- Ikä
- 44
Proteos sanoi:Hyvä laji tuo snooker. Olen pari kertaa illalla kanavia selatessa alkanu tuijottamaan jotain matsia ja yhtäkkiä onkin huomannut kellon olevan jo pitkällä aamussa ;) Jännä juttu sinänsä kun en ite pelaa kyseistä lajia (vaikuttaa liian vaikealta meikäläiselle). Biliksestä tykkään kyllä.
Ei se vaikea laji ole, itse en ainakaan kaverin kanssa tiedä kuin nuo perussäännöt ja niillä ollaan ihan hyvin tultu toimeen Ainut missä on ollut vähän onkhelmia on se kun tulee snookeri ja toinen tekee virheen eikä osu kohdepalloon niin saako toisen laittaa lyömään uusiksi samasta paikasta vai jatkaako itse siitä mihin valkoinen jäi.Huomasimme että se että laittoi toisen lyömään monta kertaa samasta paikasta kiristi välejä huomattavasti joten päätettiin että jos snookerin jälkeen tulee virhe niin toinen jatkaa siitä jos valkoinen ei ole tuossa tilanteessa snookerissa jolloin toinen saa laittaa toisen lyömään samasta kohta uudestaan(helvetin selkeä selostus, eikö):lol2: Sitten tuohon tilanteeseen liitty pari muutakin sääntöä mutta jätän ne nyt väliin :D Tuossa on niin paljon kaikkia säännön sääntöja ja poikkeuksen poikkeuksia että hulluksi sitä varmaan tulisi ennenkuin oppisi kaikki :D Käy joku kerta koklaamassa, paljon parempi tunne kun saa isolla pöydällä säkityksen aikaa kuin sitten normi biljardipöydällä ;)