Smackdown ja RAW

Supernaut sanoi:
Muistaako kukaan Ultimate Warrioria?
NOH TOTTA KAI MIE SOTURIN TIIÄ! Noin 4 kuukautta syntymäni jälkeen oli Wrestlemaniassa huikea main event ja se oli Hulk Hogan vs. Ultimate Warrior ja arvatkaapas kuka vei? Noh Warrior tietenki! Oli se hyvä äijä ja tietenkin sen return oli paras WrestleMania 12 kun voitte Hunterin about 2 minuutissa.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai mitenniin ei tarvitse muistaa Warrioria?! Sehän on tämän universumin suurin sankari kautta aikojen ja tietenkin meitsin #1 idoli.

Self-destruction of UW on parasta viihdettä. Heenanilta tulee kohtalaisen rankkaa läppä, raukka joutunut työskentelemään tuon veitikan kanssa varmaan turhan monta vuotta :D

Sääli että Rick "mies joka sai Warriorin näyttämään hyvältä" Rude on siirtynyt jo taivaallisiin painikehiin, kiinnostaisi hitosti tietää mitä hänellä olisi sanottavaa jampasta :hyper:

ite oon aina tykänny DDP:stä. se äijä osas painii :) ja se suunsoitto oli loistavaa, varsinkin wcwssä.
edit ainut että en pitänyt siitä pitkästä letistä

Ai mitenniin ei tarvitse muistaa Warrioria?!

Öö... Tarkoitin kyllä, että suurin osa tätä threadia lukevista ovat nuorta porukkaa, jolloin Warrior-vaihe on voinut jäädä väliin. Ilmeisesti näin ei ole? Miten hitossa te olette seuranneet painia 90-luvulla? Taivaskanavilta? NGV:n ymmärrän, asui muistaakseni lapsuutensa ulkomailla? Minulla näkyi viime vuosituhannella aluksi kaksi kanavaa ja 90-luvulle siirryttäessä kolme kanavaa. Niistä ei pahemmin showpainia seurailtu :D

Supernaut sanoi:
Öö... Tarkoitin kyllä, että suurin osa tätä threadia lukevista ovat nuorta porukkaa, jolloin Warrior-vaihe on voinut jäädä väliin.

Joo, ymmärsin kyllä, kunhan jekkuilin ;)

Eiköhän Warrior tule aika nopeasti vastaan jos onnistuu eksymään painifaniuden pitkälle ja mutkikkaalle polulle.

Supernaut sanoi:
Öö... Tarkoitin kyllä, että suurin osa tätä threadia lukevista ovat nuorta porukkaa, jolloin Warrior-vaihe on voinut jäädä väliin. Ilmeisesti näin ei ole? Miten hitossa te olette seuranneet painia 90-luvulla? Taivaskanavilta? NGV:n ymmärrän, asui muistaakseni lapsuutensa ulkomailla? Minulla näkyi viime vuosituhannella aluksi kaksi kanavaa ja 90-luvulle siirryttäessä kolme kanavaa. Niistä ei pahemmin showpainia seurailtu :D
Siis nimenomaan taivaskanavilta tai kirjaimellisesti taivaskanavalta eli Sky Channelhan noita näytti. Mm. sen Hulkin ja Warriorin Wrestlemania -matsin.

Supernaut sanoi:

Itse seurailin jo 80-luvulla, vaikka ihan naskali olin vasta. Kuten tuossa aiemmin sanottiinkin, niin Sky Channeliltä täälläkin katseltiin.

Kertokaahan hyvät painifanit, että oliko Benoitin eilinen loukkaantuminen pelkkää storylinea vai napsahtiko operoitu niska oikeasti? En millään uskaltaisi lähteä netistä etsimään tietoa, koska välittömästi spoilautuu.

Minun on pakko kysyä tätä: mitäs mieltä porukka on ECW:stä? Itse en ole asiaan perehtynyt, mutta pari matsia olen nähnyt ja täytyy sanoa, että ei ole minun makuun. Kärjistettynä: kuka tahansa osaa iskeä tuolilla tai loisteputkella, mutta kuka tahansa ei osaa painia.

NOH TOTTA KAI MIE SOTURIN TIIÄ! Noin 4 kuukautta syntymäni jälkeen oli Wrestlemaniassa huikea main event ja se oli Hulk Hogan vs. Ultimate Warrior ja arvatkaapas kuka vei? Noh Warrior tietenki! Oli se hyvä äijä ja tietenkin sen return oli paras WrestleMania 12 kun voitte Hunterin about 2 minuutissa.

Minulta löytyy ko. matsi DVD:ltä. Ostin Wrestlemania X8:n ja sieltä se ekstroista löyty. Se on kyllä sitä old-schoolia. Hogan näyttää siinä vanhemmalta mitä nykyään.

What sanoi:
Kärjistettynä: kuka tahansa osaa iskeä tuolilla tai loisteputkella, mutta kuka tahansa ei osaa painia.

Amen, brotha. Kärjistäen: katson mieluummin vaikka maikkarin mainoskatkoa kuin ECW:tä. Mutta olemme varmaan aika yksin tämän perversion kanssa, jostain käsittämättömästä syystä kaikki maailman pikkusmarkit kermaavat housuihinsa jo pelkästään tuon tarunhohtoisen kirjainyhdistelmän kuulemisesta. Ja tämä ei tietenkään sulje pois sitä etteikö siellä olisi ollut ns. hyvääkin shittiä jos joku nyt haluaa kitistä että "olihan Benoitkin siellä..", puhun enempi promootion yleisestä linjasta ;)

demppari sanoi:
Kyllä se Benoit taitaa oikeasti olla loukkaantunut.

Wikipediasta löytyi tämmöistä:

Currently Benoit is on an indefinite sabbatical due to a shoulder injury. He was written out of storylines due to an attack by Mark Henry.

Phillyj sanoi:
Siis nimenomaan taivaskanavilta tai kirjaimellisesti taivaskanavalta eli Sky Channelhan noita näytti. Mm. sen Hulkin ja Warriorin Wrestlemania -matsin.

Raven sanoi:
Itse seurailin jo 80-luvulla, vaikka ihan naskali olin vasta. Kuten tuossa aiemmin sanottiinkin, niin Sky Channeliltä täälläkin katseltiin.

Selvän teki! Olen teille tästä lähtien ikuisesti katkera ja kateellinen ;)

Ei ECW ollut pelkästään palavia tuoleja ja piikkilankaa, kuten topokatti jo mainitsikin. Kyseistä federaatiota saa käytännössä kiittää cruiserwreight-sarjan luomisesta. ECW:hän toi ensimmäisenä painijoita Meksikosta, mm. Rey Mysterion, Psicosis'n, Eddie Guerreron, Dean Malenkon jne. Tätä ennen yleinen mielipide promoottoreilla oli, että meksikolaisten painityyli ei kiinnosta amerikkalaisia. Jos nämä herrat eivät osaa painia, niin kuka sitten?

ECW:n suosio perustui suurimmaksi osaksi promoottori Paul Heymanin taitoihin ja näkemyksiin. Hän sai pienellä budjetilla aikaan räjähtäviä show'ita ja mielenkiintoisia storylineja. Ei ihmekään, että hän työskentelee nykyään WWE:ssä.

Tämähän on peruskauraa vähäänkään showpainiin perehtyneelle, mutta ajattelin vain esittää eriävän mielipiteen. Kannattaa katsoa "The Rise And Fall Of ECW" -dokumentti.

Edit: Kukin todetkoon itse, mitä ECW:stä ajattelee:

http://koti.mbnet.fi/repsuje/ECW.One.Night.Stand.2006.PPV.DSRip.XviD-KYR/ecw.ons2.cd1-kyr.avi

http://koti.mbnet.fi/repsuje/ECW.One.Night.Stand.2006.PPV.DSRip.XviD-KYR/ecw.ons2.cd2-kyr.avi

Painillisesti tässä PPV:ssä ei ollut mitään erikoista, mutta verenhimoisille voin suositella matsia Egde & Foley vs. Tommy Dreamer & Terry Funk :D

Koskee ECW:n One Night Standia

Löysin tuolta netin uumenista ONS:n viidessä osasssa ja latasin eka osan. Tuo yleisö oli ihan saatanan härskiä. Anglen ja Ortonin ottelussa Randylle näytettiin kesaria ja tönittiin sisääntulorampilla. Sitten ne yleisöt huudot "break that ankle" Siis minä olen suuri Angle-fani, mutta tuo oli jo liian rajua. Ja mitä siinä höpötettiin, että Angle olisi siirtymässä ECW:hen? Meinaako se sitä,että Anglea ei nähdä enää SD:ssa? Jos tarkottaa niin vedän ihteni hirteen. Nyt on latauksessa Mysterio vs. Sabu ja tuo Supernautin mainitsema Foley&Edge vs. Funk&Dreamer. Sitten pitää vielä ladata RVD vs. Cena. Apinat varmaan räjäyttää sen hallin, jos Cena voittaa.

What sanoi:
Koskee ECW:n One Night Standia

Löysin tuolta netin uumenista ONS:n viidessä osasssa ja latasin eka osan. Tuo yleisö oli ihan saatanan härskiä. Anglen ja Ortonin ottelussa Randylle näytettiin kesaria ja tönittiin sisääntulorampilla. Sitten ne yleisöt huudot "break that ankle" Siis minä olen suuri Angle-fani, mutta tuo oli jo liian rajua. Ja mitä siinä höpötettiin, että Angle olisi siirtymässä ECW:hen? Meinaako se sitä,että Anglea ei nähdä enää SD:ssa? Jos tarkottaa niin vedän ihteni hirteen. Nyt on latauksessa Mysterio vs. Sabu ja tuo Supernautin mainitsema Foley&Edge vs. Funk&Dreamer. Sitten pitää vielä ladata RVD vs. Cena. Apinat varmaan räjäyttää sen hallin, jos Cena voittaa.

Ei se härskiys pelkästään tuohon lopu. Koko show oli fanien puolesta ihan älytöntä katsottavaa, mutta ainakin ne oli 100% mukana!

Tietääkös joku JBL:n kohtaloa? Mieshän hävisi viime viikolla ottelun Rey Mysteriota vastaan ja sitä kautta hänen ottelut olisivat ohi. Btw. vituttaa muutenkin kyllä tuo JBL hänen löysän paskan kuntonsa vuoksi (WWE:n löysin kaveri?) ja toisaalta ei sitä dissaustakaan enään jaksa kuunnella. :)

Millä helekatin kanavalla olis nähny sen Judgement day (vai mikä lienee) tuleeko se jollain maksullisella, kun tuntuu jäävän välillä nuita jaksoja välistä vaikka kaikki on tullu nauhotettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom