Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
atdhe.net on toinen mitä voi kurkkia, jos Justinin kautta ei saa näkymään.
Jännä, miten Gould pystyy vetään tommoset lasit päässä. Tuon malliset kiikarit ei auta lyödessä yhtään mitään, kun katse lyönnissä menee niiden yli ja pahimmassa tapauksessa sankojen yläosa osuu näkökenttään. Mulla ei ainakaan tullut normaalien lasien kanssa pelaamisesta yhtään mitään.
Mulla on vielä kokeilematta, että miten pelaaminen sujuu, kun näkeekin jotain. Pitäs varmaan joskus testata, kun sokkonakin on kerta putsin saanut aikaiseksi.
Piilareita taitaa käyttää jo suunnilleen jokainen huononäköinen ammattilainen. Vaikka olishan se reteetä vetää ne sokkarin ovet päässä. Ei kehtais enää lyödä ohi.Mun pitäis tosissaan hommata isot kiikarit että voi pelata, esiintyy tota hajataittoa silmissä enenevässä määrin niin ei voi enää pelata yhtään ilman laseja. Tavallaan ärsyttää ettei voi huijata niinkuin muut silmälaseja käyttävät.
Piilareita taitaa käyttää jo suunnilleen jokainen huononäköinen ammattilainen. Vaikka olishan se reteetä vetää ne sokkarin ovet päässä. Ei kehtais enää lyödä ohi.
atdhe.net on toinen mitä voi kurkkia, jos Justinin kautta ei saa näkymään.
No eipä siellä sen ihmeellisempää ole menossa, kuin snookerin MM-kisat Sheffieldissä. Alkukierroksen matsitkin vedetään kymmeneen voittoon, joten pelejä riittää. Et viittinyt ketjun edellistä sivua lukea tai googlata minuuttia?Eurosporttia ei ole, vaan tuo BBC:n playeri. Onko siellä nyt jokin suurempi turnaus menossa vrt. Golfin Masters, vai onko noita matseja ~koko ajan?
Et viittinyt ketjun edellistä sivua lukea tai googlata minuuttia?