Sodastream

Ikä
56
Viime aikoina on mainostettu uutta tulemistaan tekevää Sodastreamia. Laitteella saa turautettua itse hiilihapot veteen ja maustettua sitten sopivalla esanssilla itselleen edullista virvoitusjuomaa.

Onko kellään omakohtaista kokemusta laitteen käyttökelpoisuudesta? Saako sillä kelpoista juomaa esimerkiksi Funlightista tms vai onko kyseessä ihan pilakalu?

Meidän perheessä kuluu virvoitusjuomia aika runsaasti, joten tuollainen peli voisi olla ihan kätevä. Laitteen kotisivut täällä:

http://www.sodastream.fi/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä pääsin viime kesänä testaamaan kyseistä kampetta ja oli kyllä suuri pettymys. itsekin suurena hapokkaiden juomien ystävänä innostuin ideasta, mutta totuus oli toinen.
juomista tuli hyvin laimean makuisia, ellei hiilihappoa annostellut suositusta enemmän, joka ei siis vaikuta tietääkseni muuhun kuin hiilihapon suurempaan kulutukseen. tämä tietysti johtaa siihen että patruunaa saat vaihtaa useammin, ja juoman hintakin kasvaa. sitähän siis on mainostettu että halpaa on kuin harjusora. en tiedä, mutta ei tuosta koneesta ainakaan ole lyömään mitään valmiita juomia maun suhteen.

Joululahjaks sain tommosen "deluxe-version" ja pakko myöntää että hyvin toimii! ja hienokin on.

Itse en limuista pidä, mutta veli kehui appelsiinilimun maistuvan aivan fantalta!

kannattaa muistaa että vähän tämän mainoksen jälkeen puski lama päälle :D

Jep, toi on selvä merkki talouden ylikuumenemisesta. Aina siinä vaiheessa, kun Suomalaisiin koteihin on hankittu kaikki jätski-, limu- ja leipäkoneet sekä oluthanat yms, tulee lama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom