Kuulin että joskus 90-luvun lopulla olisi sattunut kuolemantapaus juuri noissa showpaineissa?? Onko tosi ja onko videota tapauksesta olemassa?
onhan noita sattunut useitakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulin että joskus 90-luvun lopulla olisi sattunut kuolemantapaus juuri noissa showpaineissa?? Onko tosi ja onko videota tapauksesta olemassa?
Sai nauraa katketakseen viimeiselle (suomessa nähdylle) Raw:n jaksolle jossa DX tuli sisään Vince ja Shane Mc Mahonina :D
Itse matsissa on tiettävästi tapahtunut yksi kuolemantapaus, mutta se sattui indy-sarjassa, jonka nimeä en valitettavasti muista. Painija tippui kehästä niskoilleen, eikä enää herännyt. :(
Ei ole meksikolaiset yhtä kovaa tekoa kuin suomalaiset, näemmä...joku meksikolainen joka tuli pää edellä betoniin.
Sai nauraa katketakseen viimeiselle (suomessa nähdylle) Raw:n jaksolle jossa DX tuli sisään Vince ja Shane Mc Mahonina :D
topokatti sanoi:Muistan pari tapausta viimeisen reilun vuoden sisään, tuo (?) laiha indy-jamppa ja joku meksikolainen joka tuli pää edellä betoniin. Toinen sai muistaakseni moonsaulttaavan tyypin vähän väärään kohtaan kehän ulkopuolella. Saattaa siis olla eri.
Maailma on täynnä wrestlingiä, kaikkea tapahtuu.
Joo. Olen kuullut muutamasta backyard wrestling -kuolemasta, mutta ne eivät ole tapahtuneet rekisteröityneessä wrestling-sarjassa, joten jätin ne mainitsematta.
Indie-sarjoissa kuolemat ja loukkaantumiset ovat ikäviä, koska painijoilta ei löydy firman puolelta vakuutuksia. Painijan pitää hankkia vakuutus itse.
WWE kustantaa painijoiden vakuutukset ja tapaturmalaskut.
Edit. Indie-sarjoissa ei pahemmin työtapaturmakorvauksista puhuta. :D
Ei ole meksikolaiset yhtä kovaa tekoa kuin suomalaiset, näemmä...