nautinkin (jos itsestään ruskettavaa badiloussonia ja puuhelmiä ei lasketa)

Kyllä nuo itseruskettavat ja puuhelmet on laskettava, ei auta mikään. Soijan syytä kaikki! Ei terve ihminen moisia käytä ;)

Ei vaan. Itsekin jouduin korvaamaan maidon soija/kauratuotteilla tuossa jokin aika sitten eikä elämänlaatu ole huonontunut. Päinvastoin. Vasikalle tarkoitetusta maidosta johtunut sairastelu ja oireilu katosi.

Ainoa, että soija kerää mulla kaasua kehoon jos käytän suurempia määriä, joten täytyy pysytellä kohtuudessa jo ihan sosiaalisista syistä.

Tuo soijarouhe on erinomaista esim makaronilaatikkoa tehdessä. Laittaa puolet jahuelihaa ja puolet soijarouhetta eikä eroa edes huomaa. Muutenkin kätevää kun säilyy pitkään. Pelastanut monta kertaa kun on tullut illalla kotiin ja jääkaappi ollut tyhjänä.

O-ou! Meikästä tuli vegehippi ja kävin hakemassa pussillisen tuota soijarouhetta ;)

Kaikkeahan on testattava ja kyllä tuossa prodea on ihan perkeleellisiä määriä. Ei tuo makukaan mun mielestä oo mitenkään kuvottava kun pussista pikku hyppysellisen maistoin. Tarkoituksena näin alkuun mössätä jauhelihan kans.

Jos tippuu muna tai alkaa tissit kasvaa nii tietääpähän, missä on vika! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom