Smackdown ja RAW

Karpaasi85 sanoi:
Aika hullulta kuulostaa, ettei WWe:llä olisi haluja tuoda Lesnar takaisin. Firmalle olisi kovasti hyötyä miehen paluusta. Onkohan kyse vain WWe:n tavasta rauhoitella huhuja ja tehdä täten miehen paluusta "yllätys".

Pientä spekulointia..

Lesnarhan lähtiessään painibisneksestä NFL-unelmansa perään lähinnä haistatti pitkät paskat koko firmalle ja lajille. Ja nyt kun hän ei päässyt edes Vikingsin harjoitussquadiin, on hän palaamassa häntä koipien välissä takaisin. Lisäksi lähes koko firman main event -tason painijat periaatteessa jobbasivat hänelle ja hyvin paljon annettiin "hopealautasella" - mm. ensimmäinen maailmanmestaruus vain vähän yli viiden kuukauden kuluttua tv-debyytistä, kun esimerkiksi eräs Triple H oli ollut WWE:n painiympyröissä yli neljä vuotta saadessaan vastaavan pushin.

Lisäksi Lesnarin mahdollista paluuta halutaan kenties pitkittää aina WrestleManiaan, eli "painin Superbowliin", asti, johtuen lähinnä siitä että suuri osa työntekijöiden vuosittaisista bonuksista ja osingoista jaetaan kyseisen tapahtuman ansioista/yhteydessä ja Brock halutaan pitää erossa näistä rahoista periaatteen vuoksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Deat sanoi:
No ainaki turhan helpon näkösesti voitti mun mielestä sen. Ja ainaki mitä nyt katto sitä kun Ryan otti pystypainia yksin molempia Bashameja vastaan, niin ei se ihan heikko ukko ole.

Miten tämä liittyy kädenvääntöön. Kädenväännössä ei todellakaan se massiivisin ole automaattisesti voittaja.

Raven sanoi:
Miten tämä liittyy kädenvääntöön. Kädenväännössä ei todellakaan se massiivisin ole automaattisesti voittaja.
Ei nyt välttämättä paljoa kädenvääntöön liity, tarkotin vaan että kyllä sillä voimaaki näytti reilusti olevan.

Jonni sanoi:
Lisäksi lähes koko firman main event -tason painijat periaatteessa jobbasivat hänelle ja hyvin paljon annettiin "hopealautasella" - mm. ensimmäinen maailmanmestaruus vain vähän yli viiden kuukauden kuluttua tv-debyytistä, kun esimerkiksi eräs Triple H oli ollut WWE:n painiympyröissä yli neljä vuotta saadessaan vastaavan pushin.
Kyllähän se näin oli alkupuolella, mutta siinä loppupuolella ku se oli ollu pitkään heel, niin eipä näistä entisaikojen loistosta paljoa jälellä ollu. Muuttu aika päinvastaseks se koko gimmick; ennen ei pelänny ketään, ei Undertakeria eikä Big Showta, mutta myöhemmin sitte juostiin paskat housuissa karkunn jotain Hardcore Hollya :rolleyes:

Turha jätkä tuo Ryan Reeves. Tyhmä kaveri, jolla ei ollut mitään sanottavaa kunhan vaan pikkasen pullisteli ja aina kun siltä kysyttiin jotain niin äijä selitti tyyliin: "well u have to give 100% because im the silverback and leader of the pack".. kunnon :david: . Vapaapainissa ei riitä että on kroppaa ja voimaa, pitäisi olla myös hiukan karismaa.

Maven on todella lupaava painija RAW:n puolella, eilisen perusteella hän on tekemässä kunnon heel-käännöksen. Kaverissa on paljon samaa kuin The Rockissa, ulkonäöstä lähtien.

Veikkaan että Batista jättää kohta Evoluution ja kääntyy faceksi , Mavenin liittyessä Evoluutioon paikkaamaan Batistan ja Ortonin jättämän aukon.

Ilecules sanoi:
Turha jätkä tuo Ryan Reeves. Tyhmä kaveri, jolla ei ollut mitään sanottavaa kunhan vaan pikkasen pullisteli ja aina kun siltä kysyttiin jotain niin äijä selitti tyyliin: "well u have to give 100% because im the silverback and leader of the pack".. kunnon :david: . Vapaapainissa ei riitä että on kroppaa ja voimaa, pitäisi olla myös hiukan karismaa.

Joo, samaa mieltä tossa. Yleensäkään en tykännyt kenestäkään niistä, jotka osallistuivat siihen "tough enough" kilpailuun. Olivat kaikki niin tasapaksun näköisiä tyyppejä että... :zzzz:

Koska kysymyksessä on show niin silloin vaaditaan jotain lavakarismaa ja persoonallisuutta.

123jippo sanoi:
Joo Ultimate Warrior oli kovassa kunnossa. En vaan tiedä mihin äijä hävisi silloin yhtäkkiä. Oli ehkä kaikkien aikojen kovin äijä mun mielestä.

Jep se oli mun suosikki. Ultimate Warrior ajautui riitoihin ilmeisesti Vincen kanssa. Äijä eli niin uralleen, että yritti muuttaa nimensäkin Ultimate Warrioriksi, jolloin Wrestling-liitto pani kampoihin ja käytiin muistaakseni oikeuttakin (?) Mcmahon kuitenkin omisti Ultimate Warrior-nimen, joten nimen vaihto ei ihan onnistunut, tosin mies sai nimekseen Warrior. Vaimonsakin on nykyään Mrs Warrior. Ukkohan paini vielä 90-luvun loppupuoliskolla jonkin verran. Oi niitä aikoja ku pikkupoikana Sky Channeliltä heittoja katselin... jo silloin päätin kasvaa isoksi ja siksi olenkin nykyään jo 66 kg kaappi :rolleyes:

Pakko kyllä kaivaa tää threadi taas esiin ja vähän hehkuttaa, sen verran näyttävä oli tän illan SmackDown! Big Show tyrkkäs melkosta komean näkösesti 2 tonnia painavan maasturin kyljelleen! Eipä taitais ihan joka sedältä sellanen teko onnistua :D

Onko moniki muuten jo nähny Wrestlemania XXI:n?

Deat sanoi:
Pakko kyllä kaivaa tää threadi taas esiin ja vähän hehkuttaa, sen verran näyttävä oli tän illan SmackDown! Big Show tyrkkäs melkosta komean näkösesti 2 tonnia painavan maasturin kyljelleen! Eipä taitais ihan joka sedältä sellanen teko onnistua :D

Oon kattonu jo tuon wrestlemanian, ja oli kyllä sairaan kovia matseja, kannattaa katsoa todellakin :rock: .
Undertaker oli taas hurjana äsken subilla :rock:

Deat sanoi:

Tulihan se tossa katottua, kenties paras mitä noista ppv:stä oon nähny. Mut en mä niitä kyllä hirveästi oo katellu, edellisen Wrestlemanian ja muutamia muita.

wrestlemania on imutuksessa että hys hys perkele...

wwe koukutti mut totaalisesti syksyllä 2001 ja siitä lähtien oon ollu messissä...
kaikkein viihdyttävämpiä on nää high flayerit jotka heittelee aika makeesti niitä volttejaan...treenikaverin kanssa ollaan ällistelty batistan ja triple h:n fysiikkaa...ainii ja mä haluun john cenan kädet,käsien malli on samanlainen kuin mulla että hauiskääntöä vaan...(muija ilmotti ensimmäisen kerran smäkkäriä katottuaan että menee cenan kanssa naimisiin,että näin)
meikän suosikkeja on lähinnä mysterio,cena,RVD,angle ja torrie smäkkärissä ja batista,HBK,benoit,masters,kane,stacy ja trish rawssa,edge oli aikoinaan hyvä hahmo mutta nyt vetää vähä yli,undertakeristakin tykkäsin aikasemmin mutta se ampuu nykyisin täysin yli,ois pysyny siinä harrikan selässä vaan limp bizkitin soidessa taustalla...

ugh,olen puhunut!

Deat sanoi:
Pakko kyllä kaivaa tää threadi taas esiin ja vähän hehkuttaa, sen verran näyttävä oli tän illan SmackDown! Big Show tyrkkäs melkosta komean näkösesti 2 tonnia painavan maasturin kyljelleen!

Kuuleman mukaan apuna oli käytetty tunkkia, joka on sitten leikattu pois.

Ja tottakai nukahdin illalla ja jäi smäkkäri näkemättä. Noh, nyt täytyy muistaa kattoa uusinta tällä viikolla...
Ettekä sitten saakeli spoilaa Wrestlemaniaa, kun meikäläinen seuraa tapahtumia "suomen ajassa".... :curs:

Ugga sanoi:
Kuuleman mukaan apuna oli käytetty tunkkia, joka on sitten leikattu pois.
Kuin ne muka leikkais sen keskellä areenaa? Siinähän oli lähimmät katsojat vaan parin kymmenen metrin päässä. Sitäpaitsi en tiedä SD!:stä ja RAW:sta, mutta ainaki ne PPV:t tulee melkeen suorana, parin kymmenen sekunnin viiveellä (että kirosanat keretään leikkaa pois) eli tuskin siinä kauheen monimutkasia trikkejä kerkeis väsäämään.

SD nauhotetaan pari päivää ennen kuin se näytetään televiisorista, RAW tulee jokseenkin livenä (rumasanafiltteriviiveellä).

Harmi ku nuo ohjelmat tulee niin myöhään ettei yksinkertaisesti jaksa katsoa kun pitää herätä jo 6 jälkeen. Silloin tulee katottua jos maanantai on töistä vapaata syystä tai toisesta.

Jonny sanoi:
Harmi ku nuo ohjelmat tulee niin myöhään ettei yksinkertaisesti jaksa katsoa kun pitää herätä jo 6 jälkeen. Silloin tulee katottua jos maanantai on töistä vapaata syystä tai toisesta.

videot ovat ystäväsi :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom