Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäköhän päin kuivaliha sijaitsee kaupoissa? Lihahyllyltä sitä ainakaan en löydä tuskin se siellä edes on. Pyöriny joka kaupat ympäri eikä ole ikinä tullut vastaan. :curs:
Missäköhän päin kuivaliha sijaitsee kaupoissa? Lihahyllyltä sitä ainakaan en löydä tuskin se siellä edes on. Pyöriny joka kaupat ympäri eikä ole ikinä tullut vastaan.
Ketsupin käyttämiseen ei voi olla muuta syytä kuin heikot ruoanlaittotaidot... Epäterveellistä mähnää.
Mitä noin puffsit on? Mitä oon missannut?
Ketsupin käyttämiseen ei voi olla muuta syytä kuin heikot ruoanlaittotaidot... Epäterveellistä mähnää. Lämpimissä voikkareissa esimerkiksi joku lisäaineeton tomaattisoossi tai tuoreet tomaatit antavat paljon herkullisemman maun.
Lykopeeniahan siinä on reteesti ja taitaa ainoastaan halpisversiossa olla lisäaineita. Sokeriakin toki, mutta mitä sitten; ei järin suurta glykeemistä kuormaa saa kedellä aikaseksi.Olen samaa mieltä ketsupin käytöstä, mutta minkä perusteella se on epäterveellistä möhnää? Aika lailla kaikki ketsupit on tomaattisosetta, etikkaa, mausteet ja suola. Säilöntäaineita ei etikan takia tarvita. Toki se on prosessoitua, mutta tämä nyt pätee lähes kaikkeen esipakattuun.
Löytyhän täältä osio välipaloista, nostetaas sitä ketjussa vähän ylös. Tänne olisi tosiaan mukava saada porukan välipalavinkkeja, joista voisi miksata itselleen juuri sopivan tai vaihtaa nykyistä vaihtelun vuoksi.
Itse syön välipalat aamupalan ja lounaan välissä sekä lounaan jälkeen tulee kaksi välipalaa tasasin väliajoin, ennen kun karkaan töistä. Tämän jälkeen, riippuen monelta treenit alkaa tuhdimpaa / kevyempää päivällistä. Iltapalaksi muodostunut palkkari. Harrastan brassia ja lukkopainia, joten painoluokkakilpailija kyseessä. Tavoitteena tiputella tuonne 77kg sarjaan. Olen kyllä huomannut, että energiaa on aivan eritavalla kun panostaa välipalojen laatuun ja ajoitukseen. Yksi vinkki mikä on omalla kohdalla toiminut on hyppysellinen suolaa treenijuomaan (veteen), niin aivot toimii huomattavasti korkeemmalla tasolla treeneissä ja treenien jälkesissä puutosvajareissa.
Välipala:
1) Hedelmä (banaani, päärynä, omena)
2) Hedelmä ja kourallinen pähkinnöitä / 200g raejuusto, 1,5%
3) 1dl pelkkää (suurimmaksi osaksi) protskua veteen sekoitettuna