Snookerin MM kisat, tän vuoden tredi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kai tällaista ole jo? Viimevuonna oli, tarvitaan uusi.

Eli, telkusta puskee tota biljardilajien kuningasta pauttirallaa yhdeksän tuntia päivässä, joten pakkohan siitä on keskustella. Jööti huuleen, dieettisnäksit kulhoon ja eurosportin ääreen, niin siitä ei ilta parane.

Higgins putosi, melkonen yllätys. Lisäksi mun harmikseni Jimmy White pelasi totaalisen paskasti ja putosi auttamatta. Jimmy on symppis.:haart: Hendrykin taitaa olla ulkona?

Läski Murphy pelaa pelottavan vakuuttavasti, aika vahva suosikki voittamaan taas mestaruuden. Ei voi kun toivoa, että vanha gubbe Davis pääsee huikealle pelipäälle ja naulaa Murphyn vikassa sessiossa. Vaikka ei se Davis voittoa ansaitse, oikein vituttaa ne helpot virheet. Kauppinenkin säkittää paremmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo kyl se murphy pelottavan varmasti upotti niitä pitkiä.
Mun mielestä kaikista suurin yllätys oli kuitenkin Hendryn tippuminen, ja voi sitä viimestä freimii voiko snooker matsi enää yhtään tiukemmaks mennä:D

Mitä, miksi kaikki sanoo, että tuo Jimmy White on symppis ja hyvä yleisön viihdyttäjä tms.? Ei ole ikinä vain itselleni tuollaista mielikuvaa syntynyt ja siksipä uteliaisuuttani kyselen.

Konna sanoi:
Mitä, miksi kaikki sanoo, että tuo Jimmy White on symppis ja hyvä yleisön viihdyttäjä tms.? Ei ole ikinä vain itselleni tuollaista mielikuvaa syntynyt ja siksipä uteliaisuuttani kyselen.

No siis tämähän on puhdasta elitismiä, snooker insidepaskaa juttua.;) En mä tiedä, mun mielestäni Jimmy on symppis jo siksi, että se on ollut todellinen huippu, mutta kuitenkaan koskaan ei ole pystynyt mömmömiä voittamaan. Se herättää mussa jotain säälin ja sympatian sekaisia lämpimiä tunteita. Sitäpaitsi se näyttää joltain karhulta, vähän juopolta karhulta. Onhan tossa jo symppistä kerrakseen.

E: Nämä mun perustelut osoittaa, että olen todellinen urheiluihminen.

Toi Fu on kyllä saatanan kova jätkä. Tolle toivois kyllä menestystä skaboissa. Ja aussi Robertson on kans pelannut hyvin. Ja nyt alkaa!!

Edit: Ja eihän Ronnieta voi ikinä unohtaa laskuista.

VoimaSuomi sanoi:
Hendy on mun ikuinen lemppari :( harmi jos se putos. Toivoisin Steve Davisin voittoa, mutta huonolta näyttää

Joo samoin. Hendryn peli on viime vuosina menny huonompaa suuntaa ikävä kyllä.

On tosi mukavaa katella noita turnauksia Eurosportilta, ja vielä kun selostajakin ymmärtää pelistä. :kippis1: Niin ja pelaajista puheen ollen, kaksi sanaa: Ronnie 0´Sullivan. :worship: :rock:

Viime vuonnahan sen mestaruuden voitti joku pullaposki, onko se mukana tällä kertaa? Viime vuonna O"Sullivan tippui sen Psykon ( lempinimi) käsittelyssä. Mikäs sen jannun nimi olikaan..Pitkitti jokaista lyöntiä minuuttitolkulla ja Ronniella meni hermot.

Panzerfaust sanoi:
Viime vuonnahan sen mestaruuden voitti joku pullaposki, onko se mukana tällä kertaa?

Murphy?

On tullut katottua vaikka mitään en tajua koko pelistä, todella hyvää peliä oikein pääsee nauttimaan. Hendryn pudotuspeli Nigel Bondin kanssa oli aika mahtava ottelu, viimeseen mustaan saakka.

Panzerfaust sanoi:
Viime vuonnahan sen mestaruuden voitti joku pullaposki, onko se mukana tällä kertaa? Viime vuonna O"Sullivan tippui sen Psykon ( lempinimi) käsittelyssä. Mikäs sen jannun nimi olikaan..Pitkitti jokaista lyöntiä minuuttitolkulla ja Ronniella meni hermot.

Jees Murphyhän se vei potin viimeksi ja eikös toi "psyko" ole Graeme Dott

dott-ni1.jpg

Mahtava laji, ketutus on suuri ku ei näy Juurosport

Sisyfos sanoi:
Psyko on kylläkin Peter Ebdon

No piru, eka hain Ebdonin nimellä sitä psykoa, mut sit muistelin et se ois ollu tuo nuorempi kaljupää Dott. Pahoitteln erhettä... (stnan kaljut)

:curs: :wall:

Isä kattoo tätä päivät ja yöt läpeensä. Itse en pääse katsomaan mitään. Järki meinaa lähteä. Uusinnatkin pitää kattoa, jos vaikka jokin lynti olikin erilainen. En taju säännöistä mitään ja eurosportin juontajan ääni on rasittava. Tämä laji pitäisi hävittää.

:piis:

tpt sanoi:

Isä kattoo tätä päivät ja yöt läpeensä. Itse en pääse katsomaan mitään. Järki meinaa lähteä. Uusinnatkin pitää kattoa, jos vaikka jokin lynti olikin erilainen. En taju säännöistä mitään ja eurosportin juontajan ääni on rasittava. Tämä laji pitäisi hävittää.

Roviolle!

Toivottavasti Ebdon tipahtaa pian, eikös se jatkoon mennyt? Äärimäisen rasittava ukko, pelityyli on h-i-i-d-a-s.:arvi: Sillä oli vissiin ennen ponnari ja huikean hyökkäävä pelityyli. Eipä voi enää samaa sanoa.

Hunter harmittaa, se oli nopeaa peliä ennen muinoin, mutta syöpä on riski sairaus, vaikka snookerjumala olisikin.

tpt sanoi:

Minusta juontajan äänessä ei ole mitään rasittavaa. En tahallani huomioi :piis: merkkiäsi, vaan pyydän sinua laittamaan oman ääninäytteesi meille kuunneltavaksi.
Ja eikö teillä ole kuin yksi televisio?:D

tpt sanoi:
En taju säännöistä mitään...Tämä laji pitäisi hävittää.
:rolleyes: Peliä voisi olla helpompi ja mielekkäämpi seurata, jos vaikka isupappa kertoisi säännöistä vähän..Vähän samaa kastia, kuin ne ketkä sanovat shakkia tylsäksi, vaikka eivät tiedä sääntöjä edes.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom