Smoothie

Tossa landing pagella pyörii nyt iso Fastin "smuutimainos". Ainesosaluettelossa on pienellä tutkailulla ensin vesi, sitten hera ja sitten erilaisia hedelmälihoja/mehuja yms sokereita. Olenko mä nyt liian puritanisti, kun musta smoothie käsitteenä on suoraa hedelmää, ei vettä, heraa ja vähän hedelmää sisältävä juomasekoitusta...

ChatGPT Image Nov 30, 2025 at 11_00_55 AM.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
oli muute älyttömän hyvää! maistoin mango orangea tossa joku päivä sitten ja se maistuu ihan joltai mandariini/appelsiini tuoremehulta. Oli tosi positiivine yllätys toi maku, kun yleensä noi valmisjuomat maistuu iha kuralta. myös makrot oli hyvät.
jos jostain pitää kitistä nii oisivat voineet enemmän protskuu tunkee.

Erinomaisia olivat kun expoilla maistelin ! Mutta sääli että fastin tuotteet alkavat olla melko ylihinnoiteltuja, vaikka laadukkaita ovatkin !

Expoilta tarttui mukaan. Itse vedin kädenlämpöisenä sen cranberrymitälie, ihan jees. Tyttöystävä kehui maasta taivaisiin kun vetäisi jääkaappikylmänä coconutpineaplen.

jota itsekin ihmettelin kun smoothiet on yleensä pelkkää hiilaria.

Hedelmäthän tosiaan tuppaa olemaan hiilaripitoisia. Tuo fastin tuote tosin muistuttaa smoothieta yhtä paljon kuin suklaanmakuinen proteiinipatukka kaakaopapua. Onhan tuo limpparia parempi välipala jos ei hinta ahdista.

Paljos tollanen purkilo maksaa, noin?

Pitääkin maistaa, kun joskus kaupassa raapii päätä mitä vetäis välipalana tällä kertaa.

Paljos tollanen purkilo maksaa, noin?

Pitääkin maistaa, kun joskus kaupassa raapii päätä mitä vetäis välipalana tällä kertaa.
Taispa olla 2,20-2,50 euroa. Yllätyin kyllä itsekin noiden makua, kaikkia olen tainnut maistaa kun emäntä täälläkin noita hehkuttaa maasta taivaisiin ja kantaa jääkaapin
täyteen noita vaikka kitisenki kun maksaavat helvetisti. Mutta kätevä välipala napata kaupasta mukaan!

Onhan nämä kaikki valmisjuomat hyviä jos vertaa jauhopusseista itse sekoiteltuihin juomiin, ainoa vaan että näissä tulee heragrammalle aika reilusti hintaa... Itse käytän näitä silloin tällöin, yleensä jos olen jossain reissussa tms, muuten ei kyllä raaski...

Maistoin sen kookos-ananaksen ja se oli taivaallista. Mutta kallistahan se on, jos sais paljousalennuksella sellasen lavallisen niitä niin ostaisin kaapin täyteen.

Juu Prismasta ainekin löytää. Kaikkia makuja nyt maistettu ja Kookos ananas ehdoton ykkönen. Muut ei ainekaan itselleen niin iskeny mutta jokanen maistakoon itse. :) Kookos ananaksessa onnistuvuus piilee varmaan siinä, että koostumus mukailee mielikuvaa kookosmaidosta (hera) ja raikkaan ananasmehun yhdistelmästä.

En edes tiennyt että ovat jo myynnissä. Expossa tuli maisteltua ja tyttöystävän kanssa tykkäiltiin kovasti. Kelasin että tulevat vasta "lähiaikoina" myyntiin, pitääkin käydä poimimassa huomenna Tiksin Prismasta, jos sieltä löytyisi. Jos joku osaa vastata niin milloin uusi Shock myyntiin? Oli helvetin hyvää sekin :D

Back
Ylös Bottom