Smackdown ja RAW

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan ei ole kuollut matsissa. Lähimmäksi pääsi Owen Hart vuoden 1999 Over the Edge -ppv:n sisääntulossa. Tuolloin Blue Blazer -nimellä paininut Owen teki sisääntulonsa valjaissa, jotka olisivat laskeneet hänet katonrajasta kehään. Valjaat kuitenkin pettivät ja Owen tippui yli kahdenkymmenen metrin matkan kehään ja osui rintalasta edellä kehätolppaan. Owenilta hajosi perna ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Tapahtumasta EI ole videota. Kamerat olivat tuolloin käännettynä screenille ja hallin valot olivat muutenkin pimeänä. Jokainen netissä vastaan tuleva video, joka väittää olevansa video onnettomuudesta, on feikki.
Knoppitietona kerrottakoon, että Owen Hartin kuolema on koskettanut faneja eniten. Smarkit rankkaavat Owenin poismenon paljon pahemmaksi kuin esim. Eddie Guerreron kuoleman. Jos on nähnyt hänen matsejaan, uskoo miksi. Itse olen kova fani, ja uskon, että hän olisi voinut olla vielä joku päivä suurempi kuin hänen veljensä.

Itse matsissa on tiettävästi tapahtunut yksi kuolemantapaus, mutta se sattui indy-sarjassa, jonka nimeä en valitettavasti muista. Painija tippui kehästä niskoilleen, eikä enää herännyt. :(

Huomasin melko mielenkiintoisen uutisen. Bobby Lashley vedettiin viime kädessä pois Great American Bash -ppv:stä johtuen hänen nopeista hetkellisistä maksa-arvojen muutoksista. Ottaen huomioon Lashleyn fysiikan, voisi tuon olettaa johtuvan "vitamiineista".

Huomasin tässä hassun jutun. Tänään eli 27.7 on sekä minun että Triple H:n syntymäpäivä. Olen siis syntynyt tasan 18 vuotta HHH:ta myöhemmin. Otan tämän jumalallisena enteenä ja pyrin myös itse painiuralle ;)

Aika mukava yhteensattuma kieltämättä.

Sai nauraa katketakseen viimeiselle (suomessa nähdylle) Raw:n jaksolle jossa DX tuli sisään Vince ja Shane Mc Mahonina :D

Oli Batistassa pikkusen virtaa ku palas Smäkkäriin! Pieksi Mark Henryä oikee olan takaa!

Itse matsissa on tiettävästi tapahtunut yksi kuolemantapaus, mutta se sattui indy-sarjassa, jonka nimeä en valitettavasti muista. Painija tippui kehästä niskoilleen, eikä enää herännyt. :(

Muistan pari tapausta viimeisen reilun vuoden sisään, tuo (?) laiha indy-jamppa ja joku meksikolainen joka tuli pää edellä betoniin. Toinen sai muistaakseni moonsaulttaavan tyypin vähän väärään kohtaan kehän ulkopuolella. Saattaa siis olla eri.

Maailma on täynnä wrestlingiä, kaikkea tapahtuu.

Sai nauraa katketakseen viimeiselle (suomessa nähdylle) Raw:n jaksolle jossa DX tuli sisään Vince ja Shane Mc Mahonina :D

meikäkin repeili tietsikan ääressä.Aivan uskomaton juttu.Rupeen tässä kattoo seuraavaa rawia,katotaa mitä pojjaat on nyt keksiny ja ps:Triplestä tuli vähä aikaa sitte isä.
Triple :love: stephanie

topokatti sanoi:
Muistan pari tapausta viimeisen reilun vuoden sisään, tuo (?) laiha indy-jamppa ja joku meksikolainen joka tuli pää edellä betoniin. Toinen sai muistaakseni moonsaulttaavan tyypin vähän väärään kohtaan kehän ulkopuolella. Saattaa siis olla eri.

Maailma on täynnä wrestlingiä, kaikkea tapahtuu.

Joo. Olen kuullut muutamasta backyard wrestling -kuolemasta, mutta ne eivät ole tapahtuneet rekisteröityneessä wrestling-sarjassa, joten jätin ne mainitsematta.
Indie-sarjoissa kuolemat ja loukkaantumiset ovat ikäviä, koska painijoilta ei löydy firman puolelta vakuutuksia. Painijan pitää hankkia vakuutus itse.
WWE kustantaa painijoiden vakuutukset ja tapaturmalaskut.

Edit. Indie-sarjoissa ei pahemmin työtapaturmakorvauksista puhuta. :D

Joo. Olen kuullut muutamasta backyard wrestling -kuolemasta, mutta ne eivät ole tapahtuneet rekisteröityneessä wrestling-sarjassa, joten jätin ne mainitsematta.
Indie-sarjoissa kuolemat ja loukkaantumiset ovat ikäviä, koska painijoilta ei löydy firman puolelta vakuutuksia. Painijan pitää hankkia vakuutus itse.
WWE kustantaa painijoiden vakuutukset ja tapaturmalaskut.

Edit. Indie-sarjoissa ei pahemmin työtapaturmakorvauksista puhuta. :D

Nuo olivat ihan pro wrestlingiä, joskis tuon indyjampan kuoleman yhteydessä puhuttiin että olisi ollut ns. itseoppinut (toisin sanoen backyardaaja), joita epämääräiset pikkupromoottorit joskus buukkailevat openereihin kun saavat ilmaiseksi tms. Siinä taas nähtiin ettei amatööreillä ole mitään asiaa kehään :jahas:

Mikä muuten on 'rekisteröitynyt wrestling-sarja'?

Jeff Hardy ilmeisesti palaa WWE:hen.jee! :rock:

Wrestling Observerin mukaan joukko WWE-painijoita on jäänyt kiinni steroidien käytöstä WWE:n hyvinvointiohjelman mukaisissa testeissä. Kärynneet tullaan hyllyttämään. Nimiä ei olla vielä julkaistu.

Eli suurinpiirtein jokainen rosterin huippunimistä? Which I doubt will happen... Eiköhän ne oo taas vetämässä jotain jamienoblemaista näkymätöntä jätkää pois. Tuskin kannattavaa hyllyttää esim. Triple H, Batista, Lashley, jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom