Onko porukkaa menossa katsomaan kesäkuussa, kun RAW tulee helsinkiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko porukkaa menossa katsomaan kesäkuussa, kun RAW tulee helsinkiin?
Ei kai sentään, siellähän on vanhoja paappoja huutamassa mitkä on ihan hurahtaneita tohon touhuun.. :lol2:Ajatus kävi mielessä, mut sit tajusin et oon ehkä liia vanha menee paikanpäälle kattomaan :D
Sillon teki mieli mennä kovasti kun ekan kerran tulivat käymään, mutten sit saanut aikaseks :(
??? Onhan se totta, että melko suuri osa WWE-faneista, etenkin tämän lapsiystävällisen aikakauden aikana ovat lapsia/teinejä. Itselläni on ringsideliput pykälässä, olen siis ylikasvuinen lapsi? Eniten odotan John Cenan ja Chris Jerichon näkemistä livenä. Sopii vaan toivoa, että kumpaakaan ei draftata Smackdowniin tuossa WrestleManian jälkimainingeissa.Ajatus kävi mielessä, mut sit tajusin et oon ehkä liia vanha menee paikanpäälle kattomaan :D
Sillon teki mieli mennä kovasti kun ekan kerran tulivat käymään, mutten sit saanut aikaseks :(
Bryan Danielson on käsittämätön mies. Loistava kehässä mutta ei yhtään karismaa. McGuinnes tuntuu myös ihan perus kaverilta jostain irkkupubista, vaikka onkin taidoiltaan keskivertoa parempi.Indiepuolelta ROH-starat Bryan Danielson ja Nigel McGuinness ovat kirjoittaneet sopimuksen WWE:n kanssa
Olen kyllä McGuinnessin osalta TÄYSIN eri mieltä. Kukaan ei ole koskaan pystynyt repimään ROH-yleisöltä sellaista heattia kuin Nigel taannoin, ei edes eräs CM Punk. Lisäksi Nigel ei ole taidoiltaan keskivertoa parempi, vaan oikeasti yksi maailman parhaista painijoista. Miehen syntymämaa tuo Nigelille automaattisesti kovaa heattia WWE-yleisöltä, joten tämän äijän tähteyteen kyllä uskon.Bryan Danielson on käsittämätön mies. Loistava kehässä mutta ei yhtään karismaa. McGuinnes tuntuu myös ihan perus kaverilta jostain irkkupubista, vaikka onkin taidoiltaan keskivertoa parempi.
PWInsider.com has revealed more details behind the fight, which apparently began when Big Show instigated The Great Khali. Show had been upset with Khali for a few weeks because he felt that Khali used to many moves in the ring that should be made available only to Big Show as he is a "giant."
According to a backstage source present at the house show, Khali and Big Show were verbally arguing for several minutes before Big Show decided to throw the first punch, however he tripped over someone's bag and fell to the ground. Khali jumped on Show and the two began fighting on the ground, with Khali apparently in clear control before the fight was broken up.
Umaga on sitten kuollut. Sydänkohtaus vei, mies oli kuitenkin 190 cm ja 160 kg joten siitä voisi johtua. Vasta 36 vuotias oli.