Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän molemmat pelata osaa, siitä tuskin on epäilystä. Selby on aloittanut comebackin, 5-3 nyt.

---

Tosta mestasta pitäs kyllä Murphyn jo poikkaista. En tosiaan muista, että onko Selby ollut yhdessäkään turnauksessa tällä kaudella alkukahinoita korkeammalla..

---

Ja musta pisteeltä ohi...

Damn, olisi kyllä tuon Markille suonut. Selbystä on muutenkin tullut viimeisen vuoden aikana meikäläisen lempipelaaja juurikin tuon periksiantamattomuuden takia.

En käsitä, kuka sitä Selbyn hinaamista jaksaa kattoa.. Murphya seuraa sentään ihan viihdyttävän tyylin ja hienon tekniikan takia.

No sepä se. Mä ainakin tykkään lajin taktisemmasta puolesta versus jatkuva pussitteluiloittelu. Selby edustaa just sitä pelin taktista osaamista ja tolla sen hitaahkolla temmolla saa varmasti vastustajat vittuuntumaan. Ja noi jatkuvat kovat nousut monen freimin päästä kertoo taas miehen päästä jotakin. Ei voi muuta kun tykätä!

Joku tossa Selbyssä itelläkin tökkii. En kyl ihan tarkasti tiedä mikä. Mä oon kuitenkin jollain perverssillä tavalla tykänny joskus Ebdoninkin jauhamisesta..

Selbyhän heiluukin siinä lyönnissä ihan miten sattuu. Hirveetä katottavaa :)

Fu sen sijaan tuuppas juuri äsken maksimin, ja johtaa Binghamia tauolle mentäessä 3-1.

Ihan hyvä ryöstö tuo Maguiren 1-2 kavennus.

Pahaa pelkään, ettei Milkinsin tulivoima ihan riitä Robertsonin pudottamiseen. Ei haittais kyllä yhtään, vaikka tuon tekisikin.

Maguirelta ihan hyvää seiftivääntöä, mutta ei todellakaan vakuuttanut pallojen seassa. Ihan liikaa tyhmiä hoitovirheitä, kun pallot oli ihan auki. Silti pipo kesti juuri sen verran, että vei tuon vikan erän ja matsin 6-4. Hyvästä noususta pitää kanssa antaa pisteet, alku ei näyttänyt kovin lupaavalta.

Seuraavaksi sitten puristamaan Robertsonin tappiota iltapelissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom