Katsoin ja laitoin dokkarin nauhallekin, mutta petyin :(
Mielestäni Blauteinin dokumentti antoi harvinaisen kapea-alaisen näkemyksen ilmiöstä showpaini. Miettikää nyt haastateltavia.... Foley, Jake the Snake,Terry Funk, New Jack
Suunnilleen neljä urheiluviihteen historian sekopäisintä hahmoa.
Robertsin haastattelu oli äärimmäisen tylsä. Onhan miehelle sattunut, vaikka mitä traagista elämässä, mutta se ei kosketa minua lainkaan. Sanokaa vain kylmätunteiseksi, mutta minulle on aivan sama millainen isä tai millainen tytär Robertsilla on. E.V.V.K-kamaa.
Ainoastaan Foleyn osiosta tykkäsin jonkun verran. Heräsi vain kysymys, että miksi hitossa Foley raahasi pienet lapsensa katsomaan sitä Royal Rumblen ottelua :curs:
Kaipasin dokumenttiin haastattelua vaikkapa Shawn Michaelsilta, Rockylta, Undertakerilta,Hoganilta, Bret Hartilta tai Austinilta. Sellaista tasapainoiselta vaikuttavalta kaverilta.
Dokkari antoi sellaisen kuvan, että paini on hullujen extremistien hommaa, ja joka matsissa vaarannetaan terveys ja kaikki ihmissuhteet.
Minun mielestä painissa ei ole kysymys verenvuodosta, tikeistä tai murhaamisesta. Random-katsojalle, joka ei showpainia seuraa jäi varmasti sellainen mielikuva, että se on aivan hullujen hommaa. Kyllä Blaustein oli onnistunut löytämään kaikkein sekopäisimmät tyypit dokkariinsa. Vincestäkin jäi tuon perusteella aivan erikoinen mielikuva... puhumattakaan Heymanista:evil:
Paha pettymys ainakin minulle.:2: