Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmittaa kyllä, että Maguirella taisi homma kyrvähtää ensimäiseen neljään freimiin aika lopullisesti. Mutta toisaalta, se Ronnien semifinaali oli luultavasti paras ottelu vuosiin. Upea matsi.

Masters turnaus vetelee viimeisiään ja herrajumala miten komeeta snookeria nämä semifinaalit on ollu! Ensin Selby pitkälti näytti ratkaisseen viimosessa freimissä järkkyhienolla ja riskialttiilla pitkällä vihreän pussituksella. Doherty kuitenkin väänsi mielettömän snookerin kun pallot ei hänelle enää riittäneet ja näytti siltä, että pääsee vielä freimiin mukaan, mutta sit Selby tyhjensi. Vitun hieno matsi, Selbystä tuli ehdottomasti mun sankari sen pelottoman vihreän säkityksen jälkeen.

Nyt läskipossu Lee ja Lerppahuuli Fu pelaa sikataitavaa peliä. Molemmilta semmosia säkityksiä, että helvetin harvoin näkee tällasta. Fun edellisen framen yhden pisteen marginaalin voitto. :kuola:

Täytyy sanoa että on erittäin mielenkiintoinen peli :D Ensin en ymmärtänyt oikein ideaa, mutta sitten tajusin kuinka hieno peli on kyseessä. Meidän perheessä olen kyllä väärinymmärretty persoona, kaikki aina kyselevät miksi katson "tuota typerää ohjelmaa". Tekisi mieli itse lähtä pelaamaan, mutta vielä en ole saanut ketään kaveria innostumaan mukaan :)

Täytyy sanoa että on erittäin mielenkiintoinen peli :D Ensin en ymmärtänyt oikein ideaa, mutta sitten tajusin kuinka hieno peli on kyseessä. Meidän perheessä olen kyllä väärinymmärretty persoona, kaikki aina kyselevät miksi katson "tuota typerää ohjelmaa". Tekisi mieli itse lähtä pelaamaan, mutta vielä en ole saanut ketään kaveria innostumaan mukaan :)

Snooker on hieno peli, mutta jeesus että se vaatii aikaa. Itse pelailin snookeria enemmän ja vähemmän aktiivisesti 4-5 vuotta. Sitten totesin että ei tämä vaan ole mun laji. Poolissa kyllä etua snookertaustasta.

Pitäisi kyllä käydä joku kerta testaamassa silmäleikkauksen jälkeen. Pooliin tuli ihan uusi ulottuvuus, joten voisihan se olla että snookerikin alkaisi toimimaan eri tavalla uusilla silmillä.

Vanhakettu Davis kovassa vedossa. onko nyt viides frame jo putkeen? Kalkkuna saattaa hyvinkin voittaa matsinsa.:rock:

Nuorella kinkillä käyny aika nihkee munkki: ekalla kiekalla Ronnie vastaan = tyhjä arpa. Eniten jännittää, saako toi kinukki freimiäkään..

Edit: Kyllähän tuo Mao Tse Tung näyttää yhden ainakin vievän.

Murphy ei taida toisessa pöydässä paljo mahiksia kaverille jakaa...
e. Ihan kohtuullista tahtia hakkaa palloja pussiin.

Näyttääkö teistäkin siltä että tuo snookeryleisö on tavallaan eksynyt väärään katsomoon? Eläkeläismummot erehtyneet bingohallin sijainnista ja harjaantumiskoulun tukiopetusryhmä on harhautunut viikottaisella pullopantinpalautusreissullaan.

Michaela Tabb :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom