Smackdown ja RAW

no ei tietenkään mutta tuon tapaista meininkiä siellä on. mutta hyvin ne ne näyttelee kun niin moni uskoo siihen. mutta onhan se silti ihan kelpo viihdettä jos tykkää..

No totta helevetissä homma on näytöstä, sehän on selvä.:D Mutta TV-ohjelman tarkoitus on tarjota viihdykettä ja sitä on hauska katsoa. Onhan Kauniit ja Rohkeatkin näytelty, eihän sellaista elämää oikeasti ole. Ja silti, vielä (liiankin) monen näytösvuoden jälkeen jengi seuraa Kaunareita ihan hurahtaneena Brookeen ja Ridgeen.:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs olette tykänneet kyseisistä sarjoista viime aikoina? Itsestä alkanut tuntua että Smäkki alkaa hiljalleen nousta alennustilastaan.

Koskien No Mercya:

Chris Benoit teki paluun :rock:

tossa sun spoilerissa on yksi syy minkä takia alemmuustila alkaa pikkuhiljaa hellittää :D vähän smäkissä ollu kovista nimistä pulaa IMO,ja tuo kyllä helpottaa paljon.
tullu myös ECW:tä kateltua tässä viime aikoina,ihan reipasta meininkiä oikeastaan.ne extreme rules-matsit on aika vähemmistössä,ihan perusmatsejahan siellä on pääasiassa.ja mukava nähä Testiä taas välillä,se kuulu aikoinaan mun suosikkeihin.ECW:ssä ois pari ihan mielenkiintoista hahmoa,joista toivoisi että ne osaisi vähän enemmän :D (esim.Thorn)
myös CM Punk on ihan mielenkiintoinen.
ja Extreme Strip Poker oli ehkä parasta ikinä :kuola:

PS: Kannattaa muuten netistä etsiä John Cenan ja Triple H:n treenivideot, jos ette ole nähneet. Etenkin Cenan video on hieno, Hunterin videossa ehkä liikaa sitä "king of kings" kehumista.

Mistäs tälläsiä löytyy ? Youtubesta?

Tuo King Booker hevonpaska sais mun puolesta loppua. Ihan vitun naurettavaa kun iso musta mies trikoissa pukeutuu kuninkaaksi ja joka jaksossa saa kuulla sitä samaa King Booker-Kuningatar Sharmel-liirum-laarumia - ei sovi yhtään ohjelmaan. Batista voisi työntää sen Bookerin kruunun itse kuninkaan rektaaliin ja kuninkaan valtikan Sharmelin sinne minne arska ei paista kitoos!

Mitäs olette tykänneet kyseisistä sarjoista viime aikoina? Itsestä alkanut tuntua että Smäkki alkaa hiljalleen nousta alennustilastaan.

Koskien No Mercya:

Chris Benoit teki paluun :rock:

Jeps, ite oon nyt skipannut kokonaan Smackin muutaman viikon ajan ja katson nykyään vain tuota Raw:a. Tosin ainoa mikä tällä hetkellä Raw:ssa vituttaa on se DX!! :itku: Muuten kyllä ihan hyvää viihdettä. :)

Jeps, ite oon nyt skipannut kokonaan Smackin muutaman viikon ajan ja katson nykyään vain tuota Raw:a. Tosin ainoa mikä tällä hetkellä Raw:ssa vituttaa on se DX!! :itku: Muuten kyllä ihan hyvää viihdettä. :)

DX on jotain parasta, mitä on tapahtunut RAW:ssa pitkään aikaan. Saa nauraa aina kunnolla kun pojat tulee ruutuun :hyper:

en oo kattonu vuoteen smäkkiä tai rawta, mutta lempipainijani ovat mysterio, cena ja tietysti oli Eddie Guerrero. R.I.P.

en oo kattonu vuoteen smäkkiä tai rawta, mutta lempipainijani ovat mysterio, cena ja tietysti oli Eddie Guerrero. R.I.P.

tänäänhän se on hyvä tuo kierre katkaista ;)

Omfg !

Kane ja Undertaker yhdistyy ja kohtaa MVP & Mr. Kennedyn!

Laitetaan nyt tännekin, kun kaikki eivät kuitenkaan huomaa.

2.11.06

00:15 UPE: Miestä mattoon (K15)
(Beyond the Mat)

Dokumenttielokuva ammattipainijoista, jotka itse kertovat peittelemättä raskaasta työstään ja elämästään sen ehdoilla. Ohjaaja: Barry W. Blaustein, USA 1999, (99') Pääosissa: Mick Foley, Jake Roberts, Terry Funk, Vince McMahon,Tony Jones, Michael Modest, Vickie Funk, Stacey Funk, Brandy Smith, Collette Foley. - Ohjelma sisältää kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
Eli loistava Beyond the Mat (dokumentti showpainista) MTV3:lla torstaina 02.11.06 kello 00.15! Kiitoksia JN:lle!

Katsoin ja laitoin dokkarin nauhallekin, mutta petyin :(

Mielestäni Blauteinin dokumentti antoi harvinaisen kapea-alaisen näkemyksen ilmiöstä showpaini. Miettikää nyt haastateltavia.... Foley, Jake the Snake,Terry Funk, New Jack :eek: Suunnilleen neljä urheiluviihteen historian sekopäisintä hahmoa.

Robertsin haastattelu oli äärimmäisen tylsä. Onhan miehelle sattunut, vaikka mitä traagista elämässä, mutta se ei kosketa minua lainkaan. Sanokaa vain kylmätunteiseksi, mutta minulle on aivan sama millainen isä tai millainen tytär Robertsilla on. E.V.V.K-kamaa.

Ainoastaan Foleyn osiosta tykkäsin jonkun verran. Heräsi vain kysymys, että miksi hitossa Foley raahasi pienet lapsensa katsomaan sitä Royal Rumblen ottelua :curs:

Kaipasin dokumenttiin haastattelua vaikkapa Shawn Michaelsilta, Rockylta, Undertakerilta,Hoganilta, Bret Hartilta tai Austinilta. Sellaista tasapainoiselta vaikuttavalta kaverilta.

Dokkari antoi sellaisen kuvan, että paini on hullujen extremistien hommaa, ja joka matsissa vaarannetaan terveys ja kaikki ihmissuhteet.

Minun mielestä painissa ei ole kysymys verenvuodosta, tikeistä tai murhaamisesta. Random-katsojalle, joka ei showpainia seuraa jäi varmasti sellainen mielikuva, että se on aivan hullujen hommaa. Kyllä Blaustein oli onnistunut löytämään kaikkein sekopäisimmät tyypit dokkariinsa. Vincestäkin jäi tuon perusteella aivan erikoinen mielikuva... puhumattakaan Heymanista:evil:

Paha pettymys ainakin minulle.:2:

Katsoin ja laitoin dokkarin nauhallekin, mutta petyin :(

Mielestäni Blauteinin dokumentti antoi harvinaisen kapea-alaisen näkemyksen ilmiöstä showpaini. Miettikää nyt haastateltavia.... Foley, Jake the Snake,Terry Funk, New Jack :eek: Suunnilleen neljä urheiluviihteen historian sekopäisintä hahmoa.

Robertsin haastattelu oli äärimmäisen tylsä. Onhan miehelle sattunut, vaikka mitä traagista elämässä, mutta se ei kosketa minua lainkaan. Sanokaa vain kylmätunteiseksi, mutta minulle on aivan sama millainen isä tai millainen tytär Robertsilla on. E.V.V.K-kamaa.

Ainoastaan Foleyn osiosta tykkäsin jonkun verran. Heräsi vain kysymys, että miksi hitossa Foley raahasi pienet lapsensa katsomaan sitä Royal Rumblen ottelua :curs:

Kaipasin dokumenttiin haastattelua vaikkapa Shawn Michaelsilta, Rockylta, Undertakerilta,Hoganilta, Bret Hartilta tai Austinilta. Sellaista tasapainoiselta vaikuttavalta kaverilta.

Dokkari antoi sellaisen kuvan, että paini on hullujen extremistien hommaa, ja joka matsissa vaarannetaan terveys ja kaikki ihmissuhteet.

Minun mielestä painissa ei ole kysymys verenvuodosta, tikeistä tai murhaamisesta. Random-katsojalle, joka ei showpainia seuraa jäi varmasti sellainen mielikuva, että se on aivan hullujen hommaa. Kyllä Blaustein oli onnistunut löytämään kaikkein sekopäisimmät tyypit dokkariinsa. Vincestäkin jäi tuon perusteella aivan erikoinen mielikuva... puhumattakaan Heymanista:evil:

Paha pettymys ainakin minulle.:2:

Makuasioita toki, mutta mun mielestä tuo oli ihan helkkarin hyvä dokkari.Robertsin haastis oli mielenkiintoinen, sai vähän sitä varjopuoltakin kuviin.

Tuo Foleyn perhe kattomassa ku isi saa päähänsä, oli kyllä jotain käsittämätöntä:eek: Osoittaa jo aika vitun tyhjää päätä tollanen.

Enkä ikinä halua kuulla haastattelua undertakerilta, siitä on muodostunut jonkinlainen kuva, enkä halua sen särkyvän...toki olisi ollut kiva tietää stone coldin, coldbergin yms back stage menosta yms.

Se huono puoli tossa oli, että tosiaan aika vähän haettiin sitä "kuinka hienoo tää nyt on"-juttua mukaan.Kaikki negatiiviset jutut kyllä oli edustettuna...

Kyllä Blaustein oli onnistunut löytämään kaikkein sekopäisimmät tyypit dokkariinsa.

Nå jåå, kyllä mielestäni Terry Funk ja etenkin Foley ovat varsin tasapainoisia ihmisiä, eikä New Jackkikään vaikuttanut erityisen sekavalta, vaikka miehen edellinen ammatti oli ollut varsin mielenkiintoinen. Blausteinhan sanoi mm. että Foley on ns. "tavallisin" hänen tapaamistaan painijoista.

Eilen katsoin RAWin, ja siinä oli tuo Chris Masters tai mikäs Masterpiece se oli, niin kuitenkin ei vaikuta enää niin kova kuntoiselta mitä vähän aikaa sitten. Meinaan vaan että ei ole läheskään yhtä tiukka ja vaikuttaa laihemmalta mitä ennen, vaikka kova fysiikka sillä on edelleenkin :worship: . Muut huomannu?

Eilen katsoin RAWin, ja siinä oli tuo Chris Masters tai mikäs Masterpiece se oli, niin kuitenkin ei vaikuta enää niin kova kuntoiselta mitä vähän aikaa sitten. Meinaan vaan että ei ole läheskään yhtä tiukka ja vaikuttaa laihemmalta mitä ennen, vaikka kova fysiikka sillä on edelleenkin :worship: . Muut huomannu?
Joo, WWE ei anna enään painojoiden käyttää roinaa enään entiseen malliin, kun Guerrero kuoli noin vuosi sitten.

juu onhan tuo pienentyny ihan vitusti.ja niin on mun mielestä Batistakin.

tulevasta survivor seriesistä
Hardy Boyz palaa yhteen ainakin Survivor Seriesin ajaksi :rock:

Viimeksi muokattu:
Joo itekki oon katellu Masterpiecen ja Batistan fysiikkaa, ettei ole enää entisensä. Mietinkin sitä että miksi, ja arvelin jotenkin liittyvän roinaukseen ja hyvinhän se arvelu osui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom