Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
atdhe.net on toinen mitä voi kurkkia, jos Justinin kautta ei saa näkymään.

Jännä, miten Gould pystyy vetään tommoset lasit päässä. Tuon malliset kiikarit ei auta lyödessä yhtään mitään, kun katse lyönnissä menee niiden yli ja pahimmassa tapauksessa sankojen yläosa osuu näkökenttään. Mulla ei ainakaan tullut normaalien lasien kanssa pelaamisesta yhtään mitään.

Mulla on vielä kokeilematta, että miten pelaaminen sujuu, kun näkeekin jotain. Pitäs varmaan joskus testata, kun sokkonakin on kerta putsin saanut aikaiseksi.

atdhe.net on toinen mitä voi kurkkia, jos Justinin kautta ei saa näkymään.

Jännä, miten Gould pystyy vetään tommoset lasit päässä. Tuon malliset kiikarit ei auta lyödessä yhtään mitään, kun katse lyönnissä menee niiden yli ja pahimmassa tapauksessa sankojen yläosa osuu näkökenttään. Mulla ei ainakaan tullut normaalien lasien kanssa pelaamisesta yhtään mitään.

Mulla on vielä kokeilematta, että miten pelaaminen sujuu, kun näkeekin jotain. Pitäs varmaan joskus testata, kun sokkonakin on kerta putsin saanut aikaiseksi.

Mun pitäis tosissaan hommata isot kiikarit että voi pelata, esiintyy tota hajataittoa silmissä enenevässä määrin niin ei voi enää pelata yhtään ilman laseja. Tavallaan ärsyttää ettei voi huijata niinkuin muut silmälaseja käyttävät.

Mun pitäis tosissaan hommata isot kiikarit että voi pelata, esiintyy tota hajataittoa silmissä enenevässä määrin niin ei voi enää pelata yhtään ilman laseja. Tavallaan ärsyttää ettei voi huijata niinkuin muut silmälaseja käyttävät.
Piilareita taitaa käyttää jo suunnilleen jokainen huononäköinen ammattilainen. Vaikka olishan se reteetä vetää ne sokkarin ovet päässä. Ei kehtais enää lyödä ohi.

Piilareita taitaa käyttää jo suunnilleen jokainen huononäköinen ammattilainen. Vaikka olishan se reteetä vetää ne sokkarin ovet päässä. Ei kehtais enää lyödä ohi.

Piilarit ois muuten hyvät, mut mulla on piilareiden kanssa sama ongelma kuin joillain naisilla bloukkaamisen kanssa, syntyy aivan hirveä vastareaktio, noi bloukka naiset oksentaa, mä nyt en sentään oksenna mut en saa perkele niitä linssejä päähäni

Ronnie melkoisessa lennossa taas vaihteeksi. Dale kaatui 10-2. On tuo pelaaminen vaan niin uskomattoman helponnäköistä kun peli kulkee. Kaveri olisi voinut naputtaa tuossakin taas muutaman satasen lisää jos olisi viitsinyt keskittyä paremmin.

Kuka toi mies oli ja mitä se oli tehny Ronnielle? Tällä kaudella nähny vastaavaa rentoutta viimeks varmaan UK Championshipsissa. Ei menny Rocketin psykiatrikäynnit hukkaan...

Murphy seuraavalla kiekalla Ronnielle vastaan.

Jos pitäisi veikkailla, niin saattaapi olla kisojen ottelu luvassa.

E: Kingillä tuntuu menevän juuri nyt kutakuinkin kaikki päin persettä.

Ronnie tosiaan oli ihan hyvässä vedossa, mutta antoi Dalekin sille liikaa siimaa. Murphyn kanssa pitäs seiftinkin olla aika tiukkaa, kun se vetelee pitkiä hyvin säkkiin eikä jätä hyökkäämättä, jos paikka tulee.

Tota Dottin ja Kingin peliä ei voinut katsoa. Ihan hirveetä räveltämistä. Pienenä kuriositeettina, niin Kingi kuulemma tekee portsarin hommia snököturnauksien välillä, ja on entinen ihan kohtalainen nyrkkeilijä. Jotenkin hauska yhtälö ton snookerin etiketin ja pukumeiningin kanssa.

edit. tossa on vielä juttua Ronnien peliin liittyen ja haastis päälle: http://www.bettingpro.com/category/Snooker/Ronnie-OSullivan-not-worried-about-Shaun-Murphy-in-second-round-2011041900134/

Eurosport ykkönen ja kakkonen niitä täällä näkyvistä kanavista tuuppaa ilmoille. Useampi tunti tuota päivässä tulee, joten eiköhän sitä kerkeä laiskempikin näkemään.

Eurosporttia ei ole, vaan tuo BBC:n playeri. Onko siellä nyt jokin suurempi turnaus menossa vrt. Golfin Masters, vai onko noita matseja ~koko ajan?

Eurosporttia ei ole, vaan tuo BBC:n playeri. Onko siellä nyt jokin suurempi turnaus menossa vrt. Golfin Masters, vai onko noita matseja ~koko ajan?
No eipä siellä sen ihmeellisempää ole menossa, kuin snookerin MM-kisat Sheffieldissä. Alkukierroksen matsitkin vedetään kymmeneen voittoon, joten pelejä riittää. Et viittinyt ketjun edellistä sivua lukea tai googlata minuuttia? :)

Ja tolla BBC playerilla voi katsella ihan yhtä lailla. Kato BBC:n sivuilta sport -> snooker. Siellä on BBC:n lähetysajat.

Et viittinyt ketjun edellistä sivua lukea tai googlata minuuttia? :)

Olen laiska ja pysyypähän tämä ketju ylhäällä =)
Kiitos kuitenkin vastauksesta!
Näköjään parin tunnin päästä alkaisi Snookkeria taas, pitääpä vilkuilla.

^ siitä on kuulunut aika paljon soraääniä bilisliiton foorumilla kirjoittavien käyttäjien suunnalta. Voihan se toki olla, että ovat saaneet kapasiteettia lisätyksi, ja homma toimii nykyisellään paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom