Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta jatkuu taas...päästään jännäämään, vaikka todennäköisesti/toivottavasti Ronnie tämän vie, kunhan nyt ei liikaa ala sooloilemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun Carter, yrittäisi ny tehdä tästä ottelun eikä mitään valjua tylytystä. Tää jakso Carterille 6-2 niin olen tyytyväinen.

Saatanan saatana! Carteri missas just sen pallon mitä EI saa missata. Varmaan vie Ronsu nyt framen ja ottelusta tulee pikkuhiljaa hidasta kapteeninteurastusta eikä jännää kilpasnookeria. Saatana!

E: No nyt missas Ronsu punin. Kammon Ali! Nyt frame on pakko viedä.

E2: Voi vittu! Olisin pistänyt ton keskipussituksen itekki viiden promillen kännissä jonka Ali missasi. Ukolle framea tarjotaan eikä nössö pysty viemään. Pelkää varmaan että Ronsu perseraiskaa tai jotain. Nyt meni hermot ja toivon, ettei Ali pussita enää pistettäkään ja häviää saatana ottelun tämän jakson aikana.

Carterilla ei kuula kestä. Rönnie lahjotti pari mahollisuutta vieä freimi, mut ku ei kelpaa ni ei kelpaa.

e. Jeesus mikä rankasu raketilta, 2. freimin 1. lyönti.

e2. Ja 2-0 Ronnielle, Carter näyttää jo melko murretulta.

Voi voi. Toivottavasti tähän nyt saadaan jotain jännitystä.

No ei kyllä saada. En yleensä jaksa olla realisti, mutta ihan niinku Kauppinen sanoi, jos Ali ei tätä jaksoa voita niin mahikset jännitykseen on aika minimaaliset, ja ny kun Ronsu on voittanu kaks ekaa, ei se saisi viedä kuin yhen enää. Ja viehän se varmaan ainaki kolme vielä. Ali ei uskalla voittaa Ronsua. Vähän niinku jumalaapelkäävät ei vittuile papeille.

Mut toivottavasti olen väärässä, yleensä en oo.:D

E: Jahas, kävin tupakilla niin oli Ali onnistunu paskomaan tämänki framen. Onneksi sentää vei, osittain Ronsun säälin ja välinpitämättömyyden ansiosta kun ei viittiny enää ruveta kiusaamaan.

Carter on kyllä luokaton pelaaja. Kyllä tuo Hendryn ja Ronnien matsi olis enemmin saanut olla finaali niin kuin Englannin eurosportin kommentaattori tuumi. Ei oikein Ronniekaan syty näköjään pelaamaan. Taitaa kuitenkin kohta kuitata kolmennen maailmanmestaruuden.

Ehkä se Ronnie nyt saa sen Bentleyn vai mitä se oli ostamassa vaikka kapteeni tunki osingoille maksimibreikistä :D.. Lämmittäis tuo 250t puntaa itselläkin perstaskussa..

Sillä lailla.

Ei ruoskita enää Alia, ukolta hieno esitys kokonaisuudessaan, vaikka finaalissa jäätykin. Hieno voitto Ronsulta: Ronsu on mun idoli.:haart:

Mahtavaa!! :dance: :worship: Ronnie hoiti turnauksen jäätävän hyvin. Ajatukset pysyi kasassa, mikä onkin Ronnien pahin vihollinen. Hienosti lopetti tän illan lyhyeen eikä antanu Carterille saumaa nousta mukaan. Loistava kausi Rocketilta muutenkin tähän asti ja selvästikin kuningas on tullut takaisin :rock: Yhdessä Ebdonin kanssa idoleitani :worship:

Summa summarum. Hyvä turnaus kyllä. Pari todella viihdyttävää peliä. Finaali nyt oli vähän mitä oli mutta kokonaisuus kuitenkin turnauksesta plusmerkkinen. Ehdottomasti jännittävin matsi tässä turnauksessa oli kyllä Swail vastaan Liang. Olispa finaali ollu yhtä viihdyttävä.

Ronnie on muuten tehnyt vasurilla 147 treenipelissä. Mun mielestä jo yksittäisen pallon pussitus pooli pöydällä huonommalla kädellä on todella vaikeaa. Joku asiantuntija piti Ding Junhuita Roniakin lahjakkaampana pelaajana. dingki tekee varmaan sitten silmät kiinni sen 147 :D

Oli hieno turnaus ronilta, se jutteli jotain et on mahdollista et se lopettaa kokonaan. Siirtyy juoksu-urheilun pariin. Kauppinen selitti et Roni juoksee 10 000 noin 35 minuutin, aika helvetin kova aika jos pitää paikkansa.

Ainakin Ronnie itse on sanonut pitävänsä Dingiä maailman lahjakkaimpana snookerpelaajana. Jos vaikka poolin parissa näkis ronnia snooker uran jälkeen..

vittu sentää jos Ronnie oikeesti lopettaa pelaamisen ni mä lopetan snookerin kattomisen.

no ehkä dingin matsit voi kattoo sit.

vittu sentää jos Ronnie oikeesti lopettaa pelaamisen ni mä lopetan snookerin kattomisen.

no ehkä dingin matsit voi kattoo sit.

Ei Ronsu lopeta, tykkää vaan pistää jengille vähän jännäkakkaa housuun ja pitää epätietoisuudessa. Narsistin vikaa äijässä aivan salettiin. Mutta loistava pelimies ja cooliakin coolimpi tyyppi. Ronsteri hakkaisi hikisessä pubitappelussa jokaisen vaikka rommivalo palaisi punasella, se on varma.

Kesällä alkaa ne uuden cupin matsit, ilmeisesti jotain kevyempää settiä. Ootan innolla. Yleensä kun snooker on sellasta kuivakannyrpeetä pönötystä, niin merkityksettömimmissä matseissa se ilottelu(mm. Doherty-Robertson tänä vuonna, ihan loistavaa huumoria!) on entistä hauskempaa kateltavaa. Jos vaikka Henry hymyilisi taas sekunnin tai Ding, siunatkoon, naurahtaisi.:eek:

Ei Ronsu lopeta, tykkää vaan pistää jengille vähän jännäkakkaa housuun ja pitää epätietoisuudessa. Narsistin vikaa äijässä aivan salettiin. Mutta loistava pelimies ja cooliakin coolimpi tyyppi. Ronsteri hakkaisi hikisessä pubitappelussa jokaisen vaikka rommivalo palaisi punasella, se on varma.

Kesällä alkaa ne uuden cupin matsit, ilmeisesti jotain kevyempää settiä. Ootan innolla. Yleensä kun snooker on sellasta kuivakannyrpeetä pönötystä, niin merkityksettömimmissä matseissa se ilottelu(mm. Doherty-Robertson tänä vuonna, ihan loistavaa huumoria!) on entistä hauskempaa kateltavaa. Jos vaikka Henry hymyilisi taas sekunnin tai Ding, siunatkoon, naurahtaisi.:eek:

Juu, se oli kyllä hulppea matsi. vikaan freimiin alotuslyönnissä Robertson löi täysiä päin pakkaa ja sai vielä punasen pussiinkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom