Smackdown ja RAW

Nyt Lesnarilla pitäisi olla sopimus taskussaan ja ilmeisesti tarkoituksena on aloittaa feudi Batistan kanssa SmackDown:n puolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://classictapes.tk/

Sivustolta löytyy erittäin laadukkaita arvosteluja tapahtumista ja otteluista suomen kielellä. Tuo sivu on auttanut moneen kertaan, kun joskus on tullut mietittyä minkä DVD:n ostaisi. Kerrottakoon, että sivusto on melko "old school" henkinen, eli '94 vanhempia tapauksia ei arvostella.

Ironbar sanoi:
Nyt Lesnarilla pitäisi olla sopimus taskussaan ja ilmeisesti tarkoituksena on aloittaa feudi Batistan kanssa SmackDown:n puolella.
Wou!! Tosta tulee todella jännää jos noin todella tapahtuu! :rock:

Ironbar sanoi:

No jos noin on ni toi on kyl hyvä uutinen. Lesnarin paluu tois väriä toho touhuu.

Allah sanoi:
http://classictapes.tk/

Sivustolta löytyy erittäin laadukkaita arvosteluja tapahtumista ja otteluista suomen kielellä. Tuo sivu on auttanut moneen kertaan, kun joskus on tullut mietittyä minkä DVD:n ostaisi. Kerrottakoon, että sivusto on melko "old school" henkinen, eli '94 vanhempia tapauksia ei arvostella.
Noissa arvostelusivuissa on se vika, että ne on äärimmäisen puolueellisia. Samasta syystä lakkasin seuraamasta tota wrestlingalertin foorumia. Noilla on selvästi havaittavissa sellanen käsitys, että tosifanin mieleen ovat ainoastaan nopeat ja tekniset painijat, isot ja vahvat painijat, tyyliin Big Show ei saa oikein minkäänlaista arvostusta (noille se viime Wrestlemanian Big Show vs. Akebono oli kauheinta mitä ne on ikinä nähny, mun mielestä se oli yksi mielenkiintoisimmista matseista pitkään aikaan). Mä olen aina pitänyt enemmän vahvoista painoijoista, kuin taitavista. Onhan esimerkiksi Rey Mysterion akrobatia varmasti vaativaa osata, mutta samalla itseään toistavaa. Se yksjalkanen kynäniska oli todella melkonen pohjanoteeraus, onneks siitä päästiin nopeesti.
Sitten taas Lesnar oli mulle joskus vuonna 2002 melkein idoli (sillon ku se rökitti Mark Henryn ku tyhjää vaan ja nakkeli siihen aikaan 190 kiloseksi ilmoitettua Rikishiä ympäri kehää), mutta senki gimmick saatiin kunnolla pilattua tekemällä siitä sellanen nössö. Nathan Jones oli kanssa todella vaikuttava voimineen (Oon kattonu sen Jones vs. Shannon Moore-matsin varmaa 100 kertaa), mutta ei sitten lopulta kestänyt sitä iänikuista reissaamista. Undertaker oli ennen tunnettu voimistaan ja asenteestaan, nykyään vetoaa läninnä "yliluonnollisiin voimiinsa" (Btw, kukaan nähny sitä videoo missä Kane sytyttää taikavoimillaan sen kameramiehen tuleen :lol2:?)

Nytkin jäi Matt Morganin comeback melko lyhyeks, sai uuden gimmickin (änkyttävä palmu :lol2: ) ja melkeen heti perään potkut. Noh, niin vähän aikaa kerkes oleen WWE:ssä, että ei sitä oikeen jää kaipaamaan. Johnny The Bullin potkut sillon aikoinaan vitutti oikeen kunnolla, siinä oli perkeleen vahva jäbä, väänsi kerran Gorilla Pressin 160 kiloselle Rikishille!
Saisivat muuten antaa noille uusille painijoille myös jotkut kehänimet, se perus uimahousuihin tai kireisiin shortseihin pukeutuva omalla nimellään painiva painija, joka ei ole erityisen iso, erityisen vahva, erityisen taitava, vaan täydellinen keskitien kulkija alkaa olemaan jo aikas tylsä näky...

Oikeassahan sinä Deat olet, mutta sanoisin 41 ottelua ja tunneittain lisämateriaalia nähneenä, että 183cm/100kg Bret Hart on kaikkien aikojen paras painija. Hänessä ei ollut mitään vikaa ja hänen taitonsa saada viiden tähden ottelu kenen tahansa kanssa ei ole mikään netissä pyörivä huhu, vaan puhdas FAKTA. Owen Hart olisi saavuttanut kaiken ja ohittanut legendaarisen veljensä, mutta Over the top -PPV:n sisääntulo muutti kaiken, koko `rassling maailma itki. Owen Hartin jälkeen lähimpänä Bretin tasoa pitäisin Kurt Anglea.

Owen olisi tuskin ohittanut broidiaan, joka ei koskaan vahingoittanut ketään, kun taas Owen tuhosi Stone Coldin niskan (tosin tilanteen nähneenä voin sanoa, että SC siinä ryssi).

Bret Hart osasi duunata matseja, myydä jne kaiken hyvin, psykologia oli hallussa yms. mutta mun mielestä se ei koskaan onnistunut olemaan mielenkiintoinen.

Allah sanoi:
Oikeassahan sinä Deat olet, mutta sanoisin 41 ottelua ja tunneittain lisämateriaalia nähneenä, että 183cm/100kg Bret Hart on kaikkien aikojen paras painija. Hänessä ei ollut mitään vikaa ja hänen taitonsa saada viiden tähden ottelu kenen tahansa kanssa ei ole mikään netissä pyörivä huhu, vaan puhdas FAKTA. Owen Hart olisi saavuttanut kaiken ja ohittanut legendaarisen veljensä, mutta Over the top -PPV:n sisääntulo muutti kaiken, koko `rassling maailma itki. Owen Hartin jälkeen lähimpänä Bretin tasoa pitäisin Kurt Anglea.

Itse en taas koskaan ole pitänyt Harteja yhtään minään. Ja olen kuitenkin seurannut tätä jo ennen sun syntymääkin. :)

Itse asiassa Piledriver -spotin ryssijä oli Owen Hart. Hetki ennen ottelua hän ja Steve Austin päättivät takahuoneessa, että Owen tekisi hänelle ennen loppua piledriverin, mutta Owenille sattui ajatuskatko ja hän hyppäsi perseelleen, jolloin Steven pää ei ollut turvassa Owenin jalkojen välissä, vaan osui maahan ennen Owenin persettä.

Jälkeenpäin Owen sanoi pelänneensä, että oli pettänyt veljensä ja tahranneensa sukunsa maineen kusemalla tuon kyseisen spotin.

Kommunikaatiovirhe; SCSA odotti vastaanottavansa Undertaker-tyylisen Tombstonen, mutta sai sit-out tombstonen, jollaista OH oli aiemminkin käyttänyt. Sen mitä mä olen siitä clipistä katsonut olen päätellyt, että SCSA olis voinut pelastaa niskansa pitämällä päänsä eri asennossa.

Bret Hart oli melko ainutlaatuinen siitä, että hän oli paitsi suuren yleisön, niin myös insidefanien keskuudessa rakastettu. Undertakerin, Hoganin tai esim. Goldbergin painitaitoja eivät insideidiootit ikinä arvostaneet. Toisaalta taas monet taitavat painijat, esim. Owen, Marty Jannetty, tai vaikka Rey Mysterio, heillä sitä suuren yleisöön vetoavaa karismaa ei löytynyt. Sitten taas esim. Shawn Michaels, supersuosittu ja kohtuullisesti insideheppujen arvostama oli ja on edellleen täysi mulkku
backstagella.
Bret Hartissa kaikki osui kohdalleen. Hän oli myös minun idolini kun joskus 90-luvun alkupuolella aloitin pellepainia katselemaan. Ainoa tekniikkapainija, josta tykkäsin. Muut olivatkin sitten powermiehiä: Ultimate Warrior, Undertaker, Goldberg

IMO todella hölmöksi mennyt tuo touhu vaatetuksen osalta, eilen tuli RAW katsottua ja se loppui siihen kun viisi painijaa hakkaa puvut ja suorat housut päällä toisiaan. Kyllä nuo puvut vielä sielä "takahuone kohtauksissa" menevät, mutta olisivat kehässä sitten vaikka verkkareissa ja t-paidassa.

Edit. Siis kun eivät ottele vaan jauhavat vaan kaikkea sontaa ;)

Smackdown on kyl parasta viihdettä ;D ne saippuakohtaukset menee aina nii yli että perse repee :> ja sit ne selostajat 'oh no what is he going to do with that chair??!++1'

miQ sanoi:
Smackdown on kyl parasta viihdettä ;D ne saippuakohtaukset menee aina nii yli että perse repee :> ja sit ne selostajat 'oh no what is he going to do with that chair??!++1'

Joo varsinkin eilen oli hauska kohta, kun se salama "meinasi" osua Ortoniin :P "Did you see that, it almost hit an Orton" tms :D
Jep mutta kun moni "bodari" tuntuu näitä ohjelmia katsovan niin onko kuinka moni kiinnittänyt huomiota painijoiden fysiikkaan jne? Itse pidän kovastikkin Shelton Benjaminin fysiikasta, kireydestä jne, mutta ei muutaku mielipiteitä tänne. :)

Niinkuin ne tuossa ECW:n "One Night Stand"issa vittuili RAW:lle ja Smackdownille siitä että siellä painii pelkkiä lahjattomia bodareita. Kun taas ECW:ssä on lähinnä oikeita painijoita. Mene ja tiedä.
Mutta aika usein siellä kehässä on jokin lihaskimppu kuten juuri mainittu Benjamin, Morgan, Batista ym. Toiset osaa painia ja toiset on otettu mukaan vaan koska ne on niin p**keleen isoja.
Hyvää viihdettä kaikki tyyni. Kunhan vain muistaa ottaa aivot taas käyttöön ohjelman jälkeen.

PikkuEero sanoi:
Niinkuin ne tuossa ECW:n "One Night Stand"issa vittuili RAW:lle ja Smackdownille siitä että siellä painii pelkkiä lahjattomia bodareita. Kun taas ECW:ssä on lähinnä oikeita painijoita. Mene ja tiedä.
Mutta aika usein siellä kehässä on jokin lihaskimppu kuten juuri mainittu Benjamin, Morgan, Batista ym. Toiset osaa painia ja toiset on otettu mukaan vaan koska ne on niin p**keleen isoja.
Hyvää viihdettä kaikki tyyni. Kunhan vain muistaa ottaa aivot taas käyttöön ohjelman jälkeen.

Vince McMahon Jr on aina suosinut niitä isoja kavereita kautta aikain. Mitä isompi ja vahvempi niin sen kovemmin se henkilökohtasesti diggaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom