Smackdown ja RAW

cenaa:

http://www.wwe.com/superstars/raw/johncena/photos2/posedphotos/

lashleylläkin on hyvä varsi:

boby%20lashley.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko Undertaker on mun mielestä vitsi nykyään, ihan tyhmää kun yrittää olla joku "pelottava" henkilö, laittaa silmät valkosiks ja viholliset on sitten niin peloissaan.

Ai että alko naurattamaan siinä missä salama muka melkein osu Randyyn :D
varsinkin kun TNA:n Judas Mesias ownaa Undertakerin :D

judas1.jpg

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QzEN-P3WJJk&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QzEN-P3WJJk&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Renny Harlin ohjaa WWE-Filmsin tuottaman "12 Rounds" leffan ja pääsosaa esittää John Cena.

lashleylläkin on hyvä varsi:
Tästä varmaan ollaan kaikki samaa mieltä,että Lashley on kyllä paras kehonrakentaja wwe:ssä:rock:

Miten tuo Judas Mesias saa pidettyä nuo silmät valkoisena :D. Todella siistin näköstä.

Edit. Saa nähdä miten paljon Lashely on kutistunu, kun palaa sairaslomaltaan.

Oli se toista silloin kun Ultimate Warrior ja Hulk Hogan oli kehissä.
Ultimate warrior ja Hulk Hogan eivät varsinaisesti painitaidoillaan suosiota kerännyt ,vaan viihdearvo perustui pelkkään wwf (WWE)n luomaan imagoon. hoganin tapauksessa vielä tänäpäivänäkin vaikka varsinaisen painin jo lopettanut.Keskinkertaisia ta jopa huonoja painitaidoiltaan verrattuna esim.Bret Hartiin,Kurt Angleen ,Chris Benoitiin,Shawn Michaelsiin ym.

Ultimate warrior ja Hulk Hogan eivät varsinaisesti painitaidoillaan suosiota kerännyt ,vaan viihdearvo perustui pelkkään wwf (WWE)n luomaan imagoon. hoganin tapauksessa vielä tänäpäivänäkin vaikka varsinaisen painin jo lopettanut.Keskinkertaisia ta jopa huonoja painitaidoiltaan verrattuna esim.Bret Hartiin,Kurt Angleen ,Chris Benoitiin,Shawn Michaelsiin ym.

Hogan ja Warrior olivat kuitenkin paljon suosituimpia kuin Kanadan itkuprinsessa, kaljupääkotka, murhaaja tai uskovainen. Loistavaksi hietulla keholla ja ylitsepursuavalla karismalla Hogan ja Warrior nousivat koko maailman tietoisuuteen. Enemmän olen aina odottanut Hoganin otteluita kuin kenenkään tuosta nelikosta.

Hartista ja Benoitista en ole koskaan välittänyt ja Michaels ei ole uudistanut hahmoaan viiteentoista vuoteen. Angle tosin on ihan kiva hahmo TNA:ssa. ;)

Kyllähän niitä voltin heittäjiä on maailma väärällään. IMO on vaan hienon näköistä kun joku ukko nostaa suorille käsille toisen 140kg ukon. Njooh, aika kultaa muistot, kuitenkaan nyky päivän wrestlinki ei ole yhtä teatraalista kuin 90-luvulla.

Hogan ja Warrior olivat kuitenkin paljon suosituimpia kuin Kanadan itkuprinsessa, kaljupääkotka, murhaaja tai uskovainen. Loistavaksi hietulla keholla ja ylitsepursuavalla karismalla Hogan ja Warrior nousivat koko maailman tietoisuuteen. Enemmän olen aina odottanut Hoganin otteluita kuin kenenkään tuosta nelikosta.

Hartista ja Benoitista en ole koskaan välittänyt ja Michaels ei ole uudistanut hahmoaan viiteentoista vuoteen. Angle tosin on ihan kiva hahmo TNA:ssa. ;)

Itse en koskaan Hoganista ole tykännyt yhtään, paska painija ja huono rooli. Angle oli aluksi hyvä "hyvis" mutta sitten se rooli pilattiin ja uskottavuus oli mennyttä... Harttia en ole pahemmin nähnyt kehässä. Benoit ja Shawn Michels(erityisesti hän) ovat näistä kiinnostavimmat ja parhaat hahmot sillä perusteella mitä olen nähnyt. Michaelsin ainut huono puoli on se kun se ei koskaan pärjännyt sen pyörätuolikeikan jälkeen HHH:lle kunnolla :( Mutta ainakun voitti niin :dance::rock:. Myöskään Warrioria en ole nähnyt kehässä.

Benoit ja Shawn Michels(erityisesti hän) ovat näistä kiinnostavimmat ja parhaat hahmot sillä perusteella mitä olen nähnyt.
Benoit vaan ei oo enää kovin kiinnostava:(,mutta oli toki ainakaan kova kaveri ja painijana kunnioitan jannua edelleen.

Shawnin hahmo nyt on kaukana siitä mitä se oli 90-luvulla.Sexyboy imagolla mies menee edelleen mutta voinet olla samaa mieltä että se on kaukana siitä mitä se joskus oli.Ultimate Warrior nyt oli oikeasti täys sekopää ja todellinen vitsi.Hoganin viihteellistä arvoa en nyt kyseenalaistanut koskaan..Hienoa tietenkin jos Hoganista pidät..kaikillahan on ne omat suosikit ja niistä nyt ei auta kiistellä.
btw.Canadan "itkupilli" on kenties kaikkien aikojen täydellisin wwe:n ammattipainija.;)

Oli muuten aika kehnon näköistä tuo Warriorin paini tuossa yhdessä linkissä Hogania vastaan. Tuli aikoinaan katsottua niin nuorena tuota, että mua ainakin se osas hämätä ja peitti puutteellisen painitekniikan sen hurjan tunteen alle.

Shawn Michaelsin aiempi painura on jostain syystä unohtunut multa täysin, muistan kuitenkin kun hän paini tag teamia The Rockersina. Eikö?

Bret Hart oli jotenkin tylsä persoonana eikä ollut suurempi show-mies, vaikka osasikin painia. Mä muistelisin olleeni pettynyt, kun hän oli mestarina. Oli jotenkin laimea mestari. En tosiaankaan muista Shawn Michaelsia tarkemmin ja Hitmanilla näyttäis olevan pahin biiffi juuri hänen kanssaan. Ehkä mä en seurannut WWF-painia siihen aikaan tai jotain. En osaa sanoa.

Kuitenkin tuo paini oli aivan eri maailmasta kuin 90-luvun lopun tai 2000-luvun paini. The Rock ja Steve Austin olivat melkein ainoat kenellä oli enää tuota samaa karismaa mitä aiemmilla painijoilla oli.

Tai sitten mä vaan kasvoin ulos tuosta lajista.:D

Kuitenkin tuo paini oli aivan eri maailmasta kuin 90-luvun lopun tai 2000-luvun paini. The Rock ja Steve Austin olivat melkein ainoat kenellä oli enää tuota samaa karismaa mitä aiemmilla painijoilla oli.

Joo, sama täällä. WWEstä ja tosta painista tulee samat fiilikset kuin pro-bodauksesta nykyään. Ihme teflonia koko touhu, ei suuria persoonia.
Kaikki on jotenkin viimosen päälle " tuotettuja " ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom