Smackdown ja RAW

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko porukkaa menossa katsomaan kesäkuussa, kun RAW tulee helsinkiin?

Ajatus kävi mielessä, mut sit tajusin et oon ehkä liia vanha menee paikanpäälle kattomaan :D
Sillon teki mieli mennä kovasti kun ekan kerran tulivat käymään, mutten sit saanut aikaseks :(

Ajatus kävi mielessä, mut sit tajusin et oon ehkä liia vanha menee paikanpäälle kattomaan :D
Sillon teki mieli mennä kovasti kun ekan kerran tulivat käymään, mutten sit saanut aikaseks :(
Ei kai sentään, siellähän on vanhoja paappoja huutamassa mitkä on ihan hurahtaneita tohon touhuun.. :lol2:
Mä olen ollu kaks kertaa kattomassa, kerran turussa ja sit helsingissä. Oli kyl ihan siistiä, näki paljon sellasta mikä jää telkusta aina näkemättä. Enää en oo aktiivisesti seurannu, mut sillon ku tuli viel subilta niin katoin aina.

En usko, että tulee nyttenkään lähdettyä katsomaan.

Mua kiinnostais mennä katsomaan niitä, mutta en ole enää pariin vuoteen niitten touhuja seuraillut niin en tiedä viitsiikö sittenkään... :rolleyes:

??? Onhan se totta, että melko suuri osa WWE-faneista, etenkin tämän lapsiystävällisen aikakauden aikana ovat lapsia/teinejä. Itselläni on ringsideliput pykälässä, olen siis ylikasvuinen lapsi? Eniten odotan John Cenan ja Chris Jerichon näkemistä livenä. Sopii vaan toivoa, että kumpaakaan ei draftata Smackdowniin tuossa WrestleManian jälkimainingeissa.

Sais Cena laittaa Ortonin sairastuvalle taas vaihteeks summerslamissa. Eikun odottelemaan tuohan olisi viikon päästä ohjelmassa livenä. :D

Rey Mysterio on hyllytetty 30 päivän ajaksi tämän Wellness Policyn rikkomisesta. Kyse on jostain kipulääkkeistä.

Paul Wight(Big Show) ja Dalip Singh Rana(Great Khali) olivat ajautuneet tappeluun backstagella. "Undertaker" Callaway oli erotellut nämä tappelupukarit irti toisistaan.

ot: minä en ainakaan uskaltaisi mennä lähellekään kun sen kokoluokan miehet alkaa ratkoa asioita nyrkein ja pystypainilla ilman käsikirjotusta, en ainakaan ilman taseria (mieluumin kaksi) :D

Bryan Danielson on käsittämätön mies. Loistava kehässä mutta ei yhtään karismaa. McGuinnes tuntuu myös ihan perus kaverilta jostain irkkupubista, vaikka onkin taidoiltaan keskivertoa parempi.
Olen kyllä McGuinnessin osalta TÄYSIN eri mieltä. Kukaan ei ole koskaan pystynyt repimään ROH-yleisöltä sellaista heattia kuin Nigel taannoin, ei edes eräs CM Punk. Lisäksi Nigel ei ole taidoiltaan keskivertoa parempi, vaan oikeasti yksi maailman parhaista painijoista. Miehen syntymämaa tuo Nigelille automaattisesti kovaa heattia WWE-yleisöltä, joten tämän äijän tähteyteen kyllä uskon.

Danielson puolestaan on pienen kokonsa ja "värittömyytensä" vuoksi hankalampi kaveri nostaa tähtiin. Chris Benoit-tyylisellä tekniikkahirmu-gimmickillä lähtisin itse miehen nimeä luomaan isoissa ympyröissä.

PWInsider.com has revealed more details behind the fight, which apparently began when Big Show instigated The Great Khali. Show had been upset with Khali for a few weeks because he felt that Khali used to many moves in the ring that should be made available only to Big Show as he is a "giant."

According to a backstage source present at the house show, Khali and Big Show were verbally arguing for several minutes before Big Show decided to throw the first punch, however he tripped over someone's bag and fell to the ground. Khali jumped on Show and the two began fighting on the ground, with Khali apparently in clear control before the fight was broken up.

Kyllähän tuo nyt olisi Showlta tyhmää sanoa että käyttäisi vähemmän, jos nyt käyttää minimimäärää liikkeitä. Khali on oikeasti paljon parempi kehässä, ja ripeäkin. Nähnyt joitain Japani-otteluita jotka antaa viitteitä tästä.

Itse en usko tuon todellisuuteen, ei kuulosta Big Showlta.

Tiesin tämän jo ennalta, eli ei mikään yllätys. Pidin jo aiemmin täysin käsittämättömänä miten Hardy nostetaan noin korkealle kun hän oli, kun menneisyydestä löytyy niin paljon syitä miksi kaveriin ei voi luottaa. En harmistuisi jos tämä olisi viimeinen mitä nähdään Hardysta WWE:ssä. TNAhan hän sitten menee (taas), kuten kaikki muutkin pois potkitut.

Umaga on sitten kuollut. Sydänkohtaus vei, mies oli kuitenkin 190 cm ja 160 kg joten siitä voisi johtua. Vasta 36 vuotias oli.

"Umaga" Fatu sai jokin aika takaperin potkut kun ei suostunut vieroitus/kuntoutushoitoon jäätyään kahdesti kiinni "wellness policyn" rikkomisesta. Somatropiinilla oli varsin todennäköisesti osuutta asiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom