Smackdown ja RAW

Jusander sanoi:
Taitaa toi kehän lattiamateriaali olla kuitenkin melko joustavaa. Henkihän noissa olis lähteny jos olis esim. betoniin tärähtäny tollasessa kulmassa.

korjaus tähä, tuossa kohdassa josta puhutte niin se heppu halvaantui. en tie kuka oli mut kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä kestä. Suurin kiitos kuuluu tietysti sivuston ylläpitäjälle. Minähän vain postasin linkin tänne.

http://www.cooldudesandhotbabes.com/hogantrial.html

Siinä olisi Hulk Hoganin lausunto kokonaisuudessaan Vince McMahonia vastaan käydyssä steroidi-oikeudenkäynnissä -93. Hoganin oikea nimi on siis Terry Bollea joten älkää hämmästykö linkissä esiintyvää nimeä. Kyllähän siellä selvästi roippeet pyörii kuvioissa, mutta se nyt tuskin oli kenellekään mikään mullistava uutinen.

jeps, eli tässä nyt muutama vuos tullu seurattua, ja joskus 90-luvulla tuli satunnaisesti seurattua myös jotain vastaavia. Nykyisiä favoritteja on Orton, Mysterio, Chris Masters ja tää uus kundi Lashley.

Ääh.. hukkasin tarkan linkin, mutta jostain täältä luin, että Benoitin sopimus ois katkolla, eikä oo varmaa jatkaako WWE:ssä vai kenties Japanissa. Ehdoton suosikki kuitenki.

Jos nyt niin tapahtuis, että se Japaniin menis, ni harmi, että Eurosport näyttää TNA:ta sen japskihässäkän sijaan. Joskus 90-luvun puoliväliin astihan ne näytti New Japania muistaakseni ja siellä se Benoit silloinki oli.

Samuli-1 sanoi:
Ääh.. hukkasin tarkan linkin, mutta jostain täältä luin, että Benoitin sopimus ois katkolla, eikä oo varmaa jatkaako WWE:ssä vai kenties Japanissa. Ehdoton suosikki kuitenki.

Jos nyt niin tapahtuis, että se Japaniin menis, ni harmi, että Eurosport näyttää TNA:ta sen japskihässäkän sijaan. Joskus 90-luvun puoliväliin astihan ne näytti New Japania muistaakseni ja siellä se Benoit silloinki oli.

Benoit pyytää kevyempää aikataulua jos wwe ei tarjoa sitä niin New Japan varmaankin tarjoo samanlaista sopimusta kun Brock Lesnarille....

Ui jumpe oli kyl kova sow taas vaihteeks!! :hyper:
Ku pitkän aikaa on jo tullu kiroiltua mielessä kuinka uusiksi painijoiksi värvätään vaan tylsiä gimmickittömiä omalla nimellään shortsit päällä painivia keskikokoisia, keskivahvuisia ja keskitaitavia urpoja joilla soi joku mitäänsanomaton jumputus sisääntulimusiikkina, niin Boogeyman on vissiin vastaus tähän! Siis voi jumankauta, kerranki pitkästä aikaa kunnollinen gimmick! Voimaakin näkyisi äijällä olevan, eli paikka mun suosikkipainijoiden listalla on taattu!

Niin ja onko muuten kukaan kattonut sitä Survivor Seriesin RAW vs. SD!-joukkuematsia? Ku Big Show, Kane, Batista ja Lashley samassa kehässä kuulostaa aika lupaavalta..

Deat sanoi:
Ui jumpe oli kyl kova sow taas vaihteeks!! :hyper:
Ku pitkän aikaa on jo tullu kiroiltua mielessä kuinka uusiksi painijoiksi värvätään vaan tylsiä gimmickittömiä omalla nimellään shortsit päällä painivia keskikokoisia, keskivahvuisia ja keskitaitavia urpoja joilla soi joku mitäänsanomaton jumputus sisääntulimusiikkina, niin Boogeyman on vissiin vastaus tähän! Siis voi jumankauta, kerranki pitkästä aikaa kunnollinen gimmick! Voimaakin näkyisi äijällä olevan, eli paikka mun suosikkipainijoiden listalla on taattu!

Niin ja onko muuten kukaan kattonut sitä Survivor Seriesin RAW vs. SD!-joukkuematsia? Ku Big Show, Kane, Batista ja Lashley samassa kehässä kuulostaa aika lupaavalta..
Olen nähnyt Survivor Seriesin. Ihan ok matsi, en vain oikein tykkää tuollaisista köntyksistä kehässä. Boogeymanillä on hieno gimmick, mutta matseissa ei mitään mielenkiintoa. Harmittavan vähän näkynyt hyvää painia WWE:ssä viime aikoina, taannoinen Benoit vs Regal sentään oli loistavaa vääntöä.

boogeyman on vähän fucked up :D

joukkuematsi on nähty
mainittujen herrojen osalta matsi oli melko lyhyt
muuten hyvä matsi kyl :D

mä veikkaan että Elimination Chamberissa vaihtuu wwe-mestari,anglelle varmaan,vaikka oishan se aika käheetä nähdä kane mestarina

Alec sanoi:
boogeyman on vähän fucked up :D

joukkuematsi on nähty
mainittujen herrojen osalta matsi oli melko lyhyt
muuten hyvä matsi kyl :D

mä veikkaan että Elimination Chamberissa vaihtuu wwe-mestari,anglelle varmaan,vaikka oishan se aika käheetä nähdä kane mestarina
Elimination Chamber, I hardly can wait to see it!
Itse omistan about yli 10 WWE/WWF DVD:t ja minulla on kaikki kolme Chamberia siis Survivor Series 02, Summer Slam 03 ja New Yer's Revolution 05 ja IMO 02 vuoden Chamber oli paras.:D

Over 10 tons of solid steel, more then two miles of solid steel chain and disaint to punish the human body, by Eric Bishof joskus 2002 ennen Survivor Seriessää, joka oli 17.11.02 ja se pidettiin MSG:ssä..:whip:

Heh, Boogeyman on aika mielenkiintoinen tapaus. Tosin mä en oikein tykkää siitä matojutusta. :urjo: Mutta minuun suuren vaikutuksen on tehnyt sekä fysiikkansa että voimiensa puolesta tämä uusi tulokas Lashley! On melkoinen voimanpesä ja vittu sitä selkääkin! :thumbs:

Mik99 sanoi:
Mutta minuun suuren vaikutuksen on tehnyt sekä fysiikkansa että voimiensa puolesta tämä uusi tulokas Lashley! On melkoinen voimanpesä ja vittu sitä selkääkin! :thumbs:

todellakin! eikä vain selkä vaan koko yläosastossa on hirmuisesti lihaa,esim.tissit on valtavat!
37.jpg

http://www.wwe.com/superstars/smackdown/lashley/photos/

Mark Henry tekkeepi muuten kampäkin piakkoin...smäkkäriin

Se on ihan varma että Lashley tulee olemaan vielä joskus raskaansarjan mestari. Vannon kautta kiven ja kannon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom